by 

חתונה מהווה אירוע של פעם בחיים, חתונה מעמידה את הזוגיות בשלב חדש, חתונה מראה את הדרך שהזוג עבר ביחד, מביטה בהווה ומרימה מבט אל עבר עתיד מחוזק ומרגש, ועל כן זה רק הגיוני לרצות שהחתונה תיערך במקום מושלם – רבים משתוקקים להתחתן ליד הים, ולו כי הים מסמל את איתנות הטבע, נע אל עבר האינסוף, מלטף ועוצמתי באותה המידה ובאופן כללי הים משרה שלווה ומחבר לקרקע. לאור כל זאת חתונה על קו הים מהווה נקודת פתיחה מבטיחה.

פרקטיות

לצד חלומות גם יש להיות פרקטיים, במיוחד כשמדובר באנשים אחרים שטורחים לצאת מהבית, להתלבש יפה ולשים במעטפה סכום נאה, ועל כן גם אם לכם מתאים להתחתן יחפים על חוף הים, יש להתחשב בכל האורחים, כולל החברים של ההורים, המשפחה המבוגרת וכדומה, וזאת כי רוב הסיכויים שהם לא שותפים לאותה התרגשות שכרוכה באירוע שמלא בחול. מה עושים? האופציה ההגיונית ביותר (והפרקטית ביותר) היא למצוא אולם אירועים ששוכן ממש בסמוך לים, ואכן אם רק תבדקו, תמצאו שקיימות מספר אופציות. כיצד אם כן מומלץ להמשיך את הליך הבדיקה? להלן מספר המלצות:

דגשים לבחינה

  • עיצוב – גם אם האולם ממש נוגע בקו המים, אך העיצוב אינו מתחבר לסגנון האישי, הרי שאין מדובר באופציה רצויה, וזאת כי מתחם אירועים מורכב מסך הנדבכים, כאשר עיצוב מהווה אלמנט מהותי שמשפיע רבות על האווירה.
  • מיקום – מתחמי אירועים שממוקמים בסמוך לים ניתן למצוא במגוון ערי חוף, ועל כן ראשית צרכים להבין האם מתכוונים להתמקד באזור הצפון, הדרום או המרכז. כיצד מקבלים החלטה? בוחנים איזה אזור קרוב לרוב האורחים.
  • סגנון – ברוב מתחמי האירועים ניתן לשחק עם העיצוב ואף מתאפשר להתאים את הקונספט האישי של החתונה לאביזרי העיצוב, אך עדיין לכל מתחם יש סגנון משלו, סגנון שלא אפשרי לשנות, ואל הסגנון הזה מוטב להתחבר. אם אין חיבור, מחפשים אחר מתחם אחר.
  • מיקום החופה – מתחם אירועים שסמוך לים חייב למקם את החופה באופן שידבר עם הרקע שלשמו כולנו התכנסנו – השקיעה כמובן. מכאן שמתבקש לוודא שהחופה אכן פונה לשקיעה, כי יש משתנים שמולם גם העיצוב המחוכם ביותר אינו יכול להתחרות.
  • חיבור – מתחם אירועים ששוכן ליד הים צריך למצוא את הדרך האידאלית לחבר בין הנוף המידי לבין עיצוב הפנים, וזאת ניתן לבצע באמצעות חלונות גדולים, מרקמים, צבעים, תאורה וכדומה. כל עוד החיבור עובד הרי שמדובר במתחם שיודע את העבודה, ועל כן הגיוני להסיק שגם בשאר ההיבטים תיעשה עבודה טובה.

בחוץ או בפנים

כאשר עומדים לארגן חתונה על הים ישר עולה השאלה האם לארגן את החתונה בחוץ או בפנים, כי כל עוד לא חורף, החוויה יכולה להיות הרבה יותר שלמה לצד הבריזה הנעימה שמגיעה מהים. עם זאת, ראוי לקחת בחשבון שממש כפי שקור מהווה בעיה בחורף, כך הלחות עשויה להוות בעיה ממשית בקיץ, וגם אם יש מערכת מיזוג טובה, עדיין השילוב של לחות וריהוט אינו עובד היטב. מה עושים? הפתרון הטוב ביותר הוא להשאיר את אופציית הבחירה ממש לרגע האחרון כאשר מזג האוויר הרבה יותר ברור, אך גם ניתן לשלב בין פנים לחוץ. כך למשל נהוג להחליט שהחופה וקבלת הפנים יהיו בחוץ ואילו שאר האירוע יתקיים במתחם סגור וממוזג. כמו כן, כל עוד המתחם כולל חלונות גדולים, הרי שבקלות חשים כיצד הרקע המידי הוא חלק מהעיצוב הפנימי.

קונספט מתאים

אם כבר עורכים מסיבה ליד הים ואתם אנשים של ים בנשמתכם, מוטב לשקול כמה כיוונים שישלבו את האירוע עם אלמנטים מעולם הים, משמע מוטב לבנות קונספט שמדבר ים. מחפשים רעיונות? להלן כמה: ניתן לארגן ארגז חול שבו האורחים מוזמנים לבנות באמצעות דליים ייעודיים ארמונות מחול ובהם לתקוע דגלונים ממותגים שהוכנו מראש, ניתן לחלק ברחבת הריקודים משחקים לים, ניתן לחלק במשקאות האלכוהוליים מטריות קטנות שמזכירות שמשיות, ניתן לחלק כמתנה כפכפים ממותגים עם שמות החתן והכלה, ניתן לבנות מצגת שלמה שמציגה רק תמונות של בני הזוג בים, בעמדת הקינוחים ניתן לחלק ארטיקים וכדומה. בנוסף, גם החברים יכולים לארגן לזוג מתנה ברוח חוף הים, ופה שווה לשקול להכין מונולוג של מציל שפונה במיקרופון לחתן ולכלה.

לא שכחנו את האוכל

אז מצאתם את המיקום המושלם, אתם מרוצים מהעיצוב, מהמיקום של החופה ומהעובדה שבחוץ חם ולח אך בפנים ממש נעים. מה עתה? לרגע אין לשכוח שעם כל הפרגון והאהבה, אורחים מגיעים לחתונה גם בשביל לאכול טוב, ועל כן עליכם לספק את הסחורה ובאותה נשימה לזכור שהאירוע נערך בסמיכות לים. מהי המשמעות? שמוטב להתאים את התפריט לארוחה לאור שקיעה ולחש הגלים. מכאן שמומלץ להתמקד בתפריט קליל שמשלב מנות דגים, סלטים טובים וכדומה – חומר למחשבה.

אפטר פארטי

הטבעת על האצבע, הרחבה אט אט מתרוקנת, האורחים מחויכים והגיעה השעה להודות לאולם האירועים ולשוב הביתה. רוצים להמשיך לחגוג? תארגנו שחייה לילית בים – הכי מתבקש שיש! על מנת לעשות זאת כהלכה הודיעו מראש לקבוצת חברים קרובה להביא עימם גם בגד ים ומגבת, תזכירו להם להחליף בגדים לפני היציאה מהאולם, תארגנו קצת אלכוהול ובעיקר נשנושים, אל תשכחו מחצלות ותאורה, ותחפשו בים נקודה נוחה להמשיך בה את החגיגה. המון מזל טוב!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES