אירועים על הים בתל אביב

אירועים הן נקודות קטנות של אושר, המנקדות את שגרת חיינו השוטפת, ה (בואו נודה) משמימה והמשעממת למדי. השתתפות באירוע של אחרים היא כיף, אתם מגיעים להתארח, נהנים מערב (או צהריים) נעים, אוכלים, שותים, רוקדים, מברכים, כשכל הטרחה מסביב – מוטלת על כתפי מישהו אחר, כל הדאגה, הסידורים, הלילות חסרי השינה – עליהם, על מארגני האירוע, בעלי השמחה. מצד שני, כשהאירוע הוא שלכם, כל אותה דאגה נופלת עליכם – מה ללבוש, מה יאכלו, מה יהיה סדר מקומות הישיבה (את מי מותר להושיב ליד מי, ובין מי למי צריך שלפחות אולם אחד שלם יפריד?), ובעיקר – היכן לערוך את האירוע. בעיקר בשנים האחרונות התרבו אולמות אירועים על הים בתל אביב, והטרנד של לחגוג את האירוע שלכם כשהים נמצא ברקע ומעצים את החוויה רק הולך ומתגבר. אבל, לא כל אולם אירועים על הים בתל אביב הוא האולם שבו תרצו לחגוג את היום המיוחד שלכם! אם כן, כיצד בוחרים באולם האירועים המתאים והנכון עבורכם?

מה נבחן כאשר אנחנו בוחרים אולם אירועים על הים בתל אביב?

כאשר אנחנו עוסקים בבחירת אולם אירועים על הים בתל אביב, הימצאותו של חוף הים חשובה מאד, אולם אל לנו לשכוח, כי, בראש ובראשונה מדובר באולם אירועים, ולכן, בתחילת העניין, נבחן אותו על פי הקריטריונים בהם אנחנו בו בוחנים כל אולם אירועים ורק לאחר מכן נוסיף את מיקומו למערכת הקריטריונים ברי ההשוואה.

ראשית – האזור בארץ. אם אתם תושבי הצפון, משפחתכם גרה שם, כל קרוביכם וחבריכם גרים שם, באופן טבעי, תחפשו אולם אירועים בצפון הארץ. לעומת זאת, כאשר אתם עורכים אירוע אליו מגיעים אנשים מכל קצוות הארץ, המיקום הטוב ביותר שאתם יכולים לבחור, הוא, כמובן, באמצע – במרכז הארץ. ומה יותר מרכז מהלב של המרכז – תל אביב?

שנית – גודל אולם האירועים מול כמות המוזמנים. אם אתם מתכננים חתונה קטנה ומשפחתית או בר/בת מצווה שתכלול אך ורק את המשפחה וחבריכם הטובים, כנראה שאין לכם צורך באולם רחב ידיים, ולהיפך – אם אתם מתכננים חתונה גדולה ומפוארת, סביר להניח, שזולה קטנה ואינטימית לא תתאים למטרותיכם. כאן, הערה קטנה – אולמות אירועים גדולים מסוימים מציעים אולמות גדולים הניתנים לצמצום ולהפיכה לקטנים יותר, בעוד אולמות קטנים אחרים כוללים מתחם מסביבם שבמזג אוויר נעים מגדילים את יכולת הקיבול של האולם לבדו. כך שהדרך הטובה ביותר לברר זאת, היא להגיע, פיזית, לאולם עצמו ולראות במו עיניכם.

שלישית – התקציב העומד לרשותכם. כאן, אין ספק כי מדובר בקריטריון קריטי למדי, שעליו עלול לקום וליפול דבר. למרות שניתן לחשוב שמדובר בנתון מוצק למדי, יש לקחת בחשבון גורמים נוספים שמחיר האולם כולל. לדוגמה, מערכת הגברה שחוסכת לכם כסף רב בהזמנה של מערכת הגברה חיצונית, או תאורה, שאף היא, מהווה חסכון ניכר בעלויות הכוללות של האירוע. היבט נוסף של התקציב הוא החוזה והסדרי התשלום – כמה אתם אמורים לשלם, מתי ומהו גובה המקדמה אותה אתם נדרשים להפקיד. לרוב, מדובר על חלוקת התשלום למקדמה (הניתנת במעמד חתימת החוזה ביניכם לבין האולם) ולמספר תשלומים (שהתשלום האחרון בסדרה משולם בסיומו של האירוע).

רביעית – מקום חניה מסודר או אמצעי תחבורה זמינים ונגישים. גם אם אתם עורכים אירוע מצומצם, אנשים יצטרכו להגיע אליו בדרך כלשהי – ברכבים פרטיים, בהסעה מאורגנת או בתחבורה ציבורית. לא תרצו להתחיל את האירוע שלכם בקיטוריהם של האורחים על הזמן שנדרש להם למצוא חניה בקרבת מקום, או על הדרך אותה נאלצו לצעוד מרכבם / תחנת הרכבת / תחנת האוטובוס הסמוכה ועד לאולם האירועים שעל מיקומו אתם החלטתם. זו לא דרך מוצלחת לפתוח אירוע!

חמישית – אטרקציות לחתונה, אבטחה, בר, קייטרינג ושאר ירקות. לאולמות שונים ישנן העדפות ותכתיבים שונים לגבי חלק מהרכיבים הללו, שבעינינו נחשבים לחלק בלתי נפרד מקיום אירוע. למשל, אולמות מסוימים מכתיבים רמת כשרות ספציפית, ולכן, מצמצמים עבורכם את מגוון עסקי הקייטרינג העומדים לרשותכם. זה לא רע, זה לא טוב, זה נתון וקריטריון שצריך לקחת בחשבון בעת שאתם אוספים מידע על האולמות השונים שמהווים אופציה לקיום האירוע שלכם.

שישית – החוזה והתנאים המצוינים בו. לכאורה, מטרתו הברורה של החוזה היא להגן על פני בעלי האולם מביטול או מהפרת התנאים המסוכמים, בפועל – הוא מגן עליכם בדיוק באותה המידה שהוא מגן על בעלי האולם. לכן, גם אם עולה האפשרות לסכם את התנאים בע”פ מבלי לעגן אותם בכתב, אל תתפתו! במקרה שמוצעת לכם אפשרות זו, פשוט קחו את עצמכם ועברו לאולם האירועים הבא! בעת עריכתו וניסוחו של החוזה, הקפידו לוודא כי כל מה שסיכמתם בע”פ אכן מופיע גם בכתב, הקפידו לבקש אפשרות לביטול האירוע בפרק זמן סביר (בן מספר חודשים לפני המועד) וחדדו את תנאי ביטול האירוע (משני הצדדים, תוך כדי הגדרה מדויקת של “כוח עליון” – מושג נפוץ בחוזים מסוג זה).

אולם אירועים על הים בתל אביב – המיקום המדויק עושה את ההבדל!

קודם, דיברנו רק על האזור הכללי – צפון, דרום או מרכז. אם בחרתם לערוך את חתונתכם באזור המרכז ובעיר תל אביב, אין כמו חוף הים כדי לספק את תפאורת הרקע המתאימה לאירוע החגיגי שלכם!

צור קשר