אירועים עסקיים בתל אביב

עסקים רבים משקיעים מאמץ ניכר בחיזור אחר לקוחות, מיתוג ייחודי, שיפור תנאי השירות ובשמירת העובדים החרוצים ורמת המוטיבציה הגבוהה. אי לכך לצד השקעה רבה בדיוור, טכנולוגיה, קשרי אנוש ושיווק, גם יש צורך פעם בתקופה להרים אירוע מושקע – אירוע שירענן את השגרה, יוכיח ללקוחות מי חושב עליהם, יביע את ההערכה הרבה שחשים כלפי העובדים, שיתעלה מעל המתחרים, שיזכיר למשקיעים למה הם בחרו בכם, שייתן כבוד למוצר החדש ושפשוט יעשה רעש ויהיה מדהים ומיוחד. לאור הדברים אין זה מפתיע שכאשר מתקרב המועד, רבים מתחילים לברר אודות אירועים עסקיים בתל אביב.

 מילה אחת? מיקום!

יש לנו ארץ קטנה, אך לא חסרים בה מקומות מקסימים, עוצרי נשימה ומרגשים. עם זאת, לצד העוצמה של הדרום והפסטורליות של הצפון, רבים מהעסקים בוחרים להרים את האירוע בת”א – בעיר הלבנה, בעיר ללא הפסקה, בעיר הבירה של הבליינים, בעיר שמעניקה השראה, בעיר שמקבלת את כולם ובעיר שתמיד ממשיכה להפתיע ולגוון. מדוע? ובכן לצד המיקום האידאלי, העיר ת”א ממותגת כעיר שבה הכול קורה, כעיר שבה הכול מתחיל, כעיר שמאפשרת לשמוע ולהיראות. מכאן שגם אם העסק אינו ממוקם בת”א, הרי שאת האירוע העסקי כן מוטב למקד בה, וזאת כי מהרגע שהאורחים יקבלו את ההזמנה ויראו את האזכור של העיר, הם עשויים להתלהב ולהתחיל לצפות לאירוע מהנה.

התחשבות לצד נוחות

ציינו מיקום אידאלי ועל כן נעצור להסביר. העיר ת”א אינה רק עיר מרכזית שנוח להגיע אליה מכל מקום בארץ, אלא בין היתר מדובר בעיר שמציעה מגוון צירי תנועה מפותחים לצד תדירות רבה של תחבורה ציבורית. מכאן שאם מתכוונים להתחשב בעובדי הסניפים שממוקמים בדרום המדינה ובאותה נשימה בעובדי הסניפים שממוקמים בצפון המדינה (או פשוט בכלל האורחים), הרי שת”א מהווה בחירה אידאלית – מרכזית. עוד נציין שתמיד כיף להגיע לעיר ת”א, ולו כי אנשים נוהגים לחבר בין סידורים בעיר לבין בילוי אישי, משמע מתאפשר לדעת שהאורחים ישמחו לקבל את ההזמנה לאירוע.

תפקידה של תפאורה

אומנם העיר ת”א מעניקה בסיס מבטיח לאירוע עסקי, אך יחד עם זאת מתבקש לקחת בחשבון שלא כל מתחם אירועים בעיר יענה על היעד, וזאת כי יש משמעות רבה למיקום, לתפאורה שמסביב, לתנאי החנייה, לעיצוב של המקום וכדומה. כך למשל קיים הבדל בין אם האירוע מתקיים בתוך בניין גבוה ממנו צופים על שכונות רגילות, לבין מיקום מרשים שמצליח לחבר בין האורבניות של העיר לבין נגיעות פסטורליות. אי לכך אם מראש רוצים ליצור רושם ואם מראש שואפים להגדיל את הסיכויים להרים אירוע מנצח, מומלץ להתמקד באזורים מרהיבים, מעניינים ושפשוט כיף להגיע אליהם. מכאן שאם בוחנים את העיר ת”א, ניתן למצוא בה את אזור הטיילת, הנמל החדש, הירקון וכדומה.

גודל

עומדים להשיק מוצר חדש? עומדים לקראת הרמה של כנס חשוב? מזמינים מרצה אורח מחו”ל? מבקשים לפנק את העובדים המסורים בארוחת בוקר מושקעת? רגע לפני שעומדים לבחור מתחם אירועים עבור אירוע עסקי, רצוי להבין כמה אנשים מתכוונים להזמין ובהתאם לבחור את המיקום, כאשר יש לקחת בחשבון שמתחם גדול מדי עשוי ליצור תחושה של כישלון ואילו אולם קטן מדי עשוי ליצור תחושה של קמצנות. כמו כן, ראוי לבחון האם כמות האנשים נמדדת בהתאם למאפיינים של אירוע קוקטייל (בו אנשים יותר מסתובבים בין פינות ישיבה מתחלפות), או לחלופין בהתאם למאפיינים של אירוע ישיבה. מה עדיף? תלוי באופי האירוע אליו מכוונים!

מיקום שיודע להציע יותר

לצד שיקולי מיקום וגודל, גם ראוי לחפש מיקום שיודע להציע יותר – שיודע להאיר את האירוע באופן מיוחד ואף להעניק ערך מוסף. מחפשים דוגמאות? ובכן ניתן לבחור במתחם שפורש נוף ייחודי, כגון חורש טבעי או ים כחול ואינסופי. ניתן לבחור במתחם שמעוצב בטוב טעם ואף נותן מקום לדגשים הייחודיים של בעלי האירוע. ניתן לבחור באופן הגשה יותר קליל כגון אירוע קוקטייל, וכמובן שניתן להשקיע באוכל ייחודי, מושקע ובעיקר טעים. מה עוד? למערכות הגברה ותאורה גם כן יש משמעות מרכזית, וזאת כי ברגע שהן איכותיות, סך האירוע מתנהל באופן הרמוני ונעים ואף זוכים לנהל שיחות עסקיות בתנאים אופטימליים.

על הגובה

אין להתעלם מהעובדה שת”א ניכרת בשלל בניינים גבוהים ומרשימים, כאלו שגורמים לחוש על גג העולם. פה אנו באים לציין שאם אתם עומדים לפני הקמה של אירוע עסקי בת”א, מומלץ לשלב את אפקט הגובה, ואם בין היתר ניתן לשלב נוף עוצר נשימה, לצד איכות והקפדה יתרה של סך הפריטים המשלימים, הרי שכבר מדובר בהתחלה מבטיחה. ברגע שהאורחים יביטו מלמעלה למטה ובו זמנית ייהנו ממוזיקה טובה, אוכל מושקע ועיצוב בעל קונספט מדויק, הם יחושו שהעסק אכן מצוי במקום הנכון – במקום ששואף גבוה ובאותה נשימה מגיע ליעדים. אי לכך בין אם מזמינים לקוחות, משקיעים, קולגות, או עובדים, אל תשכחו שכל החלטה ומשתנה משפיעים באופן ישיר על סך התוצאה. מסקנה? אל תמהרו לקבוע מיקום לפני שתחושו התאמה מלאה.

להשקיע מכל הלב

אין זה משנה אם האירוע מיועד למשקיעים או לעובדים, כי אם אתם כבר מרימים אירוע, תשקיעו מכל הלב. מחפשים לעשות חצי עבודה? מראש כדאי שתוותרו! אין טעם להתאמץ ובסוף היום להשיג תגובות פושרות. אם כבר מוציאים אנשים מהבית, מוטב שתציעו להם משהו אחר – אירוע ייחודי ומפנק. מהי המשמעות? ובכן אין הכוונה שיש להוציא כסף ללא הכרה, אך כן שחשוב להשקיע בבחירת המיקום, בנוף, באווירה, באוכל טוב, בעיצוב מדויק, במערכות תאורה וסאונד חדישות ובאופן כללי ביצירה של אירוע מדויק, אירוע שייזכר לאורך זמן לצד חיוך ופרגון מכל הלב.

צור קשר