k

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend molestie fermentum.

new york

156-677-124-442-2887

iver@select-themes.com

184 Main Street Victoria 8007

      /  מגזין טראסק   /  אירועים עסקיים מוצלחים ב-12 צעדים

    Trask | טראסק

    אירועים עסקיים מוצלחים ב-12 צעדים

    אירועים עסקיים מהווים דרך חכמה לקידום החברה או הארגון, למשיכת לקוחות חדשים, לפרגון ללקוחות קיימים, להשקת מוצר או שירות חדש וכמובן – להנאה וחיבור בין העובדים. אך אירוע עסקי מצוין מצריך היערכות ותכנון מוקפדים שמתחילים מחידוד מטרת האירוע, דרך בחירת המקום המושלם לקיום האירוע ועד לפרטים הקטנים שיוצרים אימפקט גדול. באמצעות הטיפים הבאים תוכלו להרים אירוע עסקי נפלא ובלתי נשכח. 

    1.הגדירו מטרה

    מהי מטרת האירוע? האם היא קבלת סיקור תקשורתי? להעלות מודעות לפעילות העסקית שלכם? להרחיב את רשימת התפוצה של החברה? או בכלל לפרגן לעובדים שלכם וחזק את החיבור שלהם עם הארגון? התחילו בהגדרת היעדים שלכם מהאירוע ובהתאם החליטו מהו סוג האירוע שיסייע לכם להשיג אותם באופן הטוב ביותר. 

    2.הבינו את היקף האירוע

    הכינו רשימה של כל הדברים שאמורים להיות באירוע שלכם ומשפיעים על גודלו. התחילו ביצירת רשימת מוזמנים והמשיכו לתכנון האמצעים השונים באירוע למשל, האם יוגש אוכל בבופה או שאתם זקוקים למקום גדול יותר שמכיל שולחנות? האם אתם רוצים לקיים את האירוע בחללים נפרדים להרצאה ולסדנאות או שאתם זקוקים רק לחלל אחד פתוח וגדול? בחנו האם מקומות האירועים שמעניינים אתכם מתאימים בכלל להיקף האירוע שאתם רוצים לקיים והאם מקום האירוע יסייע לכם בהשגת מטרותיכם.

    3.תזמנו את האירוע למועד הנכון

    עיתוי הוא פרמטר קריטי להצלחת האירוע שלכם. בחנו היטב את התאריכים הרלוונטיים לאירוע שלכם. שימו לב לימים מיוחדים בשנה מלבד חגים. למשל השתדלו להימנע מקיום האירוע בתאריך בו מתקיים משחק כדורגל חשוב או בתאריך בו מתקיים אירוע עסקי אחר שיכול להתחרות על המוזמנים שלכם. שימו לב לבחירת מועד שמתאים מבחינת תנאי מזג האוויר למקום האירועים שבחרתם והעדיפו בחירת מקום אירועים נגיש ונעים במשך כל ימות השנה.

    4.בחרו צוות להפקת האירוע

    מי יהיה אחראי על האירוע? בין אם זו מנהלת משאבי אנוש או עובד מפתח, אתם צריכים אדם אחד שייקח אחריות וינהל את כל הפרטים ולאחר מכן יסייע בתפעול האירוע עצמו. הקפדה על מתן אחריות והאצלת סמכויות לגורמים המעורבים השונים, תבטיח כי הפקת האירוע לא תהיה מתישה ומורכבת מידי עבורכם ושלכל פרט יינתן מענה מתאים ואיכותי. 

    5.חשבו על זה

    שבו עם הצוות שלכם ותכננו היטב כל שלב באירוע. דמיינו את עצמכם בזמן האירוע וכל פרט שתצטרכו – מסדר הכיסאות, דרך מפיות ממותגות ועד מערכת הסאונד במקום האירוע. שקלו היטב כמה כוח אדם תצטרכו במהלך האירוע ומה יהיה תפקידו של כל אחד מהעובדים במקום. אנחנו לא רוצים להיות פסימיים חלילה אבל כחלק מתכנון האירוע כדאי שתצרו פרוטוקול טיפול והתמודדות בתרחישים שיכולים לקרות ולשבש את מהלך האירוע. כך כל תרחיש יקבל מענה מהיר וממוקד ויאפשר להמשיך בקיום האירוע כמתוכנן.

    6.הגדירו תקציב

    כאשר אתם מדמיינים את האירוע העסקי שלכם, אתם עשויים לגלות שהעלויות הולכות ותופחות. בנקודת זמן זו תצטרכו לבחון אפשרויות לצמצום עלויות האירוע או להביא מימון נוסף לכיסוי ההוצאות הנלוות. משום כך חשוב לתכנן מבעוד מועד תקציב מפורט לאירוע ולהקצות לכל פרמטר באירוע תקציב מוגדר. זה יסייע לכם לתכנן באופן מיטבי ויעיל את האירוע, למצוא ספקים מתאימים במסגרת הצרכים והתקציב שלכם ויאפשר לכם להפיק את האירוע באופן פשוט יותר.

    7.צרו תוכנית שיווקית

    העבירו את הבשורה על האירוע מספיק זמן מראש. תוכלו לפנות למוזמנים במייל, לשלוח טיזרים שיצרו סקרנות ועניין באירוע, לשלוח הזמנות פורמליות במסירה ידנית, לפרסם במגוון כלים במדיה כמו רדיו שלטי חוצות, באנרים באתרים השונים, כתבות יח"צ ועוד. בהתאם לסוג המטרות שלכם מהאירוע ומקהל היעד אליו אתם מכוונים, צרו תכנית שיווקית שתסייע לכם להפיק את המיטב מפרסום האירוע.

    8.התריעו לתקשורת וצרו באזז

    כאמור פרסום במדיה עשוי להיות קריטי לבניית המודעות לאירוע שלכם. פנו לעיתונות ולבלוגרים שפונים לקהל היעד שלכם, צרו שיתופי פעולה והזמינו כתבים לאירוע שלכם. וכמובן, אל תוותרו על פרסום ברשתות החברתיות. תוכלו גם להקליט את האירוע ולשדר אותו בלייב. העיקר שתצרו עניין ומודעות לאירוע שלכם ותגדילו את החשיפה אליו.

    9.צרו הטבות ומבצעים בלעדיים

    צרו תוכנית עסקית לשיווק ומכירות של המוצרים והשירותים שלכם בזמן האירוע. תוכלו לחלק כרטיסי ביקור, פליירים וחוברות, פריטים שימושיים ממותגים כמו מגנטים, מחברות ועטים. בנוסף תוכלו להעניק מבצעים והנחות בלעדיים לקהל באירוע. אל תשכחו לאסוף את פרטי ההתקשרות של כל המשתתפים כך שתוכלו ליצור רשימת תפוצה איכותית ורחבה שתשרת אתכם בהמשך ותסייע לכם בפרסום חוזר וממוקד.

    10.בחרו מקום נגיש ויוקרתי

    מקום האירוע שלכם צריך לשרת את מה שאתם רוצים לשדר לאורחים שלכם. כדי לתחזק תדמית עסקית מוצלחת, בחרו מקום לאירועים בעל חזות יוקרתית ומרווחת, כזה שירשים את האורחים שלכם. אל תוותרו על נגישות טובה למקום ובחרו מקום עם מתחם חניה מסודר ומרווח, מיקום מרכזי ונגישות גבוהה לצירי תנועה מרכזיים ולתחבורה ציבורית. אולם לכנס בתל אביב עשוי לאפשר הגעה נוחה ומהירה לאורחים מכל חלקי המדינה. כל אלה יבטיחו כמות גדולה יותר של אורחים באירוע שלכם.

    11.בחרו קייטרינג ובר איכותיים

    אוכל ושתיה באירוע הם אלו שיוצרים אווירה טובה והנאה בקרב האורחים שלכם. הקפידו לבחור במקום אירועים אשר מציע מבחר קולינרי גדול, איכותי וטעים ושירותי בר איכותיים עם מגוון רחב של משקאות. 

    12.שמרו על גישה חיובית

    על אף התכנון המוקפד של האירוע, היו מוכנים לשינויים ולכך שלפעמים דברים יתקיימו לא כמתוכנן. שמרו על גישה חיובית ועל גמישות כך שתוכלו לתת מענה איכותי לכל תרחיש שעשוי להתרחש באירוע מבלי ליפגע בחווייה של האורחים שלכם.

    במתחם האירועים טראסק תוכלו ליצור אירוע עסקי מופלא ובלתי נשכח עם מערכות תאורה וסאונד מתקדמות, חללים מרווחים ומעוצבים, מיקום מנצח ומרכזי בנמל תל אביב וקולינריה משובחת. 

    שתפו :

    You don't have permission to register