אולם אירועים במרכז

by 

זה יכול להיות בר המצווה של הילד או בת המצווה של הילדה וזו יכולה להיות החתונה שלכם, אתם תצטרכו למצוא אולם אירועים כזה שמתאים לתקציב שלכם ולדרישות שלכם. יש בישראל לא מעט אולמות אירועים ובמרכז מתרכזים לא מעט מהם, אולמות בגדלים שונים וברמות שונות כמו גם במחירים שונים כמובן. האולמות הללו יכולים להיות אולמות סגורים או פתוחים, גני אירועים בכל קונספט שהוא והבחירה יכולה להיות לא פשוטה. אז איך בוחרים אולם אירועים במרכז? מה כדאי לקחת בחשבון? הנה כמה טיפים שיוכלו לסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

חתונה בקיץ או בחורף?

אם האירוע שאתם רוצים לערוך הוא חתונה, אחת הסוגיות החשובות ביותר שאתם אמורים להכריע בהן היא האם החתונה תהיה בחורף או בקיץ. לכל אחת מהאפשרויות יש יתרונות וחסרונות וחשוב להיות מודע אליהן:

חתונה בחורף – לחתונה בחורף יש כמה יתרונות. הראשון הוא הגמישות בתאריכים. יש פחות ביקוש לחתונה בחורף ויותר תאריכים פנויים, מה שהופך את ההחלטה על התאריך לקלה יותר. יתרון חשוב עוד יותר הוא המחירים בחורף, שצונחים בהשוואה לקיץ שוב, כי יש הרבה פחות ביקוש לחתונות ואירועים בכלל בחורף מאשר בקיץ. אך יש גם חסרונות ובהם צילומים שיכול להיות שתוכלו לקיים רק בחוץ, אם יום החתונה יהיה יום גשום מאוד יכול להיות שיגיעו הרבה פחות מוזמנים ממה שחשבתם שיגיעו, מה שיכולות להיות לו השלכות גם באיך שהחתונה תיראה וגם בכיסוי שלה.

חתונה בקיץ – חתונה בקיץ זה כבר סיפור אחר. היא פותחת המון אפשרויות שחתונה בחורף לא, אפשרויות כמו קבלת פנים במקום פסטורלי בחוץ מה שלא יכול להיות בחתונה בחורף, יש יותר גמישות בבחירת האולמות במובן של זה שאפשר לקיים את האירוע בכל מקום, מה שמחפה על הביקוש הרב יחסית, וכמובן, יש יותר גמישות בפן העיצובי וככל הנראה רוב המוזמנים יגיעו לחתונה.

החסרונות בחתונה בקיץ הם ההגבלה של אולמות מסוימים לכמות מוזמנים גבוהה וכמובן, המחיר שבקיץ הרבה יותר גבוה מאשר בחורף.

אוכל כמרכיב מרכזי באירוע

פעם, מקומו של האוכל היה הרבה יותר נחות מאשר הוא היום. היום לאוכל יש הרבה יותר כבוד באופן כללי, ולכן צריך בין השאר לתת את הדעת בבחירת האולם גם לפן הזה. מה זה אומר? זה אומר שצריך קודם כל לוודא שהאוכל המוגש הוא אוכל איכותי וטרי, מזון טעים וברמה קולינרית גבוהה. אנשים בוחנים אירוע בעיקר בהתאם לאוכל שיש בו, ואתם לא רוצים או יכולים לפספס בזה.

איכות האוכל באה לידי ביטוי בחומרי הגלם של המנה, בצבעוניות שלה, בצורת ההגשה וביצירתיות. חשוב גם לדעת שיש הבדלים בין צורות ההגשה ותצטרכו לבחור גם אותן כדי שהאירוע שלכם יהיה בדיוק כמו שאתם רוצים. ההגשה יכולה להיות אישית מה שהופך את האירוע לאינטימי יותר ויכולה להיות מצד שני בצורת בופה כך שכל אחד ירגיש שהוא יכול לקחת חופשי מה שהוא רומה ויהיה משוחרר יותר. אופציה פופולארית בזמן האחרון של בופה היא מזנונים שפזורים באולם עצמו.

אז מה עושים? טועמים! אין אירוע גדול ובעיקר חתונה שלא כולל בתוכו גם טעימות. הטעימות מתקיימות על ידי הזוג או בעל או בעלת האירוע עם מלווים כמו ההורים, ואז מתקבלת ההחלטה מה בדיוק יוגש באירוע.

דרכי גישה וחנייה

אזור המרכז מציע לא מעט אולמות וגני אירועים, ובכלל, יש בו את כל מה שצריך ומה שיש הרבה פחות בפריפריה. אבל יש לו גם חסרונות כשאחד העיקריים שבהם הוא ההגעה לאירוע עם רכב. אזור המרכז הוא בלא מעט שעות במהלך היום אזור פקוק. אם האירוע מתקיים ביום חמישי ויש לא מעט אירועים שמתקיימים בסוף השבוע, המצב הוא עוד הרבה יותר חמור. אתם לא רוצים שהמוזמנים שלכם יגיעו עצבניים ומותשים. אתם לא רוצים שהם רק יחשבו על מתי יגמר האירוע ואתם רוצים אותם רעננים ונמרצים.

זו הסיבה שכדאי שתבחרו אולם אירועים במרכז שהגישה אליו היא יחסית נוחה. שיש אפשרות להגיע אליו גם בלי להיתקע שעות בפקקים. אז נכון, כנראה שאי אפשר יהיה להימנע מזה לגמרי, אבל אפשר להקטין את הבעיה.

בנוסף, כל מה שנוגע לחנייה במקומות רבים במרכז היא לא פחות מקטסטרופה. אם ניקח את תל אביב לדוגמא, זו עיר ללא הפסקה אבל גם ללא חנייה. בבואכם לבחור אולם אירועים במרכז אתם חייבים לוודא שיש חנייה בסביבתו או שיש לאולם איזה שהוא הסדר עם חניון קרוב.

תבחנו את הוויב במקום

אולם אירועים צריך להיות עם אוכל טוב, עם אפשרות לשים מוזיקה טובה וכזה שהשרות בו יהיה לא פחות מצוין. אבל אתם צריכים לבחון גם את הוויב בו, את האוירה ואת מה שהוא משדר. זה נוגע להמון דברים קטנים כמו המיזוג, האקוסטיקה וכמובן השירות במקום.

יש אולמות אירועים בהם המלצרים והצוות נראים כאילו הם רק רוצים שהאירוע ייגמר. יש אולמות אירועים אחרים לעומת זאת שבהם הצוות אדיב ונחמד, מתחשב ולא ממהר לשום מקום. בבואכם להחליט על מקום תגיעו מן הסתם לאירוע אחד או שניים לפחות, ואתם צריכים לבחון את ההרגשה שלכם במקום. האם היא טובה ונעימה? האם יש מספיק מקום? האם אנשים באירוע נראים נהנים מהאוכל? ובכלל, תנסו לדמיין את האירוע שלכם האם הוא יהיה אירוע מוצלח בכזה מקום. עם קצת סבלנות תמצאו את המקום המתאים ביותר לאירוע שלכם.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES