אולם חתונות בתל אביב – איך תבחרי?

by 

אז זהו, החלום שלך כבר התגשם בחלקו ועכשיו הוא עומד להתגשם במלואו. סוף סוף הוא כרע ברך והציע לך לחיות איתו את שארית חייכם, וההתרגשות בעיצומה. אחרי ההתלהבות, ההודעה למשפחה וההודעות הבלתי פוסקות בנייד מכל מי שמסביבכם, הגיעה הזמן למצוא אולם שיתאים לאירוע. את רוצה שהחתונה תהיה בתל אביב מכל סיבה שהיא, בין אם היא כי את אוהבת את העיר ובין אם כי זה נראה לך המיקום הנוח ביותר, ועכשיו הזמן למצוא מקום. אז איך תמצאי את אולם החתונות האידיאלי בתל אביב? הנה כמה דברים שכדאי מאוד לקחת בחשבון, באולמות חתונות בכלל ובאולם בתל אביב בפרט.

הגישה למקום

מתחילים מדרכי ההגעה למקום ובתל אביב זה רלוונטי יותר מכל עיר אחרת. תל אביב כידוע היא עיר ללא הפסקה, אך לצערנו היא גם עיר ללא הפסקה כמעט בפקקים. יש שעות עמוסות יותר וכאלו שפחות, והגעה לאירוע לאחר פקק משמעותי, יכולה להוציא ממנו את החשק לגמרי. את לא רוצה שהמוזמנים שלך יגיעו עצבניים ועייפים וכדאי שכשאת בוחרת את האולם תיקחי גם את עניין המיקום בחשבון. אז נכון, חתונה היא בדרך כלל בשעות הערב ותל אביב די עמוסה בשעות האלו כמעט בכל אזור בה, אך עדיין, יש פקוק ויש פקוק וכדאי שתבחרי אולם באזור סביר בכל מה שנוגע לתנועה סביבו.

חנייה

תל אביב היא עיר נפלאה, עיר מדהימה עם לא מעט יתרונות אך מה לעשות יש בה גם חסרונות. אחת הבעיות הגדולות בעיר היא שאין בה מקומות חנייה, ומי שמגיע אליה בעיקר מבחוץ, יכול להיות בבעיה גדולה. את לא רוצה כמובן שהמוזמנים שלך יחפשו חנייה זמן רב ויגיעו לאולם מותשים ועצבניים, מה שיכול לקחת כמה דקות וגם הרבה יותר מזה. מה עושים? בוחרים אולם אירועים עם חנייה מסודרת, אולם אירועים בתל אביב שמציע פתרון למוזמנים שיכול להיות בדמות חנייה שלו או חניון קרוב שיש לו הסדר עימו. זה קריטי בתל אביב ואסור לוותר על זה בשום מצב.

בחירת אולם בהתאם לתקציב

הדבר הבא אותו עליכם כזוג לעשות הוא להחליט מהו התקציב שאתם יכולים לשים לאירוע הזה. יש רבים שטועים ומכניסים לחישוב גם את הצ’קים העתידיים שהם יקבלו לחתונה, אבל זו טעות גדולה. יש לא מעט זוגות שבונים על הצ’קים הללו ולאחר מכן הם מגלים שהם מכסים הרבה פחות ממה שהם חשבו, מה שגורם להם להתחיל את החיים עם “בור”. ואיך זה רלוונטי לבחירת האולם? זה רלוונטי כי כשאתם מחליטים על תקציב האולם יהיה הסעיף הכי משמעותי בו. אתם צריכים לבחור אולם שמתאים למידות שלכם, אולם שמתאים לתקציב וליכולות שלכם. אל תתפשרו על אולם טוב אבל גם תנו את הדעת לתקציב.

בחירת אולם בהתאם לכמות המוזמנים

אירוע כמו חתונה יכול להיות אירוע של מאתיים אנשים ויכול להיות של אלף אנשים. לכל אחד יש את כמות המכרים שלו וכמות המוזמנים שלו וכן, כמעט כל אחד צריך גם להתפשר ולחתוך בכמות המוזמנים שלו. בכל מה שנוגע לבחירת האולם, את צריכה לבחור אולם שבו יהיה נוח לכולם, אולם שיכול להכיל ללא כל בעיה את כמות המוזמנים שלך. הוא צריך להיות מרווח מספיק לכמות המוזמנים אבל מצד שני, גם לא אולם ענק ביחס לכמות המוזמנים מה שיכול להיראות כאילו לא הגיעו הרבה אנשים לאירוע.

איך תדעי את זה? פשוט מאוד, לאחר שאתם בוחנים אולם כלשהוא וחושבים בכיוון שלו תבקשי להגיע לאירוע עם כמות מוזמנים תואמת לשלכם פחות או יותר. את כבר תיראי מה המצב במקום…

רישיון בתוקף של העסק

אין מי שלא שמע על מקרים רבים שקרו בשנים האחרונות, מקרים בהם אנשים הזמינו אולם לחתונה או כל אירוע אחר ורגע לפני זמן האירוע, האולם נסגר בגלל שלא היו לו רישיונות. הפיקוח לא נותן אפשרות של יום אחד אפילו, ולא יעזרו התחנונים שלכם, אם תיפלו על אולם כזה תהיו בבעיה. מה עושים? הדבר הראשון שמבקשים הוא לראות את הרישיון של העסק, שהוא בתוקף ואין שום בעיה. אל תסמכו על הבטחה ותבקשו לראות בעיניים שלכם.

כשרות

היום אין כמעט אולם אירועים במדינת ישראל שאין לו תעודת כשרות וטוב שכך. אבל אתם צריכים לבחון את תוקף תעודת הכשרות ולוודא שכל אחד יוכל לאכול באירוע שלכם ללא כל חשש. לא חסרים סיפורים על מקומות בהם בעלי האירוע לא ידעו שאין כשרות בתוקף, מה שיכול ליצור בעיה גדולה עם המוזמנים שלכם. בנוסף, חשוב לזכור שיש כאלו שיאכלו רק כשרות מהודרת, ולכן אתם צריכים לבדוק שיש גם את האופציה הזו באולם, אופציה של הזמנת מנות ספציפיות לאירוע שיהיו מנות עם כשרות מתאימה לאלו שמקפידים יותר.

נוחות באולם

בסופו של דבר מה שהכי חשוב הוא להבין מהי האוירה באולם, האם הוא אולם נעים או שלא ויש מרכיבים רבים לעניין הזה. זה מתחיל עם מיזוג נעים באולם בחורף ובקיץ, והטמפרטורה במקום יכולה להיות קריטית להצלחת האירוע מכיוון שאנשים שחם להם או קר להם מידי לא משתפים פעולה. זה ממשיך עם האקוסטיקה במקום האם היא נעימה או שלא, האם היא מאפשרת לשבת ולדבר האחד עם השני או שצריך לצעוק בגלל המוזיקה, וכמובן התאורה במקום, איך היא והאם היא נעימה ונוחה.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES