אולם מומלץ לאירועים עסקיים

by 

כאשר מדובר באירוע עסקי האולם אמור להתאים למטרה השיווקית או המכירתית וזה שונה מאוד מאירוע משפחתי, הוא אמור לשרת את המטרות של העסק ובמאמר הבא נפרט אודות סוגי אירועים עסקיים וכמו כן ניתן מספר טיפים לבחירה מנצחת של אולם לאירועים עסקיים:

בניגוד לאירוע משפחתי אשר המטרה שלו על פי רוב היא פשוט לענג את האורחים שבאו לשמוח אתנו, הרי שכאשר מדובר באירוע עסקי מכל סוג שלא יהיה, שם יש לנו ציפיות אחרות הן מהאולם והן מהפקת האירוע כולו. אם נבחר באולם המתאים נוכל ליהנות מאירוע מושלם שישדרג וימנף את העסק שלנו.

משיקים מוצר חדש

אירוע עסקי הוא לעיתים לצורך השקה של מוצר חדש. האירוע העסקי אמור להיות מכובד, הוא צריך לשדר יוקרה ולהעניק למוצר החדש את הבמה הטובה ביותר על מנת שאכן יובן בקרב המוזמנים עד כמה נחוץ המוצר וכמה הוא עשוי לתרום להם וללקוחות שלהם. אין ספק כי השקה באופן כזה של מוצר יעניק לו את ההד הרצוי והוא ייהנה מתפוצה גבוהה הרבה יותר מכל צורה אחרת של השקה. כאשר הוא ייערך במקום מכובד ומתאים, הוא אכן יקבל את הכבוד הראוי.

יוצרים קשרים עסקיים

לעיתים מעוניינת חברה מסוימת להרחיב את הקשרים שלה עם אנשי עסקים עמיתים או כאלה שפועלים בענפים מקבילים. כאשר הדבר נערך באולם אירועים יוקרתי, הקשרים העסקיים אכן ייווצרו על הקרקע הכי מתאימה. קשרים שנולדו על רקע איכותי הם קשרים שיהיו גם הרבה יותר איכותיים בהמשך והם יוכיחו את עצמם בהמשך הדרך המשותפת.

מגבשים את הצוות

ימי גיבוש לצוותים נחשבים גם כן לאירועים עסקיים. כיום אין כמעט חברה, ארגון או בית עסק שמוותר על הדבר. כולם מודעים לחשיבות הרבה של ימי הגיבוש הללו והם משקיעים את מיטב המשאבים בדבר. גם אם זה כרוך בהפסד של ימי עבודה עבורם מצד כל הצוות היוצא לבלות וגם אם ימי הגיבוש עצמם, עולים סכום כסף לא נמוך, עדיין שווה ההשקעה.

היא מובילה בסופו של דבר להעצמה של העסק ולהגברה משמעותית של התפוקה בעסק.

איך בוחרים את האולם?

הבחירה באולם לאירוע העסקי היא הבחירה הכי משמעותית עבור הצלחת האירוע. כאשר תבחרו את האולם המתאים, האירוע יוכל להצליח ולהוביל לקראת המטרות הרצויות עבורכם.

אתם אמורים לחשוב עם עצמכם, מהו אופי האירוע הרצוי מבחינתכם. יש כאלו שירצו ליצור אירוע מאוד רציני ומכובד. שם יהיו ההרצאות, הדיונים והמפגשים שידרשו פלטפורמה עם כל האפשרויות לקיום אירוע שכזה.  אך מנגד יש את האירועים העסקיים אשר דורשים דווקא את האווירה הקלילה והמשוחררת. כמו באירועי הגיבוש השונים. שם יהיו אולי מופעים אומנותיים שונים, פעילויות פנאי מרתקות ועוד חוויות הדורשות מענה מתאים גם מבחינת האולם.

הבחירה באולם אמורה להיעשות מתוך חשיבה על המטרות של האירוע כאשר כך תיטיבו להגיע לבחירה הכי נכונה והכי מתאימה עבורכם.

אולם כינוסים

על פי רוב תזדקקו לאולם כינוסים עבור הכינוס העסקי שלכם. באולם הכינוסים תוכלו ליהנות מחלל המתאים בדיוק לאירוע מן הסוג הזה.

ישנם מקומות לכינוסים עסקיים שם יש גם אודיטוריום. האודיטוריום עשוי לתת מענה מושלם כאשר מדובר בכינוס רשמי המכיל מספר גדול של מוזמנים.

לחילופין, אם תעדיפו את הכינוס סביב שולחנות ערוכים עם כיבוד קל או אפילו עשיר, של ארוחה עשירה ומפנקת, תוכלו לעשות גם את זה באולם אירועים המציע לכם את האפשרות.

באופן כללי נוכל לומר כי אין באמת כללים לאירועים עסקיים כי הם מאוד נבדלים אלו מאלו. כל אחד מהם יש לו את המטרות שלו וכל אחד מורכב מקהל שונה ואי אפשר לומר שמדובר באירוע סטנדרטי ואחיד כמו חתונה למשל.

מסיבה זו חשוב כל כך להתמקד ולשים לב למרכיבים של האירוע, למטרות שלו, לקהל היעד שלו ולהרכיב אותו בהתאם.

ציוד מתאים באולם

הציוד באולם לאירוע העסקי אמור לכלול ציוד שונה לחלוטין מהציוד לאירוע משפחתי. כאשר מדובר באירוע מורכב, ברור שהצרכים הטכניים יהיו רבים יותר. זה עשוי לכלול אמצעים לצורך הפעלת מצגות, הקרנה של סרטי וידיאו, אמצעי הגברה מתאימים להרצאות שיושמעו במהלך הכינוס, שירותי במה ולעיתים גם הגברה מותאמת למקרים של הופעות אומנותיות.

כמובן שגם באירועים אלו אמורים להקצות את הפינה המתאימה לבר, או אפילו שולחנות ערוכים כדי שהאורחים יוכלו לאכול בצורה נוחה במהלך האירוע העסקי.

אולם פתוח או סגור

הבחירה בין חלל פתוח לבין חלל סגור נעשה על פי רוב בהתאם לאופי הפעילות כאשר כאן אין ממש הבדל בין אירוע רשמי לבין אירוע חוויתי כששניהם עשויים להיערך הן בחוץ והן בפנים. התכנון הנכון של האירוע וההפקה המקצועית, ישפיעו על הצלחתם של שניהם. אך ברור כי יש להתחשב בעונה אשר בה עומד האירוע להתקיים על מנת שלמוזמנים לא יהיה חם מידי או לחילופין קר מידי. מזג אוויר שאינו מתאים עשוי לפגום לחלוטין בהצלחת האירוע.

אולם עם ניסיון באירועים עסקיים

בגלל ההבדלים הבולטים בין סוגי האירועים השונים, חשוב מאוד לשים לב לניסיון שיש לאותו אולם להציע גם כאשר מדובר באירועים עסקיים.

אתם אמורים לשים לב כי האולם אכן מסוגל לתת לכם את המענה המושלם בכל מה שקשור למטרות הכינוסים שלכם.

זה אומר אולם אשר בו המסרים שלכם, התכנים הרצויים ואפילו התדמית של העסק יקבלו כולם את הבמה הרצויה ואת המענה המושלם.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES