אולם עבור כנסים בתל אביב

by 

כל מי שמנסה לחפש אולם מתאים לצורך עריכת כנס כלשהו, מוצא את עצמו מתמודד מול רשימת משימות בלתי מבוטלת. אך אין ספק כי הנושא הראשון בו הכי חשוב לטפל זוהי הבחירה באולם המתאים אשר בו ייערך הכנס.

אנחנו כאן על מנת להעניק לכם שורה של טיפים אשר עשויים להקל עליכם את הבחירה במקום הנכון. כך תוכלו להבטיח לעצמכם כי תפיקו את מלוא התועלת מהכנס וההשקעה שלכם לא תלך לריק.

טיפ מספר 1 – אולם נגיש עבור כולם

תמיד יהיו האנשים אשר יבחרו להגיע לכנס המתקיים בעיר רחוקה ממקום מגוריהם, באמצעות התחבורה הציבורית. חשוב לוודא כי האולם לא נמצא באזור שהתחבורה הציבורית לא מגיעה אליה. כמו כן חשוב לבדוק כי ישנה תחבורה נוחה למקום והיא מגיעה עד לקרבת האולם ממש. ברור שיש להתחשב גם באלו הבוחרים להגיע באמצעות כלי הרכב הפרטי שלהם. יש לוודא כי אלו יצליחו למצוא מקום חניה נוחה בקרבת מקום ולא ייאלצו לחנות רחוק מידי או להתפתל סביב עצמם שעה ארוכה עד שהם יצליחו למצוא לעמם מקום חניה הולם.

טיפ מספר 2 – אולם המתאים לסוג האירוע ולצרכיו

חשוב שהאולם בו תבחרו ישדר את האופי ואת המיתוג הרצוי לכם בהתאם לסוג העסק כמו גם בהתחשב בקהל היעד שלכם. כך לדוגמא אם הכוונה שלכם היא קבלת תמיכה או קבלת חסויות מחברות, עמותות או ארגונים שונים, אתם צריכים לחשוב גם על התדמית שלהם ולכבד את המעמד שלהם. מלבד זאת, אם מדובר במתחם גדול, חשוב לוודא כי אתם בלעדיים במקום ולא יתקיימו כנסים נוספים באותו זמן אשר אלו עשויים להרוס את המיתוג אשר עליו אתם עובדים או להתנגש בפעילות שאתם מקיימים.

טיפ מספר 3 – אולם עם כל הציוד הנדרש

לצורך קיום כנס עסקי ולא ממש משנה באיזה סדר גודל מדובר, בין אם זהו כנס אשר מיועד לקהל של עשרות אנשים המגיעים מהעיר ובין אם זהו כנס עבור קהל גדול של מאות ואף יותר אנשים המגיעים מכל רחבי הארץ או אפילו מחוצה לה. ישנן תשתיות בסיסיות אשר בלעדיהן אי אפשר יהיה לקיים את הכנס. לדוגמא אמצעי הגברה בהתאם, תאורה מתאימה, במת נואמים, פודיום, מקרן וכדומה. כמו כן יש לוודא כי ישנן נקודות חשמל מספיקות ונקודות טעינה, כמו גם וויי פיי וכל מה שאתם או המשתתפים עשויים להזדקק להם במהלך האירוע.

טיפ מספר 4 – אולם עם חללים שונים

לכל כנס אופי ייחודי משלו כמו גם צרכים ומטרות שונות. לא פעם מתקיים הכנס בצורה מחולקת. אם זה כנס הכולל סדנאות שונות, חלוקה לקבוצות לצורך מספר פעילויות שונות המתקיימות במקביל כמו גם מופעים מרכזיים משותפים. ברור כי עבור כנסים מן הסוג הזה יש צורך באולם כנסים המכיל חללים מתאימים לכל מטרה. אם זה חדר ישיבות בו אפשר יהיה לשבת סביב שולחן אחד, אולם לקבלת פנים, אודיטוריום מרכזי וכן הלאה.

טיפ מספר 5 – אולם המציע אפשרויות למיתוג האירוע והעסק

אולמות המיועדים לקיום כנסים מצוידים על פי רוב בציוד מתאים או חללים אשר מתאימים למיתוג יוקרתי ומכובד של הכנסים המתקיימים במקום. חשוב לבדוק נקודה זו מראש, בטרם מחליטים על המקום בו ייערך הכינוס.

אין ספק כי אולם מתאים מהבחינה הזו יעניק הרבה יותר אפשרויות ואפשר יהיה למקסם את התועלת מהכנס.

טיפ מספר 6 – צוות מקצועי שילווה את האירוע

אירוע עסקי ובמיוחד כזה אשר נערך בסדר גודל של עשרות או מאות משתתפים, דורשים ליווי מקצועי של צוות טכני אשר יהיה ערוך לתת מענה בזמן אמת לכל תקלה. חשוב לוודא מראש כי באולם מעמידים לרשותכם צוות כזה אשר אכן ילווה את האירוע לכל ארכו. חשוב לזכור כי תקלות טכניות עשויות להרוס את כל האירוע ואם לא יהיה לכם מענה מידי לפתרון בעיות חשמל, בעיות הגברה וכדומה, הרי שהאירוע כלל לא ייצור את הרושם הרצוי וחבל.

טיפ מספר 7 – כיבוד לאורחים

כנס עסקי שנערך למשך יום שלם או אפילו רק למספר שעות חייב לכלול גם כיבוד קל (או כבד) עבור המשתתפים. חשוב לבדוק מראש האם באולם מציעים גם את השירות הזה. כדאי לבדוק האם יש לאולם הסכמים עם ספקים מסוימים או שמא יש לכם את האפשרות לבחור בעצמכם את שירותי הקייטרינג המתאימים לכם ולטעם והקהל שלכם.

טיפ מספר 8 – השוואת מחירים

אולם כנסים, במיוחד אולם גדול עם מספר חללים, אולם שמציע גם שירותי קייטרינג וליווי מקצועי של צוות במקום, עשוי להסתכם בעלויות בלתי מבוטלות. לא כל עסק מסוגל להרשות לעצמו לשלם כל מחיר שיושת עליו. מסיבה זו מומלץ מאוד לערוך סקר מחירים ולנסות לבדוק את האפשרויות הקיימות. חשוב מאוד להיצמד לאפשרות התקציבית של העסק ולא להיסחף ולהתחייב למחירים גבוהים מאוד שיהיה קשה אחר כך לעמוד בהם. בהרבה אולמות תוכלו פשוט לגשת עם תקציב מוגדר מראש ולבקש כי יתפרו לכם את האירוע בהתאם. כך תוכלו ליהנות מאירוע במקום המתאים עבורכם בלי לחרוג מהתקציב שלכם.

טיפ מספר  9 – סוף מעשה במחשבה תחילה

לא משנה במה תבחרו בסופו של דבר. אך החשוב ביותר הוא לשקול היטב את כל הנתונים ואת כל האפשרויות וכמובן גם את כל העלויות הצפויות ובהתאם לכך לבחור בסופו של דבר את האולם המתאים.

אם תבחנו לעומק את כל הנקודות המרכיבות את האירוע העסקי שלכם, קרוב לוודאי שההחלטה תיפול בסופו של דבר על המקום הנכון ואתם תוכלו להפיק מהכנס העסקי את מלוא התועלת.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES