אולמות אירועים יוקרתיים

by 

זוגות רבים חולמים להתחתן בתנאי יוקרה, גם אם אין להם הסכום הנחוץ, וזאת כי הם מבינים שחתונה מהווה אירוע מיוחד שנועד לחגוג אהבה, אירוע שזמן רב חיכו לו ובאופן כללי אירוע חד פעמי שעומדים לארגן ביחד כזוג. כמו כן, גם אם שמים את החלום האישי בצד, הרי שקיימים צידוקים נוספים, אין לשכוח את האורחים שלוקחים ערב חופשי, שמשלמים על דלק, שמשקיעים במתנה ושרוקדים ברחבה – רק על מנת לשמח חתן וכלה. מכאן שאם מבקשים להחזיר לאורחים כגמולם, ראוי לכבד אותם באירוע מושקע, ועל כן זוגות רבים אינם מתפשרים, אלא מתמקדים באולמות יוקרתיים.

ההגדרה מחייבת

כאשר זוגות מחפשים אחר אולמות אירועים יוקרתיים, הם לא בהכרח מתכוונים להוציא הרבה, אך הם כן מייחלים למצוא במקום אחד איכות כוללת, איכות שבאה לידי ביטוי במגוון נדבכים, וזאת כי ידוע שמקום יוקרתי משקיע בכל פרט ופרט – הן בעיצוב ובאוכל והן בסאונד ובתאורה, וכיוון שאירוע מוצלח נשפט בהתאם לסך המשתנים, מקום יוקרתי מראש מבטיח רמה גבוהה, פרמטר שניתן לבדוק בקלות.

בין הגדרה למהות

להלן חמישה טיפים יעילים שיסייעו לבחון האם מתחם האירועים אכן עונה על ההבטחה: “אולם יוקרתי”.

  1. דברו עם מכרים שהתארחו באולם עצמו, ותשאלו כיצד הם התרשמו מסך התנאים, כולל שירות וניקיון.
  2. חפשו תגובות ותבדקו רזומה ברשת. כיום ניתן להיות בטוחים שאם מקום מאכזב, הלקוחות לא יישארו אדישים, אלא יתקפו היכן שהכי נוח – ברשת האינטרנטית.
  3. הגיעו לאולם האירועים כאשר מתנהל בו אירוע ותתמקדו באיכות התאורה והסאונד, באופי מילוי קערות האוכל שמצויות בבופה, ברמת הצפיפות, בעיצוב וכדומה. עם זאת, יש לקחת בחשבון שפרמטרים כגון סידור מרכז שולחן ובחירת שירים, אינם קשורים לאולם עצמו, אלא מדובר בבחירות אישיות של בעלי האירוע.
  4. דברו עם מנהל האירוע ותשפטו את רמת החיבור האישי והיחס המקצועי.
  5. דברו עם מעצב הבית ותבחנו עד כמה הוא שומר על רף גבוה ושפה אחידה, ובו זמנית מגלה גמישות וקשוב לקונספט הרצוי.

מעבר לאולם עצמו

אולם יוקרתי צריך להציע מעל מעבר למתחם מושקע, יחס אישי, אוכל מעולה, צוות איכותי, עיצוב עלית ואקססוריז משלימים. אולם יוקרתי גם צריך להציע מגוון משתנים משלימים וחשובים לא פחות, וכאן אנו מדברים על מיקום, נוף, גישה וסביבה. אין זה סוד שאולם יוקרתי אינו יכול לשבת באמצע שכונה סתמית או במרכז של מפעל תעשייה, וזאת כי ממש כשם שאנשים אוכלים עם העיניים ובין היתר מאפשרים לבלוטות הטעם להתרשם מעיצוב המסעדה ומהשם של השף שחתום על המנות, כך גם באולם אירועים האורחים מתרשמים מהמיקום ומהנוף. מכאן שמספיק שאורח יקבל הזמנה לאירוע שממוקם בנמל ת”א, על מנת שהוא יבין מראש שהאירוע עומד להיות מוצלח, ולו כי המיקום מרכזי, מציע גישה נוחה, שפע של חנייה, סביבה שכיף להסתובב בה וכמובן נוף מרשים שעוטף את כל האירוע בטבע ובאנרגיה מדהימה.

תוספות חשובות

אולם יוקרתי יכול לשבת בבניין מרשים ובמיקום מרשים, אך אם אותו אולם גם מכיל מרפסת מושקעת, גן אירועים שכולל צמחייה טבעית ומטופחת, חצר מרשימה שכוללת פינות ישיבה ובאופן כללי תוספת שמצליחה להכניס את הטבע פנימה אל תוך האירוע, הרי שמדובר ביתרון משמעותי, ועל כן לא מעט אולמות יוקרתיים מכילים נדבך כזה או אחר, ולו באמצעות קירוי שקוף שמצליח להעניק לאורח את הנוחות של אירוע מקורה ובאותה נשימה את העוצמה של הנוף שמצוי מסביב.

מהצעד הראשון

כאשר אולם אירועים באמת יוקרתי, אין צורך לדבר על זה הרבה, וזאת כי מספיק להגיע על מנת להביו מהדקה הראשונה שאכן מדובר במקום מושקע. מספיק להגיע לחנייה ולהביט מבחוץ על עיצוב המבנה, מספיק להתהלך בגינה ולהתרשם מהצמחייה, מספיק להיכנס פנימה ולקלוט את העיצוב הייחודי והמושקע, מספיק לטעום את האוכל ולהבין שהמרכיבים טריים ומובחרים ואפילו מספיק ללכת לשירותים ולהתרשם מרמת הניקיון הגבוהה.

המאפיינים שמעבר

לצד העובדה שאנשים מבקשים להרים אירוע באולם יוקרתי, מראש יש להבין שלא כל אולם מרשים ואיכותי יתאים לכל אחד, ופה ניגש לדבר על המאפיינים שמעבר, על אלו שמסייעים לקבל החלטה היכן לחגוג את האירוע הבא. במה מדובר? ראשית יש לוודא שהגודל של האולם אכן מתאים לכמות המוזמנים, כך שלא תהיה צפיפות ובאותה נשימה לא תיווצר תחושה של חוסר. בנוסף, מומלץ לבדוק שהעיצוב קולע לטעם האישי, וזאת כי אולם יוקרתי יכול להיות מתוחכם אך נקי ולחלופין אלגנטי וכפרי (ועוד מגוון סגנונות אחרים). כמו כן, יש שיעדיפו גן אירועים ולא אולם אירועים ויש שיעדיפו נוף אורבני בזמן שאחרים יתלהבו מנוף של שקיעה ופרדסים, כאשר קיימים מגוון משתנים נוספים, קרי היכולת להביא לאולם את הקייטרינג הרצוי (לא ניתן בכול מקום), לשריין תאריך רצוי וכדומה.

24 קרט

להבדיל מתכשיט יוקרתי אותו ניתן לאבחן בהתאם לאיכות החומרים ורמת הגימור, הרי שאולם יוקרתי מעט יותר קשה לבחון, כי כפי שציינו, ההגדרה מכילה אינספור נדבכים. אז אומנם אין חותמת והבדיקה דורשת הרבה יותר עבודה, אך כן מתאפשר לדעת, וזאת כי אין להשאיר את תחושת הבטן בצד, משמע אם מגיעים לאולם ומרגישים שהכול עונה על הדגשים האישיים ובין היתר חשים התלהבות, הרי שאם הבסיס מושלם (מיקום, נוף, גודל, שירות ורזומה), יש להבין שמגוון נדבכים פחות מוצלחים ניתנים לשינוי, נדבכים כגון עיצוב, תפריט, תאורה, מיקום קבלת הפנים וכדומה. מה נותר? להתחיל לעצב את ההזמנה, לסגור רשימת אורחים וכמובן להתחיל להתרגש – האירוע שלכם עומד להתקיים, רק אל תשכחו לצלם תמונות, כדי שתיהנו ממזכרת לאורך שנים.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES