אולמות אירועים מיוחדים – מקומות לאירוע מיוחד ובלתי נשכח

by 

מחפשים מתחם אירועים על קו הים בלב ת”א? רוצים חופה שפונה לים ואולם עם עיצוב מודרני ועדכני? הכירו את מתחם האירועים המשופץ טראסק!

כאשר אנשים עומדים להרים אירוע, הם מתכוונים להוציא הרבה כסף, להשקיע הרבה זמן בתכנונים ואף לבקש משלל אנשים להתייצב בתאריך שנבחר עבורם. אי לכך אין זה מפליא שכאשר עומדים לארגן אירוע מבקשים שהוא יעמוד בשלל ציפיות, ישאיר רושם חיובי, יתנהל כהלכה, ירשים מהשנייה הראשונה, יציע תנאים מפנקים ובאופן כללי יהיה מוצלח ביותר, ועל כן ידוע לכל שעוד לפני שבוחרים דיג’יי, עוד לפני שבונים רשימת מוזמנים ועוד לפני שעושים הגהה להזמנה חשוב למצוא את האולם האידאלי, וכשאנו אומרים “אולם אידאלי” איננו מתכוונים לאולם זול ופנוי, אלא אנו מתכוונים לאולם מרהיב, איכותי ובעל ערך מוסף. שנרחיב?

ערך מוסף

עד כמה אולם אירועים יכול להיות מיוחד אתם שואלים? ובכן ייחודיות של אולם עשויה לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים. אולם יכול להיות מותאם עבור כמות מאוד גדולה של מוזמנים, אולם יכול להיות ממוקם באזור נחשק שבלי קשר כיף להגיע אליו, אולם יכול לשלב בין הנראות של הנוף המידי לעיצוב הפנימי, אולם יכול להיות ממוקם במיקום ייחודי (למשל בסמיכות לקו החוף כך שאת החופה תלווה השקיעה), אולם יכול להשקיע במכשור הגברה מתקדם שהופך כל מסיבה לעוצמתית במיוחד וכמובן שאולם יכול להיות מעוצב בהתאם לנישה הרצויה, כך שהוא יכול להציע עיצוב אורבני מודרני בועט, עיצוב פסטורלי כפרי יוקרתי, עיצוב ווינטג’ עדכני, עיצוב שלוקח לטיול בעולמות של פיות ושדונים וכדומה.

מתמקדים – מטרות יעדים ושאיפות

כפי שראינו אולם אירועים יכול להיתפש כמיוחד בהתאם לשלל הגדרות, ועל כן על כל אחד להבין מה בדיוק הוא מחפש ומה יותר חשוב לו. כיצד ניתן להגיע לתשובה הנכונה? ראשית יש להבין מהו נושא האירוע, וזאת כי יש הבדל בין אם עומדים לארגן אירוע עבור השקת מוצר, אירוע עסקי, בת מצווה, חתונה, או בריתה. מכאן שראשית כל צריך להבין מה בדיוק חוגגים ומנקודה זו לגזור מטרות, יעדים ושאיפות. פה נמליץ לקחת דף ולהתחיל לארגן טבלה, ובכל קטגוריה למלא לפחות 5 אופציות. אנו מבטיחים שאט אט תבינו מה מחפשים, כך שהתהליך יהיה הרבה יותר ממוקד ויעיל.

דוגמאות לאולמות מיוחדים

  • אולם ללא תקרה וללא תחימה – יש אולמות אירועים שמעניקים הרגשה שהם מצויים בלב השטח הפתוח, אך בעצם הם כוללים את שלל השירותים שכל אולם צריך לדעת להציע, כולל אמצעי ישיבה, שירותי קייטרינג, נישות מעוצבות, רחבת ריקודים, מיזוג מבוקר וכדומה. כמו כן, גם ניתן למצוא חלופה – לא מעט אנשים מוצאים יעדים מרהיבים בחיק הטבע ופשוט תופריםלבדם את האירוע שלב אחר שלב. טיפ לדרך? תוודאו מראש שאכן קיימים סך האישורים הנחוצים, אלו שמאפשרים להרים במיקום הרצוי אירוע המוני.
  • אולם שמכניס את הטבע פנימה – אין שאלה שלא ניתן להתחרות עם היופי שהטבע מציע, אך גם אין שאלה שאין להתחרות עם הנוחות שמציע אולם סגור, ולו כי כך ניתן להיות רגועים שלחות מעיקה, גשם חזק, או חום אימתני לא יגרמו לאורחים רק לחשוב מתי יהיה זה מספיק מנומס להתקפל בחזרה לרכב הממוזג. אי לכך אנשים כה אוהבים להגיע לאולם שיודע להכניס את הטבע פנימה, ועל כן טוב לדעת שאפשרי למצוא אולם מרהיב שבנוי בסמיכות לחוף הים, אולם שצופה לעבר פרדסים מוריקים, אולם שנושק לנחל זורם וכדומה. כמו כן, תמיד ראוי לבחון את איכות התוצאה – לבחון עד כמה החיבור של החוץ לעיצוב הפנימי עובד היטב (הן מבחינת חומריות והן מבחינת מרקמים וצבעוניות).
  • אולם אורבני – אם פעם מראה של לבנים חשופות וצנרת ערומה היו מעידים על חוסר הקפדה והשקעה, הרי שכיום המראה האורבני חוזר ובגדול ועל כן ניתן למצוא מגוון מתחמי אירועים שמשחקים עם הסטייל בחוכמה ומייצרים מראה מרתק, אם כי כמובן שאולם שכזה אינו מתאים עבור כל סוג של אירוע.
  • מתחם שבנוי מנישות – כיום הצורך בביטוי אישי כה חזק, עד שאנשים מחפשים כמה שיותר אפשרויות במקום אחד, כך שבין היתר ניתן למצוא אולמות שמציעים שלל נישות, כאשר כל נישה מעוצבת באופן מעט שונה, עובדה שמובילה את האורחים להתפעל משללעיצובים מרהיבים.

לא רק עיצוב

לצד עיצובים מיוחדים שתמיד מעוררים נושאי שיחה ונשמרים היטב כגלויה מרשימה בזיכרון,יש לקחת בחשבון שניתן להפוך מקום קיים למיוחד, ולו באמצעות שלל שירותים משלימים. כך למשל ניתן לחבור למעצב פנים ולספר לו על הקונספט הרצוי, ובכך לאפשר לו לעצב את המתחם הקיים בהתאם לדגשים אישיים. בנוסף ניתן להזמין מגוון נותני שירותמשלימים וניתן ליצור מגוון נישות שמייצרות אינטראקציהועניין, קרי עמדה לשזירת זרים לראש.

טיפ לדרך

לסיכום נציין שאם מבקשים ליצור אירוע בלתי נשכח, ואם מבקשים למצוא מקום שאינו קונבנציונאלי כמו אולם אירועים מול הים, יש לחשוב מעט מחוץ לקופסה ובו זמנית לבחון מה נמצא מתחת לאף. הרעיון הוא לא לבחור בעוד אולם ממוזג שמצוי בבניין בלב העיר, אלא תמיד צריך לחשוב כיצד מצליחים לשלב בין פנים לחוץ, בין אטום לשקוף, בין טבע לשליטה ובין מעוף לפרקטיות, כאשר תמיד מומלץ לבחון כיצד אפשר לקחת את הקיים ולהפוך אותו ליותר, ולו באמצעות עיצוב פנים מושכל. מחפשים טיפ? ראשית תבינו מה מחפשים, כי לחפש תחת הקטגוריה של “אולם מיוחד” לא יוביל יותר מדי רחוק, ואף רק יגרום לעמוד במקום, כך שמוטב להתמקד, להיחשף להיצע שעומד בקריטריונים ורק אז לבחור. בהצלחה!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES