אולמות לחתונה בתל אביב

by 

אם יש אירוע מרגש בחיים זה חתונה. חתונה היא הרגע בו שני אנשים נשבעים האחד לשני, מבטיחים לאהוב ולהיות לצידו של בן או בת הזוג, קושרים את גורלם בגורל של אדם נוסף ומתחילים מסע ארוך ביחד, בשאיפה לכל החיים. חתונה היא גם אירוע יהודי רב משמעות, אירוע בו איש ואישה מקימים משפחה וממשיכים את השושלת של עם ישראל (במידה כמובן שמדובר על חתונה בה הצדדים הם בני הדת היהודית) וככזו, היא צריכה להיות לא פחות ממושלמת, צריכה להיות מוקפדת ותוך חשיבה על כל פרט ופרט. ארגון חתונה הוא לא דבר של מה בכך והוא דורש לא מעט עבודה.

למה צריך לדאוג?

ארגון חתונה הוא פרויקט מורכב, פרויקט שמצריך כמה חודשים של עבודה, של בחינת האופציות ונותני השירות השונים, של בדיקות מעמיקות והשוואות מחירים (בכל זאת, מדובר על הוצאה לא קטנה) אבל לפחות סביב להכול יש את ההתרגשות. צריך לדאוג שהאוכל יהיה מיוחד ומתאים לבני הזוג וכמובן למוזמנים, צריך לדאוג לתיעוד של האירוע מה שאומר צילום וידאו וסטילס, צריך לדאוג לעיצוב באירוע, לכל מיני אטרקציות שיהיו בו, לשמלת כלה ולבגדים לחתן, ואפילו עד רמת המלון שבני הזוג ילכו אליו אחרי החתונה, אם יש להם כוונה כזו. אבל מעל לכל יש את אולם האירועים ואם אתם מחפשים אולם כזה במרכז, אולמות לחתונה בתל אביב לא חסר. אז הנה קצת מידע עליהם ובעיקר כמה טיפים שיוכלו לסייע לכם לבחור אולם כזה.

למה דווקא בתל אביב?

כי תל אביב היא עיר מיוחדת, עיר עם אנרגיות טובות, עיר שלא עוצרת לרגע ועיר שיש בה המון אופציות לקיום חתונה. יש כמובן גם גני אירועים אבל אולם ייתן לכם לפחות את השקט הנפשי בכל מה שקשור למזג אויר. לא יהיו הפתעות ולכל הפתעה יהיה מענה כשמדובר על אירוע באולם. תל אביב היא עיר שמציעה המון דברים ובין השאר המון אולמות אירועים. זו היא עיר שמאפשרת לחגוג כמו שצריך, בעיקר כשמדובר על האירוע המשמעותי ביותר בחיים.

טיפים לבחירת אולמות לחתונה בתל אביב

  • הגדירו מסגרת תקציב – קל מאוד ליפול בכל מה שקשור לתקציב. הרי זה האירוע של החיים שלכם, האירוע הכי משמעותי אז למה לא לקחת עוד ועוד, למה לא ללכת על היוקרתי ביותר, על אטרקציות מיוחדות ועל דברים בלתי נשכחים שגם עולים כסף? אחד הדברים החשובים בבחירת אולם לחתונה כמו גם בכל הבחירות האחרות סביב האירוע היא הגדרת מסגרת תקציב. זו מסגרת תקציב שאסור לכם לזוז ממנה ואל תשכנעו את עצמכם שהמתנות יכסו כבר את ההוצאות. אם תעשו את זה יכול להיות שלא תהיו הראשונים שנופלים בזה, ואתם צריכים להתייחס למתנות כאקסטרה, כמשהו שעל כל שקל תגידו תודה אבל לא תבנו על זה.
  • בחירת מקום בהתאם לכמות המוזמנים – אם נצלול קצת לאולם עצמו, אחד הדברים הראשונים שאתם צריכים לעשות הוא למצוא מקום שיתאים לכמות המזומנים המשוערת שלכם, וכשאנחנו אומרים משוערת אנחנו לא מתכוונים לסתם זריקת מספר מהראש אלא לישיבה והחלטה על כמות המוזמנים כמו גם על רשימה מסודרת שלהם. אתם לא רוצים להרגיש כמו קופסת סרדינים באירוע שלכם ואתם בטח לא רוצים שככה המוזמנים יזכרו אותו. אתם צריכים לוודא שהוא יהיה מרווח מספיק, שהוא יתאים לכמות ושאפשר יהיה לרקוד ולשמוח בו בכיף, וכמובן, שהישיבה בו תהיה נוחה ומספיקה לכולם. כמה שולחנות ספייר אף פעם לא מזיקים.
  • וודאו שיש חנייה – זו נקודה כואבת בכל מה שקשור לתל אביב ולמרכז בכלל, ביום יום ובטח באירועים שונים. תל אביב ידועה כעיר עם מצוקת חנייה לא פשוטה ואם אם רוצים שהמוזמנים שלכם יגיעו רגועים, אם אתם רוצים שהם ייכנסו לאולם שמחים ורעננים ולא עצבניים וחסרי סבלנות, אתם צריכים לוודא שיש להם חנייה ליד האולם ושהם לא הולכים להסתובב בלי סוף. יש אולמות אירועים בהם יש חנייה ייעודית למוזמנים ויש כאלו שמציעים חניון סמוך על חשבונם. לא משנה איזו חנייה, העיקר שתהיה אחת כזו. העיקר שתהיה חנייה למוזמנים ושהם יגיעו בניחותא וייכנסו לאולם עם ציפייה ועם אנרגיות טובות.
  • קבלו המלצות – אין כמו המלצות בשביל לדעת יותר על אופי השירות, על התקשורת עם מנהלי המקום או נציגיו ואין כמו המלצות כאלו ממי שעשו אירוע לא מזמן באותו המקום שאתם בוחנים. אומנם המלצות שמכוונות על ידי בעלי המקום עלולות להיות פחות אמינות, אבל כדאי לבחון אותם ואם אתם מוכנים להתאמץ קצת יותר, בטוח תמצאו דרך להגיע גם לאנשים כאלו בעצמכם. אל תצפו למושלם, תמיד יהיו אלו שפחות מרוצים ואלו שיותר. תנסו להיות ענייניים ולבחון את מה שנאמר לכם בעיניים אובייקטיביות, כדי להבין יותר האם זה האולם אותו אתם מחפשים.

האירוע של חייכם

חתונה היא האירוע של חייכם, היא האירוע שעליו אתם אמורים לספק לנכדים שלכם עוד כמה עשרות שנים, אירוע בלתי נשכח שאמור לבטא את האהבה שלכם ואת הנצחיות שלכם ביחד. יש לא מעט התארגנויות וכשהן מגיעות עם ההתרגשות, זה עלול להיות מאתגר. בבחירת אולם האירועים שלכם אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. אל תתפתו לכל מיני הבטחות ולדברים נוצצים ותבחנו את הדברים החשובים באמת. האולם הוא מה שיקבע בעיקר את אופי האירוע שלכם ואת ההצלחה שלו וככזה, הוא צריך לקבל את תשומת הלב הראויה לו.

תתייעצו. אל תסמכו רק על עצמכם ואם יש מי שארגן חתונה לא מזמן, הוא יוכל לתת לכם טיפים נוספים. העיקר שיהיה במזל טוב!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES