איך לבחור מקום לאירוע שלכם בתל אביב?

by 

אתם מתגוררים בתל אביב ויש לכם אירוע של שמחה בפתח. הדבר הראשון שתחשבו עליו יהיה- איפה האירוע שלכם יהיה ממוקם. בדמיונכם אתם תרים אחר מקום מושלם שיכיל את כל הדודים והדודות, החברים והקולגות מהעבודה. אז נכון, לפני הכל חשוב שמתחם האירוע שתבחרו יבטיח הגעה קלה, שיהיה נגיש וקרוב אליכם ולרוב המוזמנים שלכם, אם הגעתם למסקנה שמדובר בתל אביב תתחילו לחפש את החלל המתאים עבור האירוע שלכם כבר עכשיו!

בתל אביב יש מגוון של אולמות ומתחמים שמתאימים לאירועים ועדיין יהיו נבדלים בלא מעט פרמטרים. על מנת להחליט בין מנעד מתחמי אירועים בתל אביב ולהגיע למסקנה איזה מכולם יתאים לאירוע שלכם, תאלצו להקדיש לכך מעט זמן ולבחון בצורה קפדנית את כל האפשרויות העומדות מולכם. במאמר זה נסייע לכם להגיע לבחירה הנכונה לאירוע מושלם.

איך מומלץ לבחור מתחם אירועים בתל אביב?

כדי להבטיח אירוע שיענה על כל ציפייה שיש לכם חשוב להבין את האופי של האירוע, האם מדובר באירוע של בר מצווה? או חתונה? או אולי אירוע חברה וכו’. כל אירוע יש לו את האופי שלו ולכן תהייה משמעות לבחירה של החלל בהתאם לאופיו. לאירוע מסוג חתונה תבקשו למצוא חללים רומנטיים במיוחד שעוטפים את האירוע ברוך ואלגנטיות, לעומת זאת באירוע חברה תחפשו חלל שהוא יותר רשמי ובעל עיצוב מודרני וחדשני. כל אירוע יהיו לו את הדרישות העיצוביות של חלל הפנים והחוץ. להלן כמה פרמטרים שיסייעו לכם בבחירה.

  • גודל החלל – כל חלל שתבדקו, רצוי שתוודאו דבר ראשון שהוא מסוגל להכיל את כל כמות המוזמנים שיש לכם. במידה ומדובר בכמות קטנה של מוזמנים, מתחם גדול יהיה פחות מתאים עבורכם, שכן, האירוע יאבד מהאינטימיות שלו ועלול ליצור ריחוק בין כל האורחים ואווירה קרירה ומנותקת. לעומת זאת חלל קטן מדי יכול לספק את התחושה של עומס ומחנק, לכן בדקו שהחלל שאותו אתם בוחרים מכיל פחות או יותר את כמות המוזמנים שיש לכם.
  • אולם או גן אירועים – הבחירה בין גן אירועים לבין אולם אירועים לעיתים מתסכלת, גן אירועים מספק אמנם את תחושת החופש, אך מצד שני, מזג האוויר יכול להפתיע ברגע ולהחריב את האירוע שעמלתם עליו חודשים. יש אורחים שתמיד חם להם ויש אורחים שתמיד קר להם, לכן הנכון יהיה לבחור, בהתאם לעונה שבה תקיימו את האירוע ועל מנת שלא תהיו תלויים בכל מיני תקריות מזג אוויר, בפתרונות אוורור ומיזוג מתאימים בעונת הקיץ ובעונת החורף, בתנורי חימום שמיועדים לאירועים, כך תפתרו את עצמכם מכל איום של מזג האוויר בכל בחירה שתעשו ותהיו סמוכים שהאירוע שלכם יתנהל כראוי ואף אורח לא יתלונן.
  • גמישות עיצובית– חשוב שתהיה לכם את הברירה והבחירה לעצב את החלל של האירוע כמו שאתם הייתם רוצים. העיצוב של החלל מעניק לא פעם את האופי של האירוע ועיצוב שהוא לא יהיה לטעמכם יכול לתסכל אתכם ולכן חשוב שתדעו כיצד החלל מעוצב ויתרה מכך, תהיו שותפים פעילים בעיצוב החלל.
  • חניה – מקום שמכיל חניה משלו או שיש לו הסדר עם חניון, הוא מקום שיש לו עדיפות ראשונית. תל אביב כידוע לא מתהדרת במקומות חנייה ולכן מאוד חשוב שלאורחים שלכם לא יהיה שום תרוץ כמו ‘אין חנייה’. בדקו שהמתחם מספק מקום חנייה לכל המוזמנים.
  • קולינריה – ידוע שהאוכל הוא פקטור מהותי ביותר בכל מה שקשור לאירוע מוצלח. אנשים בסופו של דבר זוכרים את הפרגית הטעימה שאכלו או את המנה הצמחונית המשובחת שטעמו ביום למחרת. כמו כן, חשוב שיוגש מזון כשר לכל המוזמנים שלכם ושתהייה התחשבות בצמחונים ובאנשים שיש להם רגישות לגלוטן. חומרי הגלם של כל סגנון מזון שתחליטו עליו צריכים להיות טריים ולכן תהיה לכם האחריות לבדוק זאת ולערוך מבדק טעימות בטרם תחליטו על המקום עצמו. כך תוכלו לאמוד על איכות המזון, על הסגנונות המוצעים ועל רמתו של השף.
  • תקציב – תקציב הוא פרמטר אולי הכי חשוב שלא תמיד נרצה לעסוק בו, אבל צריך. לכל מתחם אירועים בתל אביב יש עלות משלו ולכן כדאי שתבררו טוב מה התקציב שלכם ותלכו לפיו. מומלץ לא להתפתות למקומות שהעלות הרבה יותר גבוהה ולהתרכז במקומות שמציעים סכום שתואם לתקציב שיש לכם.

התאימו את האירוע שלכם לנוף המבצבץ

בעיר תל אביב יש כאמור מגוון שלם של חללים ותוכלו למצוא כמעט הכל בעיר הייחודית הזאת. עם זאת כידוע מבחר גדול עלול מעט לבלבל, לכן כדי לצמצם את האופציות שקיימות לפניכם תחשבו טוב על הסגנון של האירוע שלכם ואיזה נוף יכול להתאים לו, האם נוף אורבני של בניינים ובטון יכול להתאים לסוג האירוע שלכם? נוף מהסוג הזה יכול בהחלט להתאים לאירוע של חברת הייטק או לאירוע בת מצווה ועד לחתונה מודרנית וצעירה.

לעומת זאת נוף של ים ושקיעות מתאים לאירוע חתונה, בר מצווה וגם להשקות ואירועי חברה למיניהם. מתחם נוסף שמהווה יתרונות רבים הוא מסעדה בתל אביב. יש היום מסעדות רבות שמספקות חלל מקורה ופרטי למגוון של אירועים, זה מגיע עם מלצרים מטעם המסעדה ושאר השירותים הנחוצים.

כאמור ההיצע הוא רחב ותוכלו למצוא מתחמי אירועים בתל אביב רבים ומגוונים, כל מקום עם המאפיינים שלו ובמחירים שונים. רצוי לא להתפשר בכל הנוגע לפרמטרים הנ”ל על מנת שתהיו מרוצים גם בתום האירוע ולא תכנסו חלילה ללחץ כלכלי כי השקעתם מעבר למה שנקבע מראש. אירוע של שמחה הוא מזכרת בשרשרת החוויות של חייכם וכדי שיישאר מתוק עם טעם טוב, תהיה חשיבות משמעותית בבחירה נכונה של מתחם האירועים.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES