איך לבחור מתחם אירועים לחתונה?

by 

טראסק הנו אולם אירועים שממוקם בנמל ת”א – ממש על קו הים. לאחר שב2014 עבר המתחם שיפוץ מדהים, כיום הוא מציע עיצוב מוקפד, אווירה ייחודית וציוד מתקדם.

עומדים להתחתן? איזה כיף ובו זמנית גם מעט מלחיץ, ואם לא בדיוק מלחיץ, אז כן מדובר בעובדה שמכניסה לשלל תהיות ומעמידה בפני שלל משימות, כאשר המשימה החשובה מכל היא כמובן למצוא מקום שאליו מבקשים להזמין את כל האנשים שאוהבים ושעומדים לחגוג ביחד עמכם, ופה נראה שאתם מעמידים מספר דגשים ותנאים שלא ניתן להתעלם מהם, ולו כי ברור לכל שהמקום צריך להיות איכותי ומרשים, מוקפד ואיכותי, קרוב לרוב המוזמנים וכמובן שגם כזה שתואם את הקו העיצובי שמדבר אליכם.

שתי דעות מקום אחד

כזוג שעומד להינשא אתם כבר מכירים את הצמתים שבהן הדעות המנוגדות נפגשות, וכזוג שהחליט להינשא נראה שגם למדתם שבשביל להמשיך לצעוד ביחד יש לדעת מתי להתפשר, מתי לשמוע את דעתו של האחר ומתי לא לוותר על עמדתכם, ועל כן כאשר עומדים מול החלטה חשובה קרי בחירת מתחם אירועים לחתונה, זהו בדיוק הזמן ליישם מסקנות – זהו בדיוק הזמן ששניכם תשבו ביחד וכל אחד לחוד ישים עם השולחן את הדגשים שחשובים לו, כך שתהליך הבחירה יתחיל ממקום משתף, מכיל ומתחשב – יתחיל מנקודת התחלה מבטיחה.

מיקום מרכזי

גם אם אתם בני הזוג גרים במרכז הארץ וגם אם המשפחה של החתן גרה במרכז הארץ, מאוד ייתכן שהמשפחה של הכלה מפוזרת בדרום ובצפון הארץ. כיצד אם כן בוחרים מיקום גיאוגרפי? ובכן הדרך הטובה ביותר היא להתחשב במקום המגורים של רוב המוזמנים. כך למשל אם אתם גרים במרכז הארץ אך הרוב המכריע גר בצפון, הרי שמתבקש שתתחתנו בצפון. עם זאת, מה עושים אם האורחים מפוזרים בכל רחבי הארץ? בוחרים באופציה המתבקשת – מתחתנים במרכז, ואכן הנתונים מצביעים שהרוב בוחר להתחתן בעיר ת”א, בשל כך ובשל שלל סיבות נוספות, קרי אווירה, מזג אוויר מושלם לחתונת קיץ, יוקרה ונוחות הגעה.

נתונים שיש להכניס למשוואה

  • כמות האורחים– כאשר עומדים לבחור מקום, צריך להבין כמה אורחים מבקשים להזמין, וזאת כי מאוד ייתכן שגם אם תמצאו מתחם מושלם, הוא לא יהיה מותאם לכמות הרצויה. כמו כן, לא רק שצריך להבין כמה אנשים מבקשים להזמין, אלא גם צריך להבין האם מעדיפים אירוע הושבה או לחלופין אירוע קוקטייל, ואף ראוי לבחון כיצד נראה המתחם לאחר שהוא תוחם חלק, ולו כי בשוטף הוא רגיל לארח הרבה יותר.
  • דרכי הגעה וחנייה– כאשר מזמינים אורחים לחגוג עמכם חשוב ביותר לוודא שהם יגיעו עם מצב רוח טוב ועל כן מוטב לבחור במתחם אירועים שקל למצוא, שדרכי ההגעה אליו נוחות וכמובן שהוא יודע להציע שפע של מקומות חנייה.
  • מערכות ושירותים משלימים –גם אם מצאתם מתחם אירועים מרהיב שמאחוריועומדים בעלים נחמדים ומחיר מעולה, עדיין יש לעצור ולבחון מגוון משתנים משלימים. מה אם כן יש לבחון? אלו מערכות המתחם יודע להציע –מערכות תאורה, הגברה, מיזוג וכדומה, וזאת כי איכות של אירוע גדול כמו חתונה נמדדת בהתאם לשלל המשתנים. כך למשל מספיק שמערכת ההגברה תהיה גרועה בכדי שהאורחים ישכחו מהעיצוב ומהנוף וידברו רק על כמה היה לא נוח לנהל שיחה סביב השולחן. כמו כן, יש לבחון עם אלו ספקים האולם עובד והאם ניתן לבחור ספקים באופן עצמאי.
  • ערך מוסף – אולם אירועים צריך לדעת להציע מעט יותר מאשר רק עיצוב של מרכזי שולחן, מתחם לקבלת פנים, סטנדרט גבוה של ניקיון וניהול מקצועי, אלא כל אולם גם צריך למצוא את הערך המוסף שהוא יודע להציע לזוג המאושר ופשוט להזניק אותו כלפי מעלה. כך למשל חופה שנערכת מתחת לניצוץ הכוכבים, אל מול גלי הים ולצד האופק התכול שאינו נגמר, מעניקה למהות של החתונה נופח מרשים ומאוד מרגש.
  • רזומה –הרזומה של מתחם אירועים חשוב ביותר, וזאת כי ברגע שהאורחים מקבלים הזמנה למקום איכותי הם ימהרו לאשר הזמנה, יותר יתרגשו לקראת היציאה ואף אל תתפלאו אם הם ישימו במעטפה סכום יותר גדול. עוד נציין שגם המיקום של המתחם משפיע באופן ישיר על הרזומה. שנסביר? יש הבדל מהותי בין אם מדובר באולם אירועים שממוקם בנמל ת”א לבין אם מדובר באולם אירועים שממוקם באזור התעשייה של העיר.

תנו מקום לחלום אישי

חתונה היא בהחלט הזדמנות להיזכר בחלום ילדות ולהעניק לו ביטוי, ועל כן זהו בדיוק הזמן לעצור ולבחון אם יש לכם חלום כמוס שנוגע למיקום החתונה. כך למשל ייתכן שתמיד חלמתם להתחתן כאשר הכוכבים והשמיים מהווים עדים, במקום גבוה שמציע נוף מרשים ומעניק הרגשה שאתם על גג העולם, ואף ייתכן שתמיד חלמתם להתחתן וישר לאחר מכן לחגוג עם חברים בזולה על הים. יש לכם חלום? תנו לו דרור!

משתנים משלימים

זה קורה, אתם עומדים לשלוח הזמנות ועתה רק נותר לקבל החלטה. על מה אם כן טרם דיברנו? על עלות האירוע (תבחנו מה בדיוק כולל המחיר), על היתרים (תדרשו לראות את סך ההיתרים), על העיצוב של המקום שמתחבר לנוף המידי ואף לא דיברנו עד כמה חשוב להגיע לראות אירוע של זוג אחר (אל תוותרו על כך ואל תשפטו נתונים שאינם תלויים במתחם עצמו). מרגישים עתה יותר מוכנים בכדי לקבל החלטה? נהדר! כל שעליכם לעשות זה לבחון בין 3 ל4 מתחמים שעומדים בסך הקריטריונים, להיות קשובים לתחושת הבטן והכי חשוב שתתחשבו ברצון של בן הזוג – וזאת כי זוהי המהות של זוגיות.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES