אירועים עסקיים בתל אביב והמרכז

by 

כל חברה או גוף עסקי מקיימים אירועים עסקיים אחת לכמה זמן. אלו יכולים להיות אירועים שאמורים להשיג מטרות שונות, אירועים שעשויים לקדם אג’נדה מסוימת, לעשות יחסי ציבור או כל דבר אחר. הם יכולים להיות אירועים לעובדים כמו ערב חברה, זה יכול להיות ערב גיוס משקיעים, יכול להיות השקה של מוצר או שירות, אירוע התרמה, אירוע לגיוס לקוחות ועוד.

בשביל שאירוע כזה יצליח צריך לתכנן אותו עד לפרטים הקטנים ביותר. צריך שהוא יכלול את כל המרכיבים לאירוע עסקי מוצלח, ואם האירוע הוא תל אביב והמרכז יש עוד כמה דברים שצריך לתת עליהם את הדעת. אז הנה כמה טיפים לאירועי עסקיים מוצלחים, טיפים שכדאי לקחת בחשבון כשמארגנים אירוע כזה.

טיפים חשובים

  • חנייה – נתחיל דווקא מהמיקום של האירוע, אירוע עסקי כמו כל אירוע אחר בתל אביב יכול להיות הצלחה גדולה אבל יכול גם להתחיל רע. איך הוא יתחיל רע? אם המוזמנים אליו יגיעו עצבניים וחסרי סבלנות, לאחר שהם חיפשו חנייה זמן רב ולא מצאו. אתם חייבים, פשוט חייבים לוודא שיש חנייה בשפע באזור בו מתקיים האירוע. אתם חייבים לוודא את זה וגם להגיע פיזית למקום כמה פעמים בשביל לוודא את זה לפני שאתם סוגרים על מנהלי המקום. יש כמובן עדיפות למקום שמציע חנייה ייעודית לאורחים שלו.
  • החליטו מי קהל היעד שלכם – אחד הדברים הראשונים שאתם צריכים לעשות הוא להחליט מי הוא קהל היעד שלכם ולמה דווקא הוא. האם אלו משקיעים מכובדים? האם אלו עובדי החברה? האם אלו לקוחות פוטנציאליים? אחרי שתחליטו תוכלו לארגן ולהכין את האירוע שלכם בהתאם. זה נוגע גם לאטרקציות שונות באירוע אם יהיו. לא תוכלו לבחור ולהזמין אותם בלי שיהיה לכם קהל מוגדר ותדעו מה הכי מתאים לו.
  • בחירת המקום בהתאם לקהלאירועים עסקיים בתל אביב והמרכז בוחרים בהתאם לקהל היעד. אם אלו לצורך העניין משקיעים ואתם רוצים להרשים אותם, אתם צריכים לבחור מקום יוקרתי ואלגנטי. זה משליך גם על התפריט שיהיה באירוע – אם אלו משקיעים אתם צריכים לחשוב בכיוון של תפריט גורמה, להגיש יינות מיוחדים וכדומה. אם קהל היעד הוא לקוחות פוטנציאליים, אתם צריכים לבחור עבורם מקום שישדר את איך שאתם רוצים למתג את עצמכם.
  • תאריך האירוע – תאריך האירוע צריך להיות תאריך שסביר להניח שהוא מתאים לכולם. אל תשקיעו באירוע שאמור להתקיים רגע לפני החג ואל תקבעו אירוע יום אחרי חופשה שכולם נמצאים בה. כמובן שאתם צריכים גם לוודא שאין אירוע עסקי אחר שחופף לאירוע שאתם מארגנים מכיוון שאם יהיו יותר מאירוע עסקי אחד באותו הזמן שמיועד לאותם לקוחות, משקיעים או עובדים, קהל המוזמנים שלכם יתחלק בין שני המקומות.
  • תעבדו עם רשימות מסודרות – בהתארגנות לאירוע עסקי כמו כל אירוע אחר, אפשר “ללכת לאיבוד” די מהר. אתם חייבים לעבוד מסודר, לעבוד עם רשימות ברורות ומפורטות של מה צריך וכמה צריך. הרשימות הללו יכללו החל מהתפאורה במקום וכמה צריך מכל דבר, דרך פרטים כמו מישהו שיכוון בחנייה או מישהו שיסדר את מקומות הישיבה באירוע, וכלה כמובן בכיבוד ובתוכן.
  • התוכן הוא המון – עם כל הכבוד לתפאורה מסביב, למקום בו מתקיים האירוע, לאוכל שמוגש בו, למוזיקה שנשמעת בו ולכל הפינוקים האחרים, אתם חייבים לדאוג לתוכן איכותי, כזה שיתאים לסוג האירוע. זה יכול להיות סרטון עסקי, משחק חברתי, הרצאה מעניינת או כל דבר אחר. כמובן שאם אתם רוצים להרשים ולהיראות מתקדמים, אתם יכולים לשלב בתוכן אמצעים טכנולוגיים מתקדמים שיסייעו לכם להיראות חדשניים.
  • כיסוי האירוע שלכם – אירוע עסקי שלא כמו אירוע פרטי, יכול להיות מכוסה בדרכים שונות. הוא יכול להיות מכוסה באמצעות תרומות נדיבות, יכול להיות מכוסה על ידי מכירת כרטיסים, מכירה של חסויות ובדרכים נוספות. אתם צריכים לקבוע תקציב לאירוע בהתאם לאפשרויות המימון שלכם ולוודא שאתם יכולים לעמוד בהוצאות אם לא תעמדו ביעדי המימון של האירוע. אתם יכולים להחליט על מספר מינימלי של כרטיסים שיימכרו שאם לא תגיעו אליו, לא תקיימו את האירוע.
  • שווקו את האירוע – אנשים צריכים ש”ידחפו” להם עוד ועוד שיווק, ואם הוא לא מספיק, לא בטוח שהם יגיעו. אל תתביישו לעשות את זה בצורה אגרסיבית אך מצד שני גם אל תעברו את הגבול שאחריו אתם הופכים למאוסים. פרטו לקהל למה כדאי להם להשתתף באירוע, מה ייצא להם מזה, מה הם ילמדו ואת מי הם יפגשו.
  • נצלו את הרשתות החברתיות – היום קל יותר מאי פעם “להפיץ את הבשורה” אך מצד שני, אתם לא היחידים ויש עוד רבים כמוכם אז אתם צריכים להשתמש בכלי הזה בתבונה. הכוונה היא כמובן לרשתות החברתיות ובעיקר לפייסבוק, שמציעה את האפשרות לפלח את קהל היעד ברמה מדויקת מאוד. אתם יכולים לפרסם מודעות לפי מין, גיל, מצב משפחתי, מצב סוציואקונומי, אזור מגורים, תחומי עניין ועוד שלל פרמטרים אחרים. אתם יכולים ממש “לדוג” את קהל היעד שלכם לאירוע אותו אתם מתכננים. לא יודעים איך לעשות את זה? (כמו רוב האנשים) אל תחסכו כסף וקחו איש מקצוע מהתחום שיעבוד בשבילכם.
  • חלקו את תחומי האחריות – כשכל העבודה נופלת על אדם אחד זה מתכון לצרות. כדאי שתחלקו את העבודה והעומס בין כמה אנשים שייקחו חלק בארגון האירוע.

אירועים עסקיים בתל אביב והמרכז כמו גם במקומות אחרים דורשים לא מעט השקעה כדי שהם יהיו מוצלחים. אבל ההשקעה משתלמת ולא פעם אירוע כזה הוא המקפצה של עסק מסוים, כך שכדאי שתחשבו על כל פרט ופרט בדרך להצלחה.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES