גן לאירועים בתל אביב

by 

אם אתם עומדים בפני אירוע גדול כמו חתונה, יש לכם לא מעט מה לארגן. אבל רגע לפני נותני השירות הרבים כמו צלמים, תקליטן ואחרים, אתם צריכים למצוא את המקום שיעשה את חלקו בהגשמת החלום שלכם. האפשרויות שלכם הן או גן אירועים או אולם אירועים, וכמובן, אתם צריכים להחליט איפה יהיה האירוע שלכם.

תל אביב היא מקום טוב באמצע, בטח אם רוב המוזמנים שלכם מהמרכז. אז נכון, יש בה לא מעט פקקים ובעיות חנייה אך היא מציעה מקומות מקסימים ששווים בדיקה. הנה כמה יתרונות של גן אירועים על פני אולם אירועים.

יתרונות

  • אוירה צעירה – משהו בגני אירועים אל מול אולמות אירועים צעיר יותר. קשה להסביר את זה אבל כנראה שלא סתם המון זוגות צעירים מחפשים דווקא את גני האירועים. האוירה במקום פתוח היא אוירה רעננה יותר, שמחה יותר ופתוחה יותר. לא משנה אם החתונה או כל אירוע אחר יתקיימו בשעות הערב או היום, אם המקום הוא גן אירועים האוירה תהיה צעירה יותר.
  • אוירה טבעית – הכיוון היום הוא טבעי יותר, אותנטי יותר וייחודי יותר. בגן אירועים יש תפאורה של טבע וזה תמיד יהיה אירוע מרשים יותר.
  • מתחם קבלת קהל נפרד – ברוב אולמות האירועים אין מתחם קבלה נפרד והכל באותו החלל. בגן אירועים יש הפרדה כזו, יש חלל נפרד מה שהופך את המקום לגדול יותר ויוקרתי יותר.
  • מחיר זול יותר – ברוב המקרים נמצא שמחיר השכרת גן אירועים יהיה זול יותר מאשר השכרת אולם אירועים. זה נכון באופן כללי ונכון עוד יותר בזמן חילופי עונות, אז יש מבצעים רבים בגני האירועים.

אז החלטתם שגן אירועים יהיה המקום בו תקיימו את האירוע ואתם מתחילים לחפש אחד כזה. החלטתם שהמרכז הוא האזור בו אתם רוצים שהאירוע יתקיים ותל אביב היא המקום המועדף עליכם, אז הנה כמה טיפים למציאת גן אירועים בתל אביב

טיפים

  • רישיון עסק – הדבר הראשון ולפני הכל, אתם צריכים לבדוק רישיון של העסק לפעול ולא רק שיש את רישיון העסק אלא כמובן גם שהוא בתוקף. לא פעם סופר בתקשורת על זוגות שבחרו גן אירועים לקיים בו את האירוע המרגש בחייהם, הם התכוננו, שכרו את כל מי שדרוש לאירוע כזה, ורגע לפני האירוע (וזה קרה גם יום יומיים לפני) הם גילו שהמקום עובד ללא רישיון עסק בתוקף או ללא רישיון עסק בכלל. גרוע מזה, לפעמים מקום לאירועים מקבל צו סגירה מיידי מה שאומר שאי אפשר לקיים בו את האירוע, נקודה. ואז מתחילים להתרוצץ ברגע האחרון לחפש מקום אחר, וכמובן מוציאים על זה לא מעט כסף. כל מה שאתם צריכים בשביל להימנע מהסיטואציה הזו הוא לבדוק את הרישיונות. זהו, עכשיו אתם יכולים להיות רגועים.
  • חנייה – זה נוגע לכל גן אירועים או לאולם אירועים ובטח שזה רלוונטי לתל אביב. בעיות חנייה בתל אביב יכולות להיות מעיקות במיוחד. זה יכול להיות עד כדי כך מעיק שאם אין חנייה מסודרת למקום או חניונים קרובים שאפשר להיכנס עליהם, חלק מהמוזמנים שלכם עלולים לוותר ולהמשיך חזרה הביתה. זה קורה במקומות באמצע תל אביב ותל אביב ידועה בבעיות החנייה שלה. זה עד כדי כך קריטי שכשאתם מוצאים מקום ראוי עם חנייה מסודרת למוזמנים, אתם חייבים לציין את זה בהזמנה כדי שאנשים לא ידאגו בגלל זה וישקלו האם להגיע. אל תתפשרו על מקום עם חנייה מסודרת ומספיקה לכולם.
  • השירותים – השירותים הם מדד חשוב לכן ראוי שגן אירועים יתייחס ברצינות לניקיון ולהיגיינה. שירותים צריכים להיות נקיים לכל אורך האירוע, וצריכים כמובן להכיל מספר תאים הגיוני לאירוע בו יהיו מאות אנשים. המקום צריך להקצות מנקה כדי לוודא שמצב השירותים טוב. איך תדעו שזה אכן קורה? תבדקו מתי יש אירוע במקום ותגיעו בשעה מאוחרת יחסית לקראת סוף האירוע. אם השירותים לא נקיים, יכול מאוד להיות שההתייחסות שם לא רצינית. אם הם נקיים או לפחות במצב סביר מאוד, ההתייחסות היא כנראה ראויה.
  • גודל המקום – אחד היתרונות בגן אירועים אל מול אולם אירועים זה שהוא נותן תחושה של מרחב, של מקום רב. בבואכם לבחור גן אירועים לאירוע שלכם, וודאו שהוא באמת מספיק גדול. תראו כמה אנשים הוא יכול להכיל ושכמות המוזמנים אצלכם לא מתקרבת למקסימום התכולה שלו. הוא צריך להיות מרווח וצריך שלא יהיה בו למוזמנים צפוף. הוא צריך להיות עם רחבת ריקודים גדולה מספיק כדי שלכולם יהיה מקום וכולם ירקדו בכיף. אתם לא רוצים רחבת ריקודים קטנה בה אלו שרוקדים יצטופפו וסביר להניח שמהר מאוד הם ינטשו את רחבת הריקודים בגלל אי נוחות. גודל המקום הוא קריטי להצלחת האירוע שלכם.
  • גנרטור חירום – כל גן אירועים צריך להיות מוכן למצב בו תהיה הפסקת חשמל וצריך להיות עם פתרון מידי לכך. אז נכון, הפסקות חשמל הן לא משהו שכיח בישראל ותשתית החשמל פה טובה, אבל אתם אל רוצים שהפסקת החשמל שקורית באזור פעם בשנה תקרה בדיוק כשאתם מתחתנים. וודאו שיש למקום גנרטור איכותי ושהוא מוכן להפעלה מיידית למקרה בו תהיה הפסקת חשמל.

בחירת גן לאירועים בתל אביב דורשת לא מעט בירורים ולא מעט פרמטרים שצריך לקחת בחשבון. בסופו של דבר האירוע שלכם הוא אירוע חד פעמי ואתם רוצים שהוא יהיה מושלם אז אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר ואל תתביישו לשאול את כל השאלות שנראות לכם שאלות רלוונטיות.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES