גני אירועים בתל אביב

כל מי שעומד לפני חתונה או כל אירוע אחר, יודע כי למיקום אשר בו ייערך האירוע קיימת השפעה רבה על כל מה שיהיה בסופו של דבר באירוע. אפילו האוכל מקבל טעמים אחרים כאשר האולם הוא אטרקטיבי.

אנחנו כאן על מנת לייעץ לכם איך וכיצד לבחור בחכמה את האולם הנכון לעריכת האירוע שלכם על מנת שתיטיבו לבחור את המקום המושלם עבורכם. זכרו, הבחירה במקום הנכון היא זו שתיצור את הזיכרונות הכי טובים והכי מתוקים מהאירוע שלכם, הן אצלכם והן בקרב כל האורחים והמשתתפים.

בוחרים גן אירועים בתל אביב

הבחירה בגן האירועים אמורה לכלול התחשבות בכמה וכמה פרמטרים. לא תוכלו להתבונן רק ביופי או היוקרה של האולם, או בגודל והמרחבים שהוא מציע. ישנם מרכיבים רבים נוספים אשר אלו אמורים להילקח בחשבון ויחד, כל המכלול ירכיבו עבורכם את האירוע המושלם.

אז לפני הכול – בוחרים את העיר שם ייערך האירוע.

  • עיר – על פי רוב מבקשים עורכי האירועים לחגוג סמוך לבית. כאן עליהם לבדוק עם רשימת המוזמנים שלהם, לראות מאילו אזורים הם אמורים להגיע אליהם. אם רוב רובם של המשתתפים מתגוררים באזור המרכז, או אז אין כל מניעה לחגוג במרכז. ברור שיהיה זה ממש לא חכם לסחוב את כולם לאזור הצפון גם אם ממתין שם אולם ייחודי או מפואר או גן אירועים קסום שאין כמותו בכל הארץ.
  • נגישות – חשוב מאוד לבדוק מהי רמת הנגישות אל מקום האירוע. אנחנו רוצים שהאורחים שלנו יגיעו אל האירוע ללא טלטולי דרך מיותרים או חיפושי חניה מתישים. זהו מתכון בדוק לאורחים לא נינוחים ולעיתים גם לא מרוצים.

על כן, לפני הכול יש לוודא כי דרכי הגישה אל המקום הינם נוחים ויש מספיק מקומות חניה ובמרחק סביר מהמקום. מלבד זאת יש לבדוק את האופציה של התחבורה הציבורית עבור אלו שיבקשו להגיע דווקא באמצעים אלו. ישנם אנשים שרוצים לחסוך את חיפוש החניה או שהם חוששים כי בסיום האירוע הם יהיו עייפים מידי מכדי לנהוג או לחילופין, ישתו יותר מידי. הם מעדיפים להשאיר את ההגה בידי חברות התחבורה. חובה לברר כי יהיה להם מענה ואפשרויות הגעה ללא קשיים מיותרים.

  • גודל האולם – חשוב לבדוק מהו גודל האולם או גן האירועים ולאיזה קהל יעד הוא מתאים. חובה להיצמד לנתון הזה כי אם לא, עשוי להיווצר מצב שלא לכל האורחים יהיה לבסוף מקום ישיבה או לחילופין, האולם יהיה גדול מידי ותתקבל תחושה של אי נוחות ושל קרירות ריקנית.

על כן, הטוב ביותר הוא כי לפני שמזמינים את האולם יערכו קודם לכן חשבון מי ומי בין המוזמנים, כמה מוזמנים נראה כי יהיו באירוע ועל פי הזה אפשר יהיה להחליט האם האולם הנבחר אכן יתאים להרכב האירוע.

  • מזג האוויר – אם אנחנו מדברים על אירוע המתקיים בגן אירועים הנמצא תחת כיפת השמים, הרי ברור כי מזג אוויר מהווה גם כן נתון חשוב במיוחד. אם מזג האוויר אינו מתאים, הרי שהאירוע בחוץ לא יתאפשר כלל.
  • יום בשבוע  – חשוב לדעת כי גם מבחינת היום בשבוע בו בוחרים לערוך את האירוע, ישנה משמעות רבה הבאה לידי ביטוי במחיר של האולם או גן האירועים כמו גם במצב הכבישים וכן בכמות המשתתפים שייענו להזמנה.

כך לדוגמא, אירוע המתקיים באמצע השבוע יהיה אירוע יותר שקט, פחות אנשים יצליחו להגיע וגם הדרכים תהיינה יותר פנויות. מנגד, יום חמישי זהו יום הרבה יותר מתאים לרוב רובם של האנשים. מבחינתם הסתיים כבר שבוע העבודה, הם לא ממהרים הביתה כדי להספיק לישון לקראת יום המחר ועל כן הם גם יהיו נינוחים וסבלניים ויוכלו ליהנות באירוע ללא עול. מנגד, אירועים בימי חמישי מטבע הדברים יהפכו להיות יקרים יותר. בעלי האולמות וגני האירועים יודעים לנצל את הביקוש ורבים מהם דורשים מחיר גבוה יותר עבור היום המבוקש. ברור כי גם המצב בכבישים יהיה שונה ביום כזה ודרכי ההגעה לאולם וממנו יהיו עמוסים יותר.

  • השוואת מחירים – חשוב לדעת כי בכל מה שקשור לאולמות אירועים קיים טווח מחירים רחב. במיוחד באזור מבוקש כמו העיר תל אביב. יש בה אולמות אירועים לאין ספור כאשר אפשר בהחלט לגלות כי קיימים פערים משמעותיים בין אולם אחד למשנהו. אם אתם מצומצמים מבחינת התקציב, מומלץ כי תבצעו סקר מחירים בטרם תחליטו על המקום הנבחר. היו פתוחים לאפשרויות השונות ובחרו בזו שתתאים לכיס שלכם.

ממש לא מומלץ להיסחף וללכת על אירועים הגדולים מכפי המידות התקציביות. כי אחרי הכול, החור בעובר ושב אינו יתמלא מאליו ויהיה עליכם לשלם את כל הסכום גם בפריסה הכי רחבה, עד השקל האחרון.

טוב מראה עיניים

הדבר האחרון שאנחנו ממליצים לכם לעשות לפני שאתם סוגרים את כל הקצוות וחותמים על החוזה של האירוע הוא ללכת  לבדוק במו עיניכם את האולם בזמן אשר מתקיים בו אירוע דומה לשלכם. כל תמונה שתראו באינטרנט או מידע שתקבלו מבעל האולם לא יהיה דומה למה שתחוו בעצמכם כאשר תגיעו למקום. כך גם תוכלו להתרשם מעבודת הצוות בזמן האמת, תוכלו להתרשם מהסאונד באולם, לראות את היחס של המלצרים אל המוזמנים ובאופן כללי לראות את האירוע מהצד ולבדוק האם זה מתאים גם לכם.

אז בחרו בחכמה ותיהנו מאירוע מושלם שיותיר את הזיכרונות המתוקים ביותר.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES