גני אירועים לאירועים גדולים

by 

בכל פעם שרוצים לערוך אירוע מסוג כלשהו יש צורך לדאוג קודם כל למקום מתאים עבורו. כמובן שכאשר מדובר באירוע גדול, הופך מציאת המקום המתאים לאתגר גדול יותר. הסיבה לכך היא פשוטה מאוד, מכיוון שמוזמנים לאירוע הרבה מאוד אורחים, צריך לדאוג למצוא מקום מספיק גדול על מנת שיהיה מקום לכל המוזמנים הרבים ומצד שני, שיהיה גם מפואר מספיק כיאה לאירוע כה מכובד.

למה מתכוונים כשאומרים “אירוע גדול”?

כאשר אומרים “אירוע גדול” אין הכוונה שמזמינים אליו את כל מי שאפשר להוסיף לרשימה, אלא הכוונה היא לאירוע הכולל את כל האנשים החשובים לבעל האירוע מבלי לוותר על אף אחד. אדם שיש לו כמות גדולה של אנשים קרובים, אינו צריך להגיע למצב בו הוא בורר את המוזמנים וכואב על כל שם שעליו להסיר מהרשימה רק משום שהוא התחייב למספר מוזמנים מצומצם. חשוב לזכור כי כל אירוע הוא סיבה למסיבה – סיבה טובה מספיק להיות במקום אחד עם כל האנשים שגורמים לנו להרגיש טוב!

אירוע גדול = זיכרונות גדולים

לאחרונה החלו הרבה מאוד אנשים להעדיף אירועים המוניים ומרובי משתתפים על פני האירועים הקטנים והמצומצמים. הטרנד הזה החל למעשה בארצות הברית ובאירופה, שם מאסו האנשים באירועים הפרטיים ומעוטי המשתתפים. זאת משום שההפקות הקטנות הללו לא באמת צמצמו את ההוצאות ובעיקר, לא העניקו את התחושה הרצויה. הרי חלק מהותי מאוד של האירוע הוא השיתוף וההשתתפות של האורחים וככל שיש יותר משתתפים האנרגיה מרגשת יותר ותחושת השמחה היא יותר משמעותית.

למה להעדיף אירוע גדול על פני אירוע קטן?

עם המציאות קשה מעט להתווכח ולנוכח העובדה כי מרבית האנשים מעדיפים לערוך אירועים גדולים הרי הוכחה כי אכן מדובר בסגנון אירועים מועדף. אז מהן באמת הסיבות שכל כך הרבה אנשים אוהבים את האירועים ההמוניים?

  • כי הם יותר זולים – אין עוררין על כך כי חבילת שירות גדולה היא יותר זולה לעומת חבילת שירות מצומצמת. על כן, אפשר בהחלט לומר כי באירוע גדול תהיה ההוצאה פר אורח יותר זולה. כמו כן, חשוב לציין כי אורח אינו מתאים את המתנה שלו לגודל האירוע ומעניק את אותו הדבר בין אם הוא מוזמן לאירוע קטן ובין לאירוע גדול. לכן מדובר בהוצאה משתלמת למדי כי בסוף האירוע תוכלו לגלות כי הכנסתם יותר והוצאתם פחות.
  • כי הם יותר שמחים – אירוע בו משתתפים כל האנשים הקרובים שלכם, גם כאשר הם רבים, יהיה אירוע שמח בהרבה. באירוע עם משתתפים רבים ניתן ליהנות מרחבת ריקודים שוקקת, אווירה תוססת ושמחה ומקבץ גדול של אנשים שמנצלים את הזמן הזה בשביל להשלים פערים אחרי זמן רב שלא נפגשו. וכמובן בעל האירוע ירגיש הרבה יותר שלם עם עצמו כאשר כל מי שרצוי – מצוי.
  • כי הם יותר מפנקים – אירוע גדול שהכול בו זורם בצורה חלקה וטובה נותן את התחושה שבעלי המקצוע נבחרו לאחר בירורים רבים ומחשבה על האורחים. כך למשל זה מדהים לראות כי למרות ממדי האירוע וכמות המוזמנים הרבה, עדיין שמים דגש על הגשה אישית ברמה גבוהה יחד עם מענה מהיר ומקצועי לכל אורח.

גן אירועים לאירוע גדול – כיצד בוחרים אותו?

הנה הגענו אל האתגר האמיתי – כיצד בוחרים את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם? ובכן, מרבית גני האירועים אכן מתאימים לאירועים גדולים, חלקם מכילים יותר מקומות וחלקם פחות אך בגדול הם בנויים לכך ואף ערוכים לאירועים בסדר גודל נרחב. עם זאת, אין צורך לומר כי לא בכל אולם ולא בכל גן קיים אותו סגנון עיצובי ובכל אחד מהם רמת השירות והנראות היא שונה. על כן, יש לבדוק היטב את המקום ולבחון האם הוא אכן מתאים לסוג האירוע אותו אתם מעוניינים להפיק. אין כמעט אירוע אחד שדומה לשני ולכן יש לוודא התאמה עבור האירוע המתוכנן.

כך למשל יש כאלה שיעדיפו מקום שמתאים לכמות רבה של אנשים ולצד זה אף מעניק תחושת מרחב, יש מי שירצה משחק בין פנים לחוץ ואחרים יעדיפו רק מתחם חיצוני עבור האורחים הרבים. לאחר שבוחנים את נתוני המקום ומוודאים התאמה, יש לבדוק עוד שורה של נתונים כמו ניסיון, רזומה, איכות אוכל, נוחות הגעה, גמישות, אדיבות וכדומה.

שימו לב לפרופורציות

נקודה נוספת וחשובה שיש לשים לב אליה כאשר הולכים לראות מקום לאירוע היא, האם הוא אכן פרופורציונלי למטרה שלכם. יש לשים לב כי מלבד הגודל שלו – שצריך להתאים למספר המוזמנים שלכם – רחבת הריקודים יכולה להכיל את כל האנשים, שלא רק בקבלת הפנים יהיה מספיק מקום לכולם אלא גם מרחב גדול לצד הבר וכן הלאה. ולמה זה כל כך חשוב? על מנת שלא תגלו באמצע האירוע כי המקום שהיה נראה לכם גדול ומרווח כאשר הוא היה ריק, לא מספיק גדול ונוח לתנועה של אנשים רבים.

על מנת למנוע את זה, מומלץ לא להסתמך רק על ביקור במקום כשהוא ריק אלא לבוא להתרשם ממנו כאשר מתקיים בו אירוע אחר דומה לאירוע שאתם מתכננים או אפילו רק אירוע עם כמות מוזמנים רבה כשלכם. אירוע כזה, יוכל בדרך כלל לתת לכם את האינדיקציה הנכונה והטובה ביותר ותוכלו לקבל תמונה ברורה יותר כיצד עומד האירוע שלכם להיראות.

ועכשיו, לאחר שסימנתם וי על המשימה החשובה ביותר, תוכלו להתפנות לביצוע שאר המטלות שממתינות לכם לקראת האירוע.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES