דגשים לעריכת חתונה על הים

by 

חתונה זה אירוע מרגש במיוחד. מדובר בעניין הדורש היערכות ומחשבה. ההחלטה לקשור יחד את גורלכם היא עניין עצום ולאחר שהחלטתם והתארסתם, אתם צריכים להתקדם הלאה ולתכנן את החתונה. אם אתם מחפשים מקום ייחודי ואתם לא חוששים לצאת מהקופסא, חוף הים עשוי להוות המענה המושלם עבורכם. אין כמו חופה על קו הים במקום הכי טבעי והכי מדהים בעולם.

אנחנו כאן על מנת לציין בפניכם את הדגשים המיוחדים אשר עליכם לשים לב אליהם כשאתם מתכננים את החתונה שלכם.

אירוע על חוף הים דורש היערכות רבה יותר מכל מקום אחר. לפני הכול יש לדאוג לאישור מתאים על מנת לקיים אירוע במקום כזה. אחרי הכול מדובר בשטח ציבורי ולא כל אחד יכול לעשות בו כבתוך שלו. לאחר שיש אישור מהרשות המקומית, ברוב המקרים כדאי גם לבקש אישור מהמשטרה, מאותה הסיבה בדיוק, עדיף לסדר את כל אלו מראש על מנת שלא להסתבך עם האישורים הנדרשים.

אירוע פתוח אבל אינטימי

היות ומדובר במקום ציבורי ועשויים לשהות במקום מתרחצים נוספים, חשוב מאוד לתחום את המקום הרצוי וכך תוכלו לשמור על הפרטיות ועל האינטימיות שלכם באירוע. ישנם ימים אשר מגיעים יותר מתרחצים, בימים אלו חשוב הדבר עוד יותר ולא כדאי להקל ראש בדבר.

אבטחה

אתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה בלתי נשכח. זה ברור. לכן אתם הולכים עד לחוף הים. אך על מנת שהוא אכן יהיה כזה ורק מהסיבות הטובות, אתם צריכים לדאוג כי המקום יהיה מוגן לגמרי. כל אולם אירועים מאובטח כיום עם שומרים הניצבים בפתח. ברור אם כך כי במרחב פתוח חובה גם כן להציב שמירה ואבטחה. הן מפני גניבות או אירועים פליליים והן מפני אירועים ביטחוניים. חשוב להעניק את הביטחון המלא לאורחים. זה יתרום לאווירה השמחה שיבוא ממקום של רוגע וביטחון.

נוח לאורחים

לא משנה אם האירוע יתקיים סמוך לקו החוף או מעט רחוק מהגלים, עדיין, לא ניתן יהיה לצפות מהאורחים לשבת בחולות המקיפים אותם מכל עבר. לצורך כך יש לדאוג לפתרונות ישיבה נוחים וראויים. זה כולל כמובן כיסאות, שולחנות וכל מה שצריך על מנת שהמקום יקבל צורה של אירוע. מומלץ להשקיע בכיסאות מיוחדים שיתאימו לאווירה ולא ללכת סתם על כיסאות רגילים ומשעממים.

יש כאלה שלא יוותרו על ספות ועל כריות על מנת שהאורחים ייהנו מאירוע מפנק ומושלם.

הצללה וגם תאורה

חתונות רבות מתחילות בשעות היום והן גולשות להן אל תוך הלילה. אם מדובר באירוע אשר נערך בחודשי הקיץ, חובה לדאוג שהמקום יהיה מוגן עם פתרונות ההצללה המתאימים על מנת שהאורחים לא יסבלו מהחום העז ויתגעגעו נואשות לאולם האירועים הממוזג.

הפתרון לכך יהיה בדרך כלל אוהלים מיוחדים אשר אותם אפשר להקים במקום לכל מי שירצה ליהנות מישיבה יותר אינטימית ומשהייה לאורך כל האירוע. אפשר לעשות שימוש גם בשמשיות שנועדו לצורך הצללה ואלו יעניקו לחוגגים את האפשרות להימלט מהשמש הקופחת במקרים והיא אכן תצא מנרתיקה בדיוק בשעות אלו של האירוע.

תאורה זוהי גם סוגיה הכרחית שלא ניתן לוותר עליה וכמובן אם לא נדאג לתאורה מראש, הרי שכאשר השמש תשקע תשתרר לפתע חשיכה עבותה ומאוד לא נעימה. כאשר ישנו הפתרון מראש, ניתן ליהנות מהיתרונות העצומים של חתונה בטבע לאור התאורה שמצליחה להעצים את האירוע.

רחבת ריקודים

אין חתונה בלי ריקודים. אז ברור שהריקודים על רקע הרוח המנשבת, במקום פתוח, באווירה הקלילה והנעימה של חוף הים, עשויים להיות מדהימים. אבל אם ניסיתם פעם לרקוד על חול, כנראה אתם כבר יודעים שזה לא ממש משהו אפשרי. אז לשם כך ישנה האפשרות אותן מציעות חברות שונות של הכנת רחבה נקייה מחול. הרחבה תוכל לשמש כרחבת ריקודים לכל דבר בלי שיהיה עליכם לוותר על הטבע ועל הנוף הכי מיוחד.

סאונד

ללא מוסיקה סוערת ומרקידה, האירוע לא ממש יישא את האופי הרצוי. על כן חשוב לדאוג כי יהיה סאונד מושלם. אם תדאגו למערכת הגברה איכותית וטובה, האירוע יהיה באמת שמח ומושלם. לא די להזמין את הלהקה או את הדי ג’יי, אם לא תתנו להם את התנאים הכי טובים להשמיע לכם את המוסיקה בעוצמה הראויה.

אוכל, אלכוהול וכל מה שיעשה את האירוע שמח

ברור שגם אירוע אשר נערך על שפת הים חייב להיות כזה שמציע את כל הכיבוד הראוי לאורחים. אי אפשר לוותר על כלום. יתרה מזו, על שפת הים, הלב נפתח והתיאבון אף הוא מתגבר ואם תעניקו לאורחים שלכם אוכל טוב את הבר העשיר ומנות טעימות, האווירה תשתחרר והחתונה תהיה עליזה ושמחה במיוחד.

ברור שיש צורך להיערך לשם כך עם חברת קייטרינג מקצועית אשר מסוגלת להעניק את המענה בתנאים כאלה של חתונה על שפת הים. אך אל דאגה. אלו שאכן מנוסים בדבר ומציעים אותו ללקוחותיהם, אכן יספקו לכם את החתונה המושלמת עם כל מה שצריך בהתאם לתנאים.

מפיק אירועים – אירוע בראש שקט

אז הבנתם שאירוע על חוף הים זה לא אירוע שניתן לתכנן אותו מהרגע להרגע. האירוע מורכב מהמון פרטים ופריטים ואם יחסר רק משהו אחד קטן, האירוע כולו ילקה בחסר וכל מה שכן ישנו באירוע יאבד מטעמו הטוב. כי אם לא הצטיידתם באמצעי חימום מספקים לאוכל, המנות הטעימות תוגשנה בטמפרטורה לא מתאימה. אם לא תדאגו לתאורה מתאימה, אתם מבינים מה יקרה לאחר שהשמש תיעלם. מסיבה זו מומלץ מאוד לפנות אל חברה מקצועית שמציעה את הפקת האירוע על חוף הים.

אחרי שקראתם את כל הטיפים החשובים שלנו – הגיע הזמן שלכם להתרשם ממתחם האירועים טראסק ולגלות כי אנו עומדים בכל הדגשים והסטנדרטים שהצבנו – שיהיה במזל טוב!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES