המדריך המלא לעיצוב חתונות

by 

אירוע מוצלח הוא אירוע שכולל מכלול שלם. מיקום, עיצוב, חוויה ואווירה שנתפרים בהתאם ובקפידה לכל זוג. בכל צעד בחיים משחק המראה החיצוני תפקיד חשוב ביותר. אז אם זה בכל תחום בחיים ברור כי כשמדובר באירוע חשוב כל כך כמו חתונה, הרי שלעיצוב החיצוני יש חשיבות גדולה.

נעניק לכם להלן מספר עצות אשר יסייעו לכם ליצור את האירוע המושלם, המעוצב והמוקפד ביותר. האורחים ייהנו מהאירוע, יתפעלו מהטעם הטוב ולא ישכחו את יומכם הגדול.

רמה אחת מעל כולם

בכל מה שקשור לאירועים ובמיוחד לעיצוב הקונספט החיצוני שלו קיימת כאמור תחרות ברמה כזו או אחרת. כל אחד רוצה שהאירוע שלו יהיה הכי מוצלח, הכי מרשים, הכי ייחודי וכזה שלא ישכחו אותו. אך על מנת להגיע להפקה כזו של אירוע, צריך לעבוד קשה. זה לא יקרה אם לא ישקיעו בו מאמץ. אז כאן צריך בראש ובראשונה קצת להתמצא באירועים. להבין ולהכיר את הלך הרוח ולדעת מה ‘הולך’, מה הטרנד האופנתי ועל מה כדאי ללכת. מעבר לכך, חשוב לבקר באופן אישי באירועים הנערכים ברמה גבוהה. אין תחליף להתרשמות אישית מאולמות מעוצבים ומאירועים מפעימים העשויים ברוח אותה אנחנו רוצים באירוע שלנו.

יש כל כך הרבה אפשרויות ואביזרים שונים אשר עשויים להפוך כל אולם אירועים סטנדרטי למשהו הרבה יותר מושקע ומיוחד. צריך פשוט להכיר את האפשרויות ומתוך השטח לדמיין את האירוע כפי שנרצה לראות אותו בפועל.

פונים אל המקצוענים

הבנו כי האולם ובייחוד העיצוב שלו הם אלו שישפיעו יותר מכל על הצלחת האירוע, על כן חשוב מאוד לתת את הדעת על המקצועיות והמומחיות של מעצבי האירוע. חשוב לפנות אל אנשים או אל חברה מנוסים שיש להם ידע בעיצוב נכון של אירועים. ככל שיהיו אלו אנשים המכירים היטב את התחום, הרי שהאירוע בסופו של דבר יהיה מוצלח יותר וכמובן גם מרשים הרבה יותר.

דבר אליי בפרחים!

לפרחים יופי קסום וכובש כל לב. עיצוב של הפרחים באירוע מעניקים לו ממד מרשים במיוחד של פאר ושל חגיגיות. אך ברור כי על מנת שזה אכן יקרה בפועל, יש להשקיע בעיצובים נכונים ובהתאמות נכונות תוך בחירה בסוג הפרחים המתאים. הבחירה הנכונה בפרחים והעיצוב הנכון שלהם במוקדים הנכונים הם אלו שיהפכו את האירוע לפורח ומרהיב כל עין.

מתחם קבלת הפנים

עיצוב הפרחים לאירוע כולל כמה וכמה מוקדים. ראשית יש לעצב את שטח קבלת הפנים של אולם האירועים. זה המקום שייצור את הרושם הראשוני בקרב האורחים שיגיעו לאירוע. מומלץ להציב את הפרחים במתחם כאשר הם יעמדו משני הצדדים בכניסה לאולם, על יד שולחן קבלת הפנים יש גם כן מקום לסדר פרחים וכן מסביב לו. כדאי לשקול הצבה של הפרחים על סטנדים מיוחדים שיבליטו את הפרחים ויעצים את הנוכחות שלהם.

אזור החופה

מתחם חשוב נוסף הדורש את תשומת הלב זה אזור החופה. הוא אמור גם כן להיות מעוצב נכון. כל המסלול אל החופה יכול להיות בשילוב עם סידורי פרחים  שיעמדו על עמודים מיוחדים ומעוצבים. אפשר כמובן להוסיף קישוטים נוספים מלבד הפרחים. כמו ווילונות עשירים מבד טול לבן שידמו לשמלת הכלה הצחה. אלו יהיו תלויים ויחברו בין עמודי הפרחים. אפשר להוסיף גם נרות גבוהים שישדרגו ויעניקו אלמנט נוסף מבחינת יופי וחמימות.

בחופה עצמה יש גם כן מקום לפרחים. היא תהיה יפה ומרשימה הרבה יותר אם יעצבו בארבע פינותיה סידורי פרחים. לחילופין אפשר לקשט את החופה עם סידורי פרחים לכל האורך או להסתפק בעמוד מרכזי אחד פורח שישמש כעמוד תומך של החופה.

פרחים באולם ועל שולחנות הסועדים

סידורי הפרחים באולם מושכים את העין וקשה להישאר אדישים מולם. הם משפיעים על האווירה באירוע ועל הנראות של האולם כולו. על כן חשוב לשים דגש על בחירה נכונה של הפרחים באולם. כדאי לשים לב לכלים בהם יונחו הפרחים על השולחנות ולבחור אותם ביתר קפדנות והתאמה לכל המכלול של האירוע.

שילוב של קסם ושיק

אז יש לנו בהחלט עם מה לעצב את אולם האירועים שלנו. אך חשוב שהכול ייעשה באומנות, עם יד טובה ועדינה של איש מקצוע מומחה, עם לב ורגש של אומן שיודע ליצור את השילוב הנכון מבחינת המראה המושלם שיתקבל בסופו של דבר.

חשוב לשים לב –

לא כל אחד שיודע לעצב ידע גם ליצור את הקונספט המושלם מבחינת ההתאמה לסגנון של בני הזוג.

  • כדאי לשבת עם בעלי המקצוע על מנת שהם יכירו את הזוג המאושר ויתכננו בצורה נכונה את האירוע מכל היבטיו.
  • חשוב לשים דגש על רמת אסתטיקה גבוהה, על שפה אחידה בכל מה שקשור לעיצוב של האירוע תוך ירידה לפרטים הכי קטנים המרכיבים את החתונה.
  • כאשר יושבים יחד עם בעלי המקצוע חשוב לבחון אם נוצרת כימיה טובה בין הצדדים. רק כך ניתן יהיה להגיע לקו השווה ברוח טובה בין כולם והאירוע יוכל להיות באמת מושלם.

אז התחילו לדמיין את האירוע של החיים ואנחנו נגשים לכם אותו! שהיה במזל טוב!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES