המלצות על אולם חתונה בתל אביב

by 

הקייטרינג באולם, האקוסטיקה, ההנגשה המתחשבת, אפשרויות החניה, האור בשירותים והשומר שבפתח. אלו הם רק מעט מהפרמטרים המרכיבים את אולם האירועים שאתם מחפשים לאירוע שלכם.

אתם לא יכולים לזלזל באף אחד מהם ואם תחשבו טוב, תגלו כי לרשימה שלכם מתווספות עוד ועוד פרטים. כי בחירת האולם לאירוע זה לא דבר קל ולא דבר פשוט. אנחנו כאן על מנת לסייע לכם לבחור נכון את האולם לאירוע שלכם.

אך דבר אחד נוכל לגלות לכם כבר בתחילה. המלצות! זה הסוד למציאת האולם המושלם. כשיש לכם המלצות של לקוחות קודמים על האולם, אתם בהחלט יכולים ללכת על זה בראש שקט.

ההכנות לאירוע ובמיוחד אם מדובר באירוע ענק כמו חתונה, הן הכנות מורכבות הכוללות אינספור פרטים. ההתרגשות הרבה המלווה את ההכנות עשויה אף היא מעט לבלבל אותנו ואנחנו עשויים למצוא את עצמנו מתקשים מאוד להגיע להחלטות גם בנושאים החשובים שאמורים להרכיב את האירוע שלנו.

בוחרים את המיקום של האולם

לפני הכול, אתם צריכים לשבת עם עצמכם, לערוך רשימת מוזמנים שאותם אתם מתכננים להזמין לאירוע שלכם. שימו לב מאיזה אזורים אמורים האורחים שלכם להגיע. יהיה זה חסר טעם וגם חסר טקט, לערוך אירוע במרחק גדול מידי עבור מרבית האורחים. אם האורחים שלכם מתגוררים כולם באזור המרכז, השאירו את האירוע שלכם באזור. תל אביב מציעה לכם את האפשרויות הכי טובות לחגוג באולמות מדהימים ומיוחדים.

איך בוחרים את האולם המושלם?

אולמות יש לנו בשפע. בכל עיר יש כמה וכמה אולמות או גני אירועים וכל אחד מהם מציע את הטוב ביותר ואת כל התנאים לאירוע הכי מושלם. בפועל? לא כולם באמת כאלה. כל אחד מאתנו יודע מתוך השטח, שלא בכל אירוע שבו אנחנו משתתפים אנחנו אכן נהנים מתנאי אירוח מושלמים. יש אולמות שהאוכל שם לא טעים, או שהוא מוגש קר. לפעמים הבעיה היא דווקא בכמות המוגשת. כשהאוכל מוגש בכמות מצומצמת מידי. יש את האולמות שמקומות החניה שלו מעטים מאוד ולאורחים אורך זמן רב עד שהם מוצאים לעצמם מקום. כך גם יש את האולמות שאינם מתוכננים נכון מבחינת הסאונד והמוסיקה נשמעת שם מאוד לא נוחה ולא נעימה לאוזן. על כל הפרטים הללו חובה לשים לב מראש!

איך תיראה החתונה?

אם אתם רוצים לראות איך אמורה החתונה שלכם להיראות בפועל, כדאי מאוד לגשת לאולם בזמן שנערך בו אירוע דומה לזה שלכם. זו תהיה האינדיקציה הטובה ביותר שתיתן לכם תמונה על איך עומד האירוע שלכם להיות. כשאתם באים לבקר, אל תמהרו. התבוננו סביבכם. איך נראה לכם האולם בזמן האירוע, האם השולחנות ערוכים כמו שאתם רוצים שהם יהיו גם באירוע שלכם? האם יש מקום ברווח לעבור בין השולחנות? האם רחבת הריקודים גדולה מספיק לדעתכם? התרשמו מהיחס של המלצרים אל האורחים? איך נשמעת המוסיקה? האם הסאונד בסדר?

אין כמו התבוננות בשטח בשעת מעשה על מנת שתתקבל בראש התמונה המושלמת. לאחר בדיקה כזו תוכלו להגיע למסקנה בצורה הרבה יותר קלה וברורה.

בקשו המלצות

גם אם ראיתם, שמעתם, התרשמתם ונכחתם בעצמכם באירוע, אתם לא יכולים להסתפק רק בזה. תמיד כדאי לשאול אנשים שכבר חגגו במקום את האירוע שלהם. אין כמו חוות הדעת של הלקוחות הקודמים. הם למעשה יוכלו לספר לכם איך הם רואים את האירוע מנקודת המבט שלהם ואיך הוא אכן היה בפועל. לאחר שיש לכם את חוות הדעת של הלקוחות הקודמים אתם כבר ממש ברורים עם עצמכם לחיוב או לשלילה. אם החלטתם ש – כן! זה האולם שלכם לאירוע– אתם צריכים למהר ולסגור על תאריך.

תופסים יום

כאמור, אולמות אירועים נתפסים מהר מאוד. אם יש לכם העדפה לאולם מסוים, מהרו ליצור אתם קשר ובחרו את היום הרצוי לכם. אולמות שווים, הם אולמות שהרבה לוטשים עליהם עיניים ומי שלא משריין לעצמו תאריך וסוגר מראש, ייאלץ לוותר בסופו של דבר ולבחור לו אולם פחות נחשב או כזה שנמצאת אצלו בעדיפות שנייה.

אחרי שיש לכם את התאריך, אתם יכולים להתקדם הלאה ולבחור את המנות שיוגשו באירוע, להחליט על האלכוהול, לבחור את הדי ג’יי או את הלהקה, לסגור עם צלם ובקיצור, לבנות את האירוע.

איזה יום כדאי לבחור?

בחירת היום של האירוע זוהי גם כן סוגיה מורכבת. יש כאלה שרוצים רק ביום חמישי. ביום חמישי אנשים בדרך כלל פחות לחוצים לסיים את האירוע כי ביום שישי רוב האנשים אינם עובדים וההרפייה של סוף השבוע מתחילה כבר מאז. מנגד יש אנשים שממש לא ירצו את יום חמישי בגלל שהדבר יקשה עליהם להיערך לקראת שבת. אז כאן ברור שאין הכרעה ברורה ואין יום שאנחנו יכולים לומר כי הוא אכן היום המועדף והטוב ביותר לאירועים.

אבל אם אתם כן רוצים לבחור יום מסוים, יש הרבה שהולכים על יום שלישי שנכפל בו כי טוב. (בבריאת העולם נאמר פעמיים כי טוב על יום שלישי) הם רואים ביום זה סימן של ברכה והתחלה טובה יותר לזוג הצעיר.

סוגרים את כל הקצוות

אז לאחר שיש לכם את האולם, יש לכם כבר גם את התאריך. מכאן אתם יכולים להתחיל לרוץ. להכין הזמנות לאירוע, לסגור עם הדיג’יי או עם להקה, לסגור עם צלם, לסכם עם מאפרת וכן הלאה.

שיהיה במזל טוב ובשעה טובה ומוצלחת!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES