חתונה תחת כיפת השמיים בתל אביב

by 

חתונה תחת כיפת השמים היא חתונה ייחודית ושונה היוצרת אווירה מיוחדת שאין דומה לה. מעוניינים לחגוג את החתונה שלכם תחת שמי תל אביב? בטראסק אירועים זה אפשרי!

הרבה לפני תקופת הקורונה אשר בה נאסר בחלק גדול מהתקופה להתקהל באולמות אירועים אלא לקיימן בשטח פתוח עם מספר מוגבל של משתתפים, כבר היו רבים שבחור לחגוג בחוץ מלכתחילה. כלומר אירועים תחת כיפת השמים הם לא דבר חדש. מאז ומתמיד נהנו אנשים לחגוג באוויר הפתוח, ליהנות מהטבע, לנשום את האוויר הצח ולחגוג מכל הלב. אך אם מחפשים מקום לחגוג בו אירוע כזה, הרי שהוא חייב להיות מקום מושקע באמת וכזה שמתאים לעריכת אירועים. כי אם הזכרנו את עידן הקורונה בה אסור היה לחגוג בתוך אולמות, התקיימו אירועים רבים בחוץ במקומות לא ממש חגיגיים בלשון המעטה. היו כאלה שהתחתנו בחצרות בתי ספר, היו גם אירועים על גגות בתים בין דודי השמש וצינורות המים….

ברור שלא לכך הכוונה כאשר רוצים לארגן חתונה תחת כיפת השמים.

חתונה בצבעים וניחוחות של טבע

אז האמת היא שכאשר אנחנו מדברים על חתונות בטבע יש לנו אין ספור אפשרויות. יש כאלה הבוחרים לחגוג בתוך פארק עם הרבה צמחייה, דשא, פרחים ועצים. יש כאלה שבוחרים את המרפסת הצופה מול הכותל המערבי, יש שפונים אל שדה או כרם ויש כאלה שסתם תופסים איזושהי קרחת יער או צל הר. הכול אפשרי והכול לגיטימי. אך חשוב לזכור כי אירועים אשר מתקיימים במקומות כאלה הם אירועים שיש לבנות אותם ולתכנן אותם ממש מאפס.

אין שם מקומות ישיבה ואין שם מקררים. אין שם אמצעי חימום ואין ברזי מים. היערכות לאירוע באמצע שום מקום זהו בהחלט אתגר מורכב אבל אנשים עושים את זה. הם נהנים בסופו של דבר מאירוע מוצלח מאוד אך זאת רק אם הם אכן השקיעו בכל הדברים הללו ולא שכחו שום פרט.

המחיר של אירוע כזה הוא לא זול. כי ההפקה כאמור היא ממש מורכבת.

חתונה תחת כיפת השמים בגן אירועים

אז במקום לטרוח ולעמול קשה כל כך על הכנת אירוע, מומלץ מאוד לפנות אל גן אירועים מסודר ומאורגן המציע את השירות הזה של עריכת אירועים תחת כיפת השמים.

אנחנו כאן בדיוק לשם כך. אנחנו מעמידים לרשות האורחים שלנו שטח מדהים לעריכת חתונה תחת כיפת השמים, בתוך תמונת טבע פסטורלית ומדהימה. כאשר חוף הים נמצא ברקע הקרוב כל כך, החול, המים והגלים מקיפים את האזור כולו, החופה המרהיבה וכל מה שנעמיד במקום יבלטו ביופיים ויעניקו לחתונה הרבה הוד, יופי וחן.

אם תעיינו מעט באתר תוכלו לגלות את החופות המרהיבות שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו. אלו בהחלט משדרגים את כל התפאורה ויוצרים במקום תחושה ייחודית של טבע לצד יוקרה.

חתונה בטבע בחורף ובקיץ

למעשה מקיימים אירועים בטבע בכל עונות השנה. הן בחורף והן בקיץ. אך ברור כי לא תמיד זה נוח ולא בכל עיתוי זה אכן אפשרי. כך לדוגמא חתונה בחורף ביום גשום זה משהו אפשרי. כך גם אירוע ביום קיץ הביל וחם. אך בכל עונה ניתן בכל זאת למצוא את הימים הנוחים יותר והמאפשרים מבחינת מזג האוויר כאשר החוויה תהיה נעימה וטובה.

בכל זאת, חשוב תמיד לברר כי ישנה אפשרות להיכנס לאולם מקורה בחלק מהאירוע אם יהיה צורך בכך. כך יהיה פשוט יותר להתמודד עם מזג אוויר הביל. הקהל שיתקשה לרקוד ולשמח את בני הזוג ברחבה שבחוץ, הם יעדיפו לרקוד ברחבה מקורה. כך גם עם מזג אוויר חורפי שעשוי להפתיע באמצע האירוע. כך  אפשר יהיה להיכנס אל האולם ולהמשיך הלאה את האירוע כמתוכנן.

חתונה אירוע של פעם בחיים

צריך לזכור כי חתונה זה אירוע חד פעמי של החיים (ברוב המקרים) לכן אין מקום לזלזל או אפילו לחסוך כשמדובר בתכנון האירוע. זוגות שנישאים לאחר שבחרו את אולם האירועים בחופזה בלי להשקיע בכךמחשבה עשויים למצוא את עצמם חשים תחושת החמצה על כך שהם לא חגגו כמו שבאמת היה ראוי.

מסיבה זו אנחנו ממליצים מאוד לכל זוג העומד לקראת נישואין, כי יבדוק היטב את האפשרויות הקיימות, ילך לראות ולבדוק אפשרויות ולא ימהר לסגור אירוע בלי לוודא כי אכן הוא שלם ומרוצה עם ההחלטה.

הדרך לבדוק מקום ולא משנה אם זה אולם אירועים או גן אירועים עובר דרך ביקור במקום בשעה שבו מתקיים שם אירוע. כך למעשה אפשר לקבל את התמונה המלאה על המקום ואיך הוא נראה בזמן אירוע. ברור שכך יהיה קל הרבה יותר לדמיין איך יהיה האירוע וכיצד הוא ייראה ובהתאם לכך להגיע להחלטה.

תל אביב – המקום המושלם

אם דברנו על חתונות בטבע, חשוב לציין גם את החשיבות הרבה של התאמת המקום מבחינת דרכי הגישה וההגעה אל המקום. תל אביב ממוקמת במיקום נוח ומרכזי עבור מרבית הישראלים המתגוררים בערי המרכז. אם האורחים שלכם אכן באים מהמקומות הללו, מומלץ מאוד שתערכו את האירוע במיקום מרכזי כזה בעיר תל אביב. כך יהיה להם פשוט וקל להגיע אל האירוע. אף אחד אינו מעוניין באורחים המגיעם יגעים ועייפים מטלטלות הדרך כאשר כבר אין להם כוחות ליהנות מהאירוע. על כן, יש לשים לב כמובן האם המקום מתאים לאורחים מבחינת מיקום ולבחור את האולם או את גן האירועים בהתאם.

אין ספק כי חתונה תחת כיפת השמים המתוכננת היטב, תהפוך לאירוע בלתי נשכח והחוגגים כולם יישארו עם הטעמים הטובים והרשמים המיוחדים של האירוע.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES