כולם מחפשים גני אירועים מומלצים אבל איך מוצאים את מתחם האירועים האידיאלי עבורכם?

by 

יש מגוון אלמנטים בחתונה שאפשר לוותר עליהם, החל מחליפת שלושה חלקים לחתן, דרך זר כלה ועד אטרקציות מפוצצות אך יש דבר אחד שאי אפשר לוותר עליו: מקום לאירוע. אחרי הכל, אתם חייבים מקום שיאפשר לכם לחגוג בגדול עם החברים ובני המשפחה שלכם. 

אבל למצוא את המקום המושלם זה עניין לא קל. יש כל כך הרבה אפשרויות לבחירה, החל מחללים קטנים לאירועים קטנים, דרך מבנים ענקיים ופתוחים, אולמות יוקרתיים, גני אירועים בטבע ועד מתחמי אירועים במבנים עתיקים. אם תשאלו את הקרובים אליכם היכן כדאי להתחתן, לכל אחד תהיה דעה על מגוון גני אירועים מומלצים אך עם זאת בחירת המקום צריכה להתאים לצרכים ולהעדפות שלכם ומה שהיה נכון לדודה שהתחתנה לפני עשור, לא בהכרח יהיה נכון עבורכם. 

אז איך מוצאים את מקום האירועים האידיאלי עבורכם? אספנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם בבחירת המקום המושלם לחתונתכם:

בחרו מקום שמתאים לחזון שלכם 

זה אולי נראה דבר מובן מאליו אבל חשוב לחפש מקומות שמתאימים לסגנון החתונה והעיצוב שאתם אוהבים. אם אתם מתכננים חתונה בסגנון מודרני, בדקו מקומות אירועים באווירה אורבנית וחללים בעלי מראה פתוח ומודרני. אם אתם מעדיפים חתונה בסגנון יותר טבעי, חפשו מקומות בעלי סגנון עיצוב המשלב אלמנטים טבעיים, עץ וטקסטיל. בחירת מקום שמתאים לסגנון העיצוב שאתם אוהבים, תאפשר לחתונה שלכם להשתלב טוב יותר בחלל. 

הכינו רשימת מוזמנים 

הערכה של מספר האורחים שאתם מצפים שיגיעו לאירוע תחסוך לכם זמן יקר וכאב ראש ותאפשר לכם למקד את החיפוש שלכם במקומות המתאימים למספר האורחים שלכם.  אם תבחרו מקום אירועים קטן יחסית ותגלו בהמשך כי רשימת האורחים שלכם גדלה, אתם עשויים להיקלע לבעיה גדולה. לעומת זאת אם תסגרו עם מקום אירועים גדול ותגלו כי רשימת המוזמנים שלכם מצומצמת, האורחים שלכם עשויים “ללכת לאיבוד” בחלל והאירוע ירגיש ריק ודל. אל תמעיטו בערכו של הפרט הזה. לפני שניגשים לבחון מקומות אירועים חשוב לבצע הערכה ברורה של מספר המוזמנים שלכם ועל פיה לפנות מקומות אירועים הרלוונטיים עבורכם.

הגדירו תקציב 

לרובנו אין משאבים בלתי מוגבלים ולכן על אף שלזוגות רבים ישנם חלומות גדולים על חתונה גדולה ומלאה באטרקציות וספקים יקרים, מצב העו”ש מחייב אותם לתכנן אירוע בגבולות תקציב מסוים. לכן חשוב להגדיר מראש תקציב לאירוע כולו ולאחר מכן לפרק אותו לקטגוריות ולספקים שונים.

חשוב לקחת בחשבון כי על אף שאולם האירועים נחשב להוצאה הגדולה ביותר בתכנון החתונה, ישנן הוצאות נלוות נוספות אשר עשויות לייקר את עלות הפקת האירוע באופן משמעותי כמו צלמים, דיג’יי, שמלת כלה, חליפת חתן, עיצוב שיער ואיפור. 

הגדירו תקציב כולל לאירוע ולאחר מכן חלקו אותו למקום האירוע ולשירותים השונים שתצטרכו לחתונה. 

לאחר שיהיה בידכם תקציב מסודר וברור, תוכלו למקד את החיפוש אחר מקום האירועים האידיאלי עבורכם בהתאם למסגרת התקציב שלכם. 

חשבו על הנוחות של האורחים שלכם 

אם אתם יודעים שישנם אורחים אשר צפויים להגיע מחו”ל או מאיזור גיאוגרפי מרוחק במיוחד, העדיפו לבחור מקום אירועים הממוקם בקרבת מקומות אירוח טובים. בדקו אילו מלונות יש בסביבה והאם הם מתאימים לצרכי האורחים שלכם. אך חשוב מכך, מצאו מקום אירועים במיקום מצוין ונגיש כך שמרבית האורחים שלכם יוכלו להגיע בקלות ובמהירות יחסית לאירוע שלכם. העדיפו מקומות אירועים באזור המרכז וכאלה הממוקמים בקרבת כבישים ראשיים ותחבורה ציבורית ענפה. כל אלה יאפשרו לאורחים שלכם להגיע לחגוג אתכם באופן נוח ופשוט. 

בדקו היטב מה כולל האולם 

ישנם אולמות אירועים אשר מציעים חבילות הכוללות ספקים שונים כמו דיג’יי וצלם לאירוע וכן מגוון שירותים. בדקו תמיד מהם השירותים וההטבות המוצעים לכם במקום האירוע וודאו כי כל הפרטים מצויינים בחוזה בניכם. 

לעיתים חבילות המשלבות אירוח וספקים נוספים, יחסכו לכם זמן וכסף ולעיתים תגלו שמשתלם ובטוח יותר למצוא בעצמכם את הספקים המועדפים עליכם. כך או כך, בחנו היטב את כל האפשרויות העומדות בפניכם והעריכו מה משתלם ונכון יותר עבורכם.

הישארו נאמנים לעצמכם

הרבה זוגות שואבים השראה מחתונות באינסטגרם ובפינטרסט. ישנם המון רעיונות וחתונות יפיפיות אבל לא כל חתונה יפה בהכרח תתאים לכם. הישארו נאמנים למי שאתם ולמה שאתם אוהבים. שאלו את עצמכם עם איזו חתונה תרגישו בנוח, מה אופי החתונה שיאפשר לכם להוציא מעצמכם את המיטב וליהנות לאורך כל האירוע. בהתאם לכך חפשו אחר מקום האירועים בו תרגישו בנוח ושיתאים לאופי ולהעדפות שלכם.

בדקו את האמצעים הטכנולוגיים 

כיום כל מקום אירועים כולל גם מערכות סאונד ותאורה. זוגות רבים נוטים להתעלם ממערכות אלו בחיפוש אחר מקום החתונה אך למעשה לסאונד ולתאורה באירוע ישנה השפעה גדולה על האווירה שתיווצר במהלך האירוע ועל איכות הסאונד. זכרו שמוזיקה תלווה את האירוע מתחילתו ועד סופו ולכן חשוב שהיא תושמע במערכת איכותית ומתקדמת. בדקו את מערכות התאורה והסאונד במקום האירוע ואתם אתם בעניין של הקרנת סרטון או תמונות, בדקו האם קיימים מסכים באירוע והאם הם גדולים ואיכותיים מספיק. 

קראו היטב את חוזה ההתקשרות

גם אם אתם בטוחים שמצאתם את המקום האידיאלי עבורכם, השירות מצוין, המחיר מתאים והעיצוב קולע לטעמכם – אל תמהרו לחתום על חוזה בניכם לבין מקום האירועים לפני שתקראו אותו היטב. שימו לב לכל סעיף ולאותיות הקטנות, בדקו מהם תנאי הביטול במקרה של סגר או מלחמה והאם כל הפרטים שהסכמתם עליהם בעל פה מצויינים במלואם בחוזה. 

בחירת אולם אירועים לחתונה עשויה להיות לא פשוטה אך מיקוד בפרמטרים שצוינו יסייע לכם לבחור את המקום המתאים ביותר לחתונתכם. אולם האירועים טראסק ממוקם בנמל תל אביב ממש מול הים ומציע נוף מרהיב, אולם יוקרתי וחווייה בלתי נשכחת. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES