ליצור אירוע עסקי יוקרתי

by 

אירועים בארץ נערכים ללא הפסקה, עבור מגוון מטרות. בין כל האירועים ישנם אירועים שהשאיפה שלהם היא בעיקר שהם יהיו יוקרתיים ויותירו רושם ייחודי. אלו מסוג האירועים שנוכל לראות בחתונות של העשירון העליון, אירועי חברה או השקות של סרטים שהרושם והיוקרה יוצרים תדמית חשובה במיוחד וברת השפעה על כל הנוכחים.

לאולם אירועים יוקרתי, לא פעם יוזמנו אנשים בעלי סטטוס גבוה, אושיות ואנשי ציבור למיניהם, כשמאחורי כל הרושם והמוחצנות תהייה מטרה פרקטית ומשמעותית, כמו לדוג’ למשוך משקיעים שישקיעו במוצר, ליצור שיתופי פעולה גדולים וכו’. כמו כן, תהיינה גם מטרות שנועדות בעיקר לצרכי רושם וחשיפת מוניטין בלבד. בכל מקרה של אירוע יוקרתי שבו תנסו לעניין לקוח חשוב, או לגייס שיתופי פעולה או למשוך לקוחות פוטנציאליים, יש עליכם לדעת  כיצד ליצור אירוע עסקי מרשים שעוד ידברו עליו רבות. על כך במאמר לפניכם.

מתחם האירוע

הפרמטר הראשון לאולם אירועים יוקרתי ויצירת רושם מכובד ביותר הוא המקום והחלל בו תבחרו להפיק את כל האירוע. המקום שתבחרו בו חייב להתכתב עם סגנון האירוע שלכם, הוא צריך ללבוש את אותו צביון של כל המוזמנים, להתאים למשלוח ידם ולסטטוס שלהם וכו’. אם תשכילו לעשות כך, זאת כבר התחלה טובה ואתם במחצית הדרך שלכם לקראת הפקה של אירוע יוקרתי. המקום עצמו צריך להראות כבר בהתחלה כמקום אקסקלוסיבי במיוחד, כל זה יבוא לידי ביטוי בבחירת הריהוט, בריצוף של החלל, בחלל השירותים ובמבואת הכניסה למקום, בהתייחסות לכל פרט עיצובי קטן, התאורה שממוקמת בחלל, המיזוג, הצמחייה והנוף שמשתקף מכל מקום  ועוד. חשוב מאוד שהמרחב של המתחם יראה מטופח, אסתטי ומוקפד ובסטנדרטים הכי גבוהים. עוד רצוי שהמתחם יכיל שירות קייטרינג ומשקאות ברמה הגבוהה ביותר.

נוף שמתפרס ממול

לנוף יפה כידוע יש השפעה גדולה על ההרגשה שלנו ולכן נוף של ים ושקיעה הוא נוף קלאסי שתמיד יעשה חצי מהעבודה בכל רושם שנבקש ליצור. עם זאת, חלל גדול ומאוורר שמעניק את כל הנוחות והמרחב יחד עם נוף פתוח של ים, הוא בהחלט מה שעשוי ליצור את הרושם היוקרתי כבר בכניסה למתחם. בנוסף, גם חלל אורבני של כרך ובניינים יכול ליצור רושם יוקרתי ומכובד, זאת כאמור כל עוד החלל אסתטי ונעים למראה והעיצוב בו מושקע, מהודר ומכיל בתוכו ריהוט מודרני, יצירתי ואומנתי. גם מסעדת גורמה יוקרתית שמחזיקה בחללים שמיועדים לאירועים פרטיים, תוכל לספק מתחם אידיאלי לאירוע שלכם, זאת במידה והמקום יכול להכיל בנוחות מרבית את כמות המוזמנים שלכם.

משקאות ומזון

אירוע עסקי יוקרתי חייב להכיל בתוכו מזון גורמה איכותי ובר משקאות משובח שמציע את המותגים הנחשבים ביותר. אין כמו וויסקי מהסוג העילי לרגל סגירה של עסקה חשובה ואין כמו צלוחית של קוויאר משובח לכל אורח חשוב שמגיע להתרשם למטרות השקעה באירוע שלכם. עוד מומלץ שחומרי הגלם וגם המשקאות יהיו טריים ואיכותיים.

במידה ובחרתם במקום שמתמחה באירוח של אירועי יוקרה, סבירות גדולה היא שהקייטרינג ובר המשקאות של המקום יותאמו מראש לכל סוג של אירוע ויכילו מאכלי גורמה, שתיה משובחת וכו’. גם אם לא תמיד תבחרו את המקום האידיאלי מבחינתכם, שלא מספק את הנוף שרציתם ואת האזור המדויק שחלמתם עליו, שירותי קייטרינג ובר איכותיים יכולים בהחלט להקנות יוקרה לאירוע העסקי שלכם.

על מנת להבטיח לעצמכם איכות ולא להיות מופתעים, כדאי לפני כל אירוע שלכם לערוך טעימות של סוג המזון המוצע, ולבחור את המאכלים המתאימים ביותר לסגנון האירוע שלכם ולוודא בו בזמן שבר משקאות מכיל את היינות והמשקאות הטובים ביותר.

כמו כן, יש להחליט כיצד הייתם רוצים שהאוכל יוגש לכל המוזמנים באירוע העסקי. הנכון והמקובל באירועים עסקיים הוא להניח את המזון במקומות אסטרטגיים שמחולקים לקטגוריות באמצעות מנות קטנות שניתן לאחוז בהן בזמן הליכה בחלל, אפשר לשלב לצד זה הגשה על ידי מלצרים שמסתובבים עם מגשים ומציעים מכל טוב. אך חשוב לזכור שהמרחב בחלל צריך לאפשר תנועה הרמונית ונעימה לכולם.

תוכן האירוע

פרמטר חשוב נוסף הוא התוכן שהאירוע מציע לכל האורחים. לאחר שבחרתם את המקום ואת חברת הקייטרינג והשגתם בר משקאות מהדרגה הראשונה, חשוב שהאירוע שלכם יכיל תוכן מהוקצע. סביר להניח שלכל האירוע הזה תהייה מטרה כלשהי ומומלץ שגם היא תתכתב עם כל היוקרה שמסביב. לרוב, באירועים עסקיים נהוג להציג סרטוני תדמית, מצגת של מוצר או פרויקט עתידי. לעיתים, אנשים ספורים יעלו לנאום, או למטרות הצגת תודות והוקרה ולעיתים ישלבו גם תכניות אומנותיות למיניהן וכו’.

אך להבדיל מאירוע רגיל, אירועים עסקיים מאופיינים בתוכן עדין ולא גרנדיוזי שמשתלט על כל האווירה. האווירה בכל אירוע עסקי היא קלילה וחופשית עבור המוזמנים, מכיוון שכך היא מספקת את כל הנוחות לגשת אחד לשנייה, לשוחח ולהתרועע, ליצור קשרים וחברויות ולרקום שיתופי פעולה, כשהתנאים נעימים ומאפשרים.

בהתאם לזאת, גם מוזיקת רקע שמתנגנת לאורך כל האירוע צריכה להישמע בעיקר ברקע, כזו שתאפשר ליצור סמול טוק  ו “מינגלינג” בין כולם. ההמלצה היא להשמיע מוסיקת ג’אז שתתנגן ברקע, מוזיקה שנחשבת לאיכותית ומאפשרת שיח נעים ומפרה.

תאורה באירוע עסקי

תאורה באירועים עסקיים היא פרמטר מאתגר שכן היא אמורה לאפשר לכל הנוכחים לראות אחד את השנייה, אך יחד עם זה עדיין להרגיש בהבדל שבין יום עבודה לבין אירוע מפנק שאליו הם התכוננו והתהדרו מראש. התאורה צריכה להיות מלטפת ולא בוהקת, תאורה מרהיבה ומקורית שמאפשרת להבחין בכל אחד בחלל, ועם זאת שתצליח להחמיא לכל אחד.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES