מחפשים רומנטיקה? חתונה בתל אביב

by 

תל אביב – מיני ניו יורק הישראלית, העיר שמוכרת לכולנו כעיר ללא הפסקה, חדשנית, מודרנית, נעה קדימה ללא הרף. אבל, במפתיע, בניגוד לכל החדשנות, הפרוגרסיביות והמודרניזציה באופן מפתיע למדי, חתונה בתל אביב יכולה להיבחן גם באספקטים רומנטיים ובעיניים מצועפות יותר. הכל תלוי בנקודת המבט!

מחפשים רומנטיקה? לא קשה למצוא אותה!

למרות ריבוי הבניה החדשה והאזורים החדשים והמודרניים, תל אביב היא עיר ותיקה מאד, ולא קשה למצוא בה אזורים ישנים ורומנטיים. חלקם, עברו שימור או שחזור, כך שהם אינם נראים כאילו הם נוטים לנפול ועלובים, אלא שוחזרו על פי הצביון המקורי שלהם. אזורים כאלה ניתן למצוא בדרום תל אביב וביפו, לדוגמה. אזור נוסף, שאף הוא רומנטי להפליא, גם אם חודש (ומתחדש) כל הזמן, הוא אזור נמל תל אביב, כי אין רומנטי יותר מהים.

כיצד חוגגים חתונה בתל אביב?

קודם כל, עליכם להחליט באיזה סגנון אתם רוצים לחגוג את היום הגדול שלכם? אתם מעדיפים חתונה קטנה ואינטימית? חתונה גדולה ומנקרת עיניים? חתונה בסגנון כפרי? חתונה בגן? באולם? בכל סגנון שאתם חולמים עליו, תוכלו למצוא מגוון רחב של גני אירועים ואולמות שעיקר התמחותם היא ארגון חתונה בסגנון המועדף עליכם. חתונה שיקית במיוחד מציעים אולמות אירועים שיש להם קונספט כלשהו, למשל, גן אירועים הממוקם בחוף הים ודומים לו.

תכננו את התקציב

המגוון הגדול והרחב גם אומר שאתם אינכם נאלצים להסתפק רק באופציה אחת “כי זה מה שיש”, אלא שיש לכם בחירה בין מספר גדול למדי של אולמות וגני אירועים – חלקם יקרים יותר, חלקם זולים יותר, הכל – על פי תקציבכם והסכום שאותו תרצו להשקיע. חלק גדול מהתקציב שיידרש לכם תלוי בהעדפותיכם. לדוגמה, מובן שאולם אירועים גדול יותר ויותר מוזמנים לחתונה יעלו לכם כסף רב יותר, כך שאם התקציב שלכם מצומצם (או שהוא אינו מצומצם, אבל חתונה אינה נמצאת בראש סדר העדיפות התקציבי שלכם) תצטרכו להחליט על מה בשום פנים ואופן אינכם מוכנים לוותר ועל מה אתם מוכנים לוותר. בפועל, זה הרבה יותר מסובך ממה שזה נקרא, כי לא תמיד השיקולים הם הגיוניים או פיננסיים, ולפעמים נכנסים גם שיקולים רגשיים (כמו “אבל אי אפשר להתחתן בלי להזמין את דודה שרה ו-12 בניה!” או ” מאז שהייתי קטנה חלמתי להתחתן בשמלה שנראית בול כמו השמלה של סינדרלה, אז מה אם היא מצריכה לקיחת משכנתה?”) שבניגוד לכל היגיון, מקלקלים לכם את השורה התחתונה של התחשיב.

חתונה בתל אביב – לוקיישן, לוקיישן ושוב לוקיישן

קריטריון משפיע בארגון חתונה הוא האופנה, הטרנדיות, הפופולאריות. תפגשו את זה כמעט בכל אלמנט של ההכנות לחתונה, מבחירת הלבוש שלכם (אגב – לבן אאוט, צבעי פסטל – אין) ועד לבחירת האולם. אם נחזור לסעיף התקציב וההעדפות, יתכן שתחליטו ללכת לפי מה שבא לכם ולוותר על כל עניין הטרנדיות, ותוכלו לחסוך די הרבה כסף. מצד שני, גם כאן כדאי להציב גבול כלשהו ולשרטט קו שמתחתיו אתם לא יורדים, כי, כאמור, ישנה רמה מסוימת של ציפיות מהסביבה המופעלת על כל זוג צעיר שמתכנן את חתונתו. אם עוד לא הבנתם שאתם לא מתחתנים רק עבור עצמכם, זה הזמן להפנים זאת…

תכנון החתונה בעצמכם או באמצעות איש מקצוע?

גם כאן, מדובר בהעדפה אישית, אבל רצוי שתדעו מראש לתוך מה אתם נכנסים, כאשר אתם מנסים להרים הפקה כזו בכוחות עצמכם. אם יש לכם חברים או קרובי משפחה שהתחתנו לאחרונה (גם כאלה שנעזרו במארגני חתונות מקצועיים), שבו איתם ערב אחד והקשיבו להם כשהם מספרים בגילוי לב ובכנות מלאה על חוויותיהם מהרגע שהחליטו להינשא ועד ליום שלאחר החתונה. נכון שהם זה הם ואתם – אתם, אבל זה יכול לתת לכם תמונה מעט יותר ברורה על כמה מורכב הפרויקט הזה הקרוי “חתונה”. אחרי שאתם יודעים במה בדיוק מדובר, תוכלו להחליט אם אתם מחליטים לקחת את העניין על עצמכם, או שאתם מעדיפים להפקיד את העניין בידיו של מישהו שיעלה לכם, אבל מסוגל לחסוך מכם את כל כאבי הראש.

בשורה התחתונה,

חתונה, במיוחד בתל אביב, היא הפקה לכל דבר. אם חשבתם שמדובר בכם, באהבתכם וביום המיוחד שלכם, אתם עשויים עד מהרה להתעורר למציאות שבה אתם מנסים לרצות את כולם, אבל אי-שם, בדרך, הספקתם לשכוח לשם מה אתם עושים את זה, ולמה רציתם להיכנס לזה מלכתחילה.

אז בואו נחדד את זה,

אתם מתחתנים כי אתם אוהבים האחד את השנייה ואתם רוצים לבלות את שארית חייכם יחד, לגדל ילדים (או שלא, גם זה בסדר) ולהזדקן בנחת. כל מה שמעבר לזה, הם רעשי רקע זמניים שאתם יכולים להתייחס אליהם, אתם יכולים גם שלא, אבל אסור לכם לשכוח שאתם בסיפור הזה יחד, האחד בשביל השנייה… אל תתנו לשום דבר לגרום לכם לשכוח את זה, כל השאר – כבר יסתדר!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES