מקום לאירוע גדול ויפה במרכז – איך בוחרים?

by 

תכנון אירוע הוא תהליך שלוקח לא מעט זמן, אם זו החתונה שלנו ואם זה אירוע ברית המילה לתינוק שנולד. האמת היא שזה גם יכול להיות אירוע עסקי לצורך הרמת כוסית, השקת מוצר או אפילו סתם כך, אירוע לצורך גיבוש חברתי.

הדבר הראשון שאמור לעמוד בראש מעייננו זוהי ההתאמה הנכונה של האולם בהתאם לסוג ולסגנון של האירוע.

כל אירוע יש לו את הצרכים שלו כמו גם את המטרות שלו. אם לא תתאימי את האולם בצורה הנכונה אזי לא משנה כמה יפה הוא יהיה, את המטרה של האירוע את לא תוכלי באמת להשיג.

אולם אירועים לחתונה

אז על פי רוב כאשר אנחנו מדברים על אולם אירועים אנחנו מדברים על אולם לחתונה. כאשר באים לבחור את האולם לחתונה, חשוב מאוד לשים לב כי בוחרים באולם במיקום המתאים, אולם בגודל המתאים ואולם שיענה על שאר הדרישות שלו מבחינת האוכל וכל השירותים הנלווים.

כי אם לא נלך על אולם הנמצא במיקום מתאים מבחינתנו ומבחינת האורחים שלנו אנחנו עשויים לקבל אחד מהשתיים. או שחלק גדול מהאורחים כלל לא יגיעו לאירוע בגלל הקושי הטכני להגיע עד למקום או שנקבל אורחים עייפים ויגעים שיגיעו לאירוע עם הרבה פחות מרץ ושמחה. לא תמיד זה חכם לדרוש מהאורחים שלא לומר לכפות עליהם נסיעה ארוכה משך שעות רבות עד שיגיעו למקום האירוע.

מעבר למיקום, יש לשים לב גם לסוג האוכל שמוגש באירוע ולסגנונו האפשריים מבחינת צורות ההגשה. לכל אחד יש את ההעדפות שלו ולכל זוג הפנטזיות שהוא רוצה להגשים באירוע של החיים שלו. ברור כי יש לבדוק את ההתאמה של האירוע בהתאם לכך.

אולם אירועים לאירוע עסקי

כאשר אנחנו אומרים אירוע עסקי אנחנו למעשה מתכוונים לכמה וכמה אפשרויות. יש אירועים עסקיים שהם בעצם ימי גיבוש לצוות. אירועי גיבוש הם מטבע הדברים אירועים הרבה יותר קלילים עבור המארגנים שלא לומר – פחות מחייבים. כי באירועים עבור הצוות שמקיף אותנו ביום יום אנחנו הרבה פחות צריכים ‘להתייפייף’ או להראות את עצמנו עם תכונות שהם לא באמת מאפיינות אותנו. האולם יוכל להיות ידידותי ונחמד בלי דגש על יוקרה ועל עיצוב מוקפד מעבר לצורך.

מנגד ישנם אירועים עסקיים שהם על טהרת הסטייל והיוקרה. באירועים מהסוג הזה מבקשים לערוך שיתופי פעולה חדשים בין צוותים, משיקים בהם מוצרים חדשים ומארחים קולגות למען מטרות משותפות שונות. ברור כי באירועים מן הסוג הזה יהיה צורך בעיצוב יותר מוקפד ומכובד עם דגש על יוקרה. בטראסק מציעים גם את זה!

אולם אירועים לבר מצווה / הבת מצווה

אולמות האירועים מארחים כמעט על בסיס יומיומי גם אירועים כמו בר מצוות או בת מצוות. אם עד לפני שנים לא רבות מקובל היה לערוך אירועים מהסוג הזה בבתים הפרטיים, הרי כיום גם האירוע הזה יצא החוצה והוא נערך כיום אך ורק באולמות. ברור כי יש לבחור את האולם הכי נכון על מנת שהאירוע יהיה מוצלח ונחמד.

מה צריך שיהיה באולם?

האולם בו אנחנו מתכנסים ולא ממש משנה לאיזו מטרה חייב להציע לנו כמה וכמה דברים.

  • צוות אחראי – כאשר אנחנו שוכרים אולם אירועים אנחנו לא שוכרים רק את השטח. אנחנו למעשה מבקשים לקבל את השירות של הצוות במקום. זה כולל שירותי עריכה, זה אומר ניקיון בזמן האירוע ודאגה כי המקום יהיה נעים לכל אורכו וכמובן שירותי מלצרות עם פינוי בסיום האירוע.
  • אוכל טוב – אם זו חתונה צריך לדאוג לאוכל במתחם של קבלת הפנים ואחר כך לאוכל שיוגש בסעודה לאחר החופה. מעבר לכך חשוב לדאוג לבר כיבוד, למשקאות וכן הלאה.

כאשר מדובר באירוע עסקי, חשוב להבדיל בין האירועים על סוגיהם. אם זה יום עיון ארוך המתפרש על פני יום שלם יהיה צורך לחשוב על כיבוד קל שיוגש לאורך כל היום כולו כאשר תהיה גם ארוחה מרכזית. אם זה אירוע גיבוש קצר, אפשר יהיה להגיש ארוחה מרכזית טובה ולהסתפק בזה. ישנם אירועים אחרים כמו הרמת כוסית שם אפשר היה לבחור במגשי אירוח יוקרתיים או מנות אצבע – פינגר פוד קטנים וכן הלאה.

חשוב מאוד שהאוכל יתאים גם מבחינת סגנון המשתתפים. כך שיש בהחלט מקום לבדוק, לברר, לחשוב וכמובן גם לטעום.

  • ניסיון – חשוב לבחור אולם אירועים שיש לצוות שלו ניסיון בעריכת אירועים מהסוג הספציפי הרצוי. הניסיון מקנה לצוות יכולת להתמודד עם תכנון נכון של האירוע. הם מסוגלים לפתור בעיות שעשויות לצוץ במהלך האירוע והם ערוכים לטפל בו זמנית בכל המוקדים על כל המכלול.

אנחנו מציעים אולם מדהים, מעוצב, נוף יפהפה עם צוות אדיב וקשוב שייתן לך מענה לכל אורך האירוע – צרו קשר איתנו למידע ופרטים נוספים.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES