מקום מומלץ לאירועי חברה

by 

אירוע חברה נחשב מיוחד ושונה, וזאת כי לצד העובדה שגם הוא כשאר האירועים נועד לשמח, הרי שלהבדיל מאירועים אחרים הוא יכול להתקיים בכל זמן נתון, ללא קשר מובהק לתאריך מסוים. מכאן שניתן להתאים את תנאי האירוע לכל עונה בשנה, כך שאם רוצים לתכנן אירוע חברה בחורף תמצאו אולם מקורה ואם רוצים לתכנן אירוע חברה בקיץ תמצאו מתחם אירועים פתוח, כאשר תמיד אידאלי ליהנות משילוב של מתחם שהוא גם סגור וגם פתוח. עם זאת, מה יש לחפש בנוסף, איזה מתחם אידאלי עבור אירוע חברה? ערכנו עבורכם בדיקה, בואו ותגלו:

סטטוס

חשוב להבין שאירוע חברה נועד לחזק את הקשר שבין העובדים, לשדר הערכה מצד המעסיקים, לחזק את תחושת המחויבות של העובדים, להכניס משב של אנרגיה רעננה ואפילו לשדר ללקוחות שמדובר בחברה מובילה שמרשה לעצמה לעצור את השגרה ולהוציא היכן שלא חייב. מכאן שאין לבחור במקום אקראי, אלא יש לבחור במקום מיוחד שמשרה רמה גבוהה. ככול שהעובדים (או לחלופין הלקוחות) יחושו שהשקיעו בהם ושרצו עבורם את הטוב ביותר, כך ההשקעה תקלע למטרה. אי לכך ביחרו במקום בעל רזומה מדהים, שרק התמונה שלו יוצרת חשק להשתתף באירוע ושהוא יודע להציע לאורחים איכות לצד חוויה. לאור כל זאת אם בוחנים מקום מומלץ לאירועי חברה, מוטב לחפש מקום איכותי, שידוע לטובה ושנראה מדהים, ואם הוא מאפשר ישיבה במתחמים משולבים (חיצוניים ופנימיים), הרי שכבר ניתן להגדיל את הסיכויים שהאירוע יוגדר כהצלחה.

אווירה

חשוב ביותר לעצור ולהבין איזו אווירה רוצים שהאירוע ישדר. כך למשל מי ששואף להרים את רמת האדרנלין של העובדים יבחר באירוע ספורטיבי, ומי ששואף להשרות אווירה נינוחה ויוקרתית ייבחר להרים אירוע במתחם פתוח ואף במקום גבוה ולצד נוף. שנרחיב? ובכן מתחם פתוח תחת כיפת השמיים הופך את סך האווירה להרבה פחות מעונבת ולהרבה יותר זורמת. שילוב של נוף מרחיב את הדעת ומבחינת התת מודע יוצר תחושה שהכול אפשרי, ואילו קומה גבוהה מייצרת תחושה של עליונות – שנמצאים במקום גבוה ולו מבחינה תעסוקתית. מכאן שאין להפריד בין מאפייני המקום לתת מודע – התייחסו אל כל מרכיב כמשמעותי, וזאת בכדי להימנע ממצב בו משקיעים, אך בסופו של יום משיגים תוצאה הפוכה – עובדים ממורמרים שמצטערים שהקריבו את זמנם הפנוי.

מיקום!

למרות שאירוע חברה מיועד להשקיע בעובדים, בקולגות, או בלקוחות, הרבה אנשים אינם ששים לצאת מהבית אם הם אינם חייבים. אי לכך מראש חובה שהמקום יהיה אטרקטיבי, וגם אם לא מכירים אותו באופן נקודתי, לפחות ניתן להבטיח שהמתחם הכללי יעשה את העבודה. מסקנה? אין לבחור מקום שכוח אל, אלא יש להתחיל בבחירת המקום בהתאם לאזור הכללי. שנדגים? ובכן אם “מתחם התחנה” או “הנמל” בת”א ידועים כאזורים פופולאריים, מוטב שתתחילו לבחון אלו מתחמי אירועים הם כוללים.

דרשו גמישות

לצד השקעה בגיבוש הצוות, עסקים רבים בוחרים להרים אירוע עבור צרכים נוספים: לטובת השקת מוצר, יצירת קשרים עסקיים, חיזור אחר לקוחות, ביסוס המעמד, יישור קו עם המתחרים וכדומה. מכאן כאשר בוחרים מתחם אירועים, חשוב לוודא שהוא מתאים למטרה, כאשר ראוי לציין שישנה חשיבות יתרה שהמקום עצמו יאפשר התערבות אישית בכול הנוגע לעיצוב, וזאת כי לעיצוב יש כוח גדול להשאיר את הרושם הרצוי, להניע קדימה ולדייק את מהות האירוע.

ציוד משלים

כאשר עומדים לבחור מקום יש לוודא שהוא כולל כל מה שנחוץ ברמה הגבוהה ביותר. כך למשל אם בין היתר מתכוונים להעביר ללקוח מצגת או לחשוף מוצר חדש, הרי שראוי לוודא שהן התאורה והן אמצעי הסאונד יהיו איכותיים, כי אף מנהל אינו רוצה שבאמצע המצגת ישמעו קולות רקע צורמים, או שהמוזיקה ברחבה תפריע לנהל שיחת עסקים חשובה. אי לכך כאשר עומדים לבחור מקום עבור אירוע חברה, בין היתר צריך לבחון את האיכות של סך האלמנטים המשלימים. בהנחה והרמה אינה מספקת, עברו לבחון האם בית העסק מתיר לספק את האלמנטים השונים באופן אישי, וזאת כי אירוע חברה אינו יכול להרשות לעצמו בינוניות.

עלות

לא מעט בעלי עסקים שמחפשים אחר מקום מומלץ לאירועי חברה מבינים שלהבדיל מאירוע רגיל, במקרה זה אין החזר הוצאה בדמות צ’קים, ועל כן ההוצאה עומדת להיות כבדה. מכאן שעובדה זו עשויה להוביל לנסות לחסוך, ואילו אנו באים לומר שיש לשים לב היכן ראוי לחסוך והיכן אין לאפשר לקריטריון העלות לשחק תפקיד. אז מתי אין לחשוב על גובה ההוצאה? כאשר מחפשים מקום מתאים וכאשר בוחרים קייטרינג. מדובר בשני אלמנטים שמשחקים תפקיד מכריע ושמשפעים באופן מובהק על איכות התוצאה. עם זאת, כן אפשרי להימנע מהזמנה של צלם, לחסוך באפקטים משלימים, לחסוך בכמויות האוכל (בגבול הטעם הטוב), לחסוך בעיצוב וכדומה. טיפ שלנו? כאשר בונים אירוע נסו לראות את התמונה השלמה ורק מנקודה זו לבחון היכן (והאם) ניתן לקזז.

טיפים אחרונים לדרך

לאחר שהבנו מה לחפש והיכן, כמה ולמה, נעבור לחדד שאירוע חברה אינו מאפשר מקום לטעויות, ועל כן יש לבחון רזומה, ניסיון, חוזה (שכולל את סך הפרטים שעשויים לעלות על הדעת), יש להשקיע באוכל טוב, לוודא שלא חסרה חניה ובאופן כללי לשאוף שהאורחים שלכם יזכרו את האירוע לטובה, יקבלו ממנו את הפוש הרצוי וישמחו שלקחו בו חלק. לבסוף נציין שמוטב להתאים את גודל המתחם לכמות המוזמנים, כך שיתאפשר להתנועע בחופשיות ובמקביל לא תיווצר תחושה של מרחב מיותר שגורם לחוסר נחת. מה נותר? לחדד את הקונספט, למצוא תאריך וכמובן מקום שישאיר גם אותכם המארגנים מעל ומעבר מרוצים. שיעבור על הצד הטוב ביותר!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES