מחפשים אולם כנסים בתל אביב עבור האירוע העסקי שלכם? אלה הדברים שחשוב שתבדקו

by 

נדמה שמאז ומתמיד אירועים עסקיים היו שזורים בחברות ועסקים רבים. אירועים עסקיים כוללים כנסים, הרצאות, ערבי חברה, השקות, מסיבות עיתונאים ועוד. כל אלה מאפשרים לחברה לקדם את עצמה ולשפר את תנאי העובדים שלה. 

ישנם אירועים עסקיים קטנים או גדולים וכל אחד מהם עם אופי משלו ויעדים ומטרות שעליו להשיג. לעיתים האירועים מהווים חגיגה גדולה, לעיתים הם לימודיים ומעשירים לעיתים הם פשוט מקדים עסקים ושיתופי פעולה עם חברות, עסקים ומשקיעים פוטנציאליים. 

כל אירוע עסקי איכותי צריך אולם אירועים שיתאים לו. ישנם אולמות אירועים רבים ומגוונים ברחבי הארץ אבל לא כולם מתאימים לאירועים עסקיים ועונים על כל הפרמטרים שאירוע עסקי צריך. 

כדי להבין האם אולם אירועים מתאים לאירוע העסקי שלכם עליכם לעבור על רשימת הדברים שתצטרכו עבור האירוע וכמובן לבחון האם הוא בכלל יכול להעניק לכם את האווירה שאתם רוצים ליצור. 

על מנת שתוכלו לבחור את אולם האירועים המתאים ביותר לאירוע העסקי שלכם, הכנו לכם רשימה של דברים עיקריים שעליכם לבדוק.

מיקום וגישה 

כאשר מדובר באירוע עסקי, סביר להניח שקהל היעד שלכם הטרוגני ומגיע משלל מקומות ברחבי הארץ או מהאזור בו החברה שלכם ממוקמת. משום כך חשב לבחור מקום אירועים שנמצא במיקום מרכזי ונגיש. 

בין אם המשתתפים באירוע הם העובדים שלכם, חברי הנהלה, קהל חופשי, משקיעים או בעלי עסקים אחרים – חשוב שתבחרו אולם אירועים שנמצא במיקום נגיש ומרכזי על מנת שכמה שיותר אנשים יוכלו לקחת חלק באירוע שאתם מפיקים. 

משום כך מומלץ למקד את החיפוש שלכם באולמות אירועים באיזור המרכז ועדיף בתל אביב. אולם כנסים בתל אביב יאפשר למוזמנים להגיע בקלות ובנוחות לאירוע. במקום לנסוע במשך שעות בדרכים מפותלות למקום האירוע, אולם אירועים הממוקם בתל אביב מאפשר למשתתפים להגיע במהירות ובאופן פשוט ונוח מכל מקום בארץ. 

שימו לב שאולם האירועים ממוקם באזור נגיש בעיר הגדולה, כדי שהאורחים שלכם לא ימצאו את עצמם תקועים זמן ממושך בפקקים או יחפשו חניה במשך שעות. חשוב לבחור במקום אירועים עם מתחם חניה סמוך למקום האירוע שיהיה מסודר וגדול במיוחד. 

אולם האירועים “טראסק” ממוקם בנמל תל אביב במיקום אסטרטגי ונגיש במיוחד ומאפשר למשתתפים באירוע להגיע באופן מהיר ופשוט מכל מקום ולחנות את רכבם במתחם חניה מסודר ונגיש. 

עיצוב מרשים ויוקרתי

האירוע העסקי שלכם חייב להיות מרשים ויוקרתי על מנת לשדר רצינות, עוצמה וביטחון. מקום האירוע שתבחרו ייצג את החברה שלכם ואת המעמד שלה מול העובדים שלכם ומול משקיעים וקולגות. משום כך חשב לבחור אולם אירועים יוקרתי וגדול, בעל עיצוב מרשים וייחודי. 

אין כמו מראה עיניים וכאשר המשתתפים יגיעו למקום האירוע הם מיד יתרשמו מאיכות האירוע והחברה כבר בכניסתם למקום. לכן חשוב ליצור רושם ראשוני מרשים ומוקפד בבחירת אולם אירועים יוקרתי ואיכותי. 

שימו לב לפרטי העיצוב השונים במקום. בחנו את האלמנטים העיצוביים השונים וכמובן את המבנה עצמו. העדיפו מבנה גדול, מרווח בסגנון ייחודי ומרשים. 

ב”טראסק” חשבנו על כל פרט בעיצוב האולם ולכן כבר בכניסה למקום ניתן לראות מבנה יפיפה וייחודי עם חלונות ענק שמכניסים את הים לתוך האולם ועיצוב מוקפד בכל פרט. 

מערכות תאורה והגברה איכותיות

כל אירוע עסקי זקוק למערכות תאורה והגברה מתקדמות. אלו פרטים חיוניים שמאפשרים לכם להשמיע מוזיקה, להקרין סרטים ומצגות, להאיר את המקום באופן מדויק ולאפשר למשתתפים באירוע לשמוע אתכם בסאונד מצוין. לא בכל מקום אירועים יש מערכות סאונד ותאורה איכותיות. כאשר את נגשים לבחון מקום לאירוע עסקי, בדקו היטב מה טיב מערכות התאורה והסאונד במקום. אל תתפשרו על טכנולוגיה ישנה באיכות ירודה. בין אם אתם מתכננים להרים מסיבה גדולה, כנס או השקה – לתאורה וסאונד איכותיים תהיה השפעה גדולה על איכות האירוע שלכם ועל החוויה של המשתתפים באירוע. 

העדיפו אולם אירועים עם מערכות סאונד ותאורה מתקדמות ואיכותיות שיעניקו למשתתפים חוויית מולטימדיה מעולה ונעימה. 

לתאורה טובה ומדויקת ישנה השפעה רבה עם נוחות הראיה של הנוכחים באירוע וסאונד איכותי וחד יאפשר להם להקשיב לכם ולמוזיקה באופן נעים וברור. משום כך, אסור להקל ראש בבחירת אולם אירועים עם מערכות סאונד ותאורה איכותיות. 

אוכל ואלכוהול 

כל אירוע מצוין צריך אוכל מצוין וכוס משקה לצידו. בין אם אתם מעוניינים בבופה פתוח, במנות קוקטייל קטנות או בהגשה לשולחנות, האוכל באירוע שלכם יתפוס המון מקום בחוויה הכללית של המשתתפים באירוע.

בדקו היטב את איכות המנות המוצעות במקומות האירועים שמעניינים אתכם ואת המגוון והטעם שלהם. העדיפו מקום עם קולינריה משובחת ותפריטים מגוונים שמציעים שלל מנות מרשימות ומיוחדות. הבחירות הקולינריות שלכם יקבעו במידה רבה את הצלחת האירוע ושביעות הרצון של המשתתפים בו. 

שימו לב שקיים במקום האירוע גם בר משקאות איכותי שיציע למשתתפים שלל משקאות קלים ואלכוהולים שילוו את הארוחה ואת האירוע כולו. 

במתחם האירועים “טראסק” אנו מפיקים אירועים עסקיים בלתי נשכחים מכל הסוגים ולמגוון קהלים.

המקום מציע קולינריה משובחת ואיכותית, בר מקצועי ומגוון, מערכות סאונד ותאורה מתקדמות ושירות מהמעלה הראשונה. 

האולם ממוקם באיזור הכי טוב בגוש דן – נמל תל אביב. המיקום המצוין והנגיש יאפשר למשתתפים באירוע שלכם להגיע מכל מקום באופן מהיר ונוח ולחנות במקום חניה מרווח, מסודר ונגיש גם עבור בעלי מוגבלויות. מתחם האירועים נמצא ממש על הים ומאפשר למשתתפים באירוע ליהנות מנוף מרהיב לים התיכון, לשקיעה יפיפיה ומבריזה נעימה. בנוסף המקום מציע מתחם חיצוני מרווח ויוקרתי מול הים המאפשר למשתתפים באירוע ליהנות מאוויר פתוח ומאווירה נעימה וקלילה. 

מתכננים את האירוע העסקי הבא שלכם? צרו איתנו קשר נשמח לסייע לכם בהפקת אירוע מוקפד ומושלם. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES