אולם אירועים בתל אביב

by 

לא משנה אם זו בת המצווה של הבת שלכם או בר המצווה של הבן שלכם, אם זו חתונה שאתם מארגנים לעצמכם או למי שקרוב אליכם או כל אירוע אחר, הוא חייב להיות מושלם. אירוע הוא משהו שאנחנו מתרגשים לקראתו, שמחים לקראתו ומוציאים לא מעט אנרגיה וכסף, וככזה, אנחנו רוצים שהוא יהיה מיוחד וכזה שלא יישכח לעולם.

החיים גם ככה מורכבים ומאתגרים ואנחנו חיים בשביל האירועים הללו שנותנים לנו שמחה ואושר. אנחנו מצפים להם ומתכוננים לקראתם ואנחנו צריכים לדאוג לכל פרט ופרט בהם. אחד הדברים החשובים הוא למצוא אולם אירועים טוב שגם מתאים לתקציב, ואם אנחנו מחפשים אחד כזה באזור המרכז, אולם אירועים בתל אביב יכול להיות בדיוק מה שאנחנו מחפשים.

אולם אירועים VS גן אירועים

אז מה האפשרויות העומדות בפנינו כשאנחנו רוצים לארגן אירוע כלשהוא, גן אירועים או אולם אירועים כמובן. לגן אירועים יש לא מעט יתרונות כמובן, בעיקר בכל מה שקשור לאווירה שהוא משדר אבל חשוב לזכור שהוא פתוח, מה שיכול לעבוד לרעה. אולם אירועים הוא סגור בהגדרה וככזה הוא מאפשר למעשה לקיים אירוע בכל מזג אויר שהוא. הוא גם יכול להתמודד עם כל הפתעה במזג האויר כך לדוגמא אם מדובר על תאריך שאמור להיות נוח אך בסופו של דבר הוא חם במיוחד או שיורד גשם ביום פחות צפוי, אם האירוע הוא באולם זה לא ממש ישנה…

תל אביב יא חביבי תל אביב…

אם כבר אירוע במרכז אז שיהיה בתל אביב. תל אביב, העיר ללא הפסקה היא עיר שוקקת חיים, עיר חיה ובועטת, עיר שלא עוצרת לרגע וזו גם האוירה בה באולמות אירועים. יש משהו אינטנסיבי בתל אביב שמקרין על כל מקום בו יש התקהלות של אנשים. תל אביב היא עיר עם לא מעט אולמות אירועים, קרובים לים או רחוקים ממנו, גדולים יותר או פחות וכמובן עם היצע מגוון בכל מה שקשור לעיצוב, קולינריה וכל מה שמסביב. אך בבואכם לבחור אולם אירועים בתל אביב, יש דבר אחד שאתם חייבים לתת עליו את הדעת.

חנייה

כן, החנייה היא משהו שחייבים לתת עליו את הדעת בכל מקום, ובתל אביב עוד הרבה יותר. תל אביב היא אומנם עיר ללא הפסקה אך היא גם עיר עם מצוקת חנייה ידועה. אין כמעט מי שלא הסתובב דקות ארוכות כמה פעמים בחייו בניסיון נואש למצוא חנייה, וכשזה בדרך לאירוע זה יכול להיות מטריד במיוחד. אף אחד לא רוצה להסתובב עוד ועוד וכשאתם מחפשים אולם לאירוע שלכם, אתם חייבים לקחת את זה בחשבון. או שתהיה חנייה מסודרת ששייכת לאולם לכל האורחים או לפחות לרובם, או שתהיה מספיק חנייה בסביבה.

האורחים צועדים על קיבתם

אחד הדברים החשובים כמובן בבחירת אולם אירועים בתל אביב הוא האוכל שיוגש בו. תל אביב מתהדרת בין השאר בקולינריה ברמה גבוהה אבל לכל אחד יש את הסגנון שלו ואת הרצונות שלו. האוכל באירוע שלכם הוא מה שיקבע במידה לא מועטה את ההצלחה שלו. אנשים היום בוחנים את האוכל שמוגש להם וגם זוכרים אותו. כשאתם בוחרים אולם אירועים, לא חשוב רק להתרשם מהטעימות ומהאוכל שיוגש באירוע אלא גם מהמטבח עצמו. אתם רוצים שהוא יהיה נקי והיגייני ואין כמו מראה עיניים בשביל לוודא את זה. אז אל תתביישו ותיכנסו למטבח, תעשו בו סיור של כמה דקות ועדיף שהוא יהיה בהפתעה.

עוד דבר חשוב בכל מה שקשור לאוכל באירוע שלכם הוא הכשרות. כמובן שלא משנה באיזה אולם יהיה האירוע שלכם, כמעט ב-100% הוא יהיה כשר מהסיבה הפשוטה, כי לא כלכלי לנהל אולם שמוזמנים ששומרים כשרות לא יוכלו לאכול בו. בכל זאת אתם צריכים לוודא את זה וצריכים לוודא גם את האופציה של הגשת מספר מנות כשרות למהדרין. למה? כי גם אם אתם חילוניים למהדרין ועניין הכשרות לא ממש קרוב לליבכם, סביר להניח שיש לכם מוזמנים דתיים או מסורתיים שומרי כשרות ויכול מאוד להיות שיש מהם כאלו שאוכלים רק אוכל כשר למהדרין. אז אם אתם רוצים שגם הם ייהנו ואתם מן הסתם רוצים, ספקו להם את הכשרות שלהם. רוב האולמות היום מאפשרים את האופציה הזו.

בקרו באולם בכמה אירועים

יצא לכם לקנות חולצה בלי למדוד אותה? אם אתם נמצאים בחנות פיזית ולא וירטואלית, כנראה שלא תקנו בלי לוודא שהיא מתאימה לכם. בדיוק ככה גם עם אולם אירועים. אין כמו הגעה בזמן אמת בשביל לבחון את האולם, את התנהלות ההנהלה בו ואת הצוות שעובד בו, את היחס למוזמנים ואת השירות לאורחים. תוכלו לראות האם האוכל יוצא מהמטבח בצורה יפה ואסתטית מה שחשוב מאוד, תוכלו לראות האם המלצרים נותנים שירות טוב, תוכלו לראות האם יש לחץ או שהכול מתנהל על מי מנוחות, ותוכלו להתרשם מכל מה שקורה במקום.

הקציבו תקציב ואל תחרגו ממנו

כל אחד יודע כמה הוא יכול לשים לאירוע כזה ואחת הבעיות היא שלאנשים יש יותר מידי ציפיות בכל מה שנוגע למתנות ולכיסוי האירוע. אם אתם מארגנים אחד כזה, קודם כל אל תבנו על המתנות. תעשו את החישוב כמה אתם יכולים להרשות לעצמכם ואל תחרגו מזה. אולם אירועים הוא מרכיב חשוב באירוע ואולי הכי חשוב, אבל הוא לא הכל. אז כשמחליטים על מסגרת תקציב חשוב לעמוד בה, וחשוב לבחון לעומק מה האולם מציע למי שעושה אצלו אירוע. יש אולמות אירועים שיציעו לכם גם צילום במסגרת העסקה, עיצוב או כל דבר אחר. זה יכול כמובן להשפיע על ההוצאות הנוספות שלכם.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES