טיפים לחתונה מוצלחת

by 

כל התקופה שלפני החתונה ידועה כתקופה שהיא לחוצה אבל גם מלאת התרגשות לקראת השינוי החדש בחייכם. המטרה המשותפת של בני הזוג תהייה להרים אירוע חתונה מוצלח ומושקע, אך יחד עם זאת, העומס וההתרגשות שעולים בתקופה הזו עלולים לעורר מעט מתחים והתנגשויות. על מנת למנוע או לצמצם את התחושות הללו יש לדאוג לניהול וארגון נכון ויעיל שיאפשר לכם ליהנות בסופו של דבר מיום החתונה שלכם.

לקראת יום החתונה על בני הזוג להגיע למגוון של החלטות ולבצע אין ספור משימות: בחירה של מתחם לאירוע, הזמנות, צלם, עיצוב שיער, עיצוב חלל אולם, אטרקציות, רב ועוד. אין ספק שהרשימה היא ארוכה לכן, טיפים לחתונה בתל אביב או בכל עיר אחרת שבה תבחרו להינשא, יכולים לסייע לכם – להבין אילו משימות עליכם לבצע, כיצד ומתי לגשת לכל אותן משימות ובחירות וכך לצמצמם טעויות ולהצליח להישאר יחד לארגון חתונה מושלמת במיוחד!

טיפ 1 – הקשיבו להמלצות

אין כמו המלצות, בייחוד מאלה שאתם סומכים על המילה שלהם והם ממליצים לכם מתוך ניסיונם האישי. המלצה טובה תסייע לכם להגיע לאנשי המקצוע הנכונים בדרך הקצרה ותחסוך לכם לא רק זמן יקר וויכוחים מיותרים, אלא גם הרבה כסף.

טיפ 2 – תיקייה במחשב

תיקייה במחשב שתתנו לה את השם – “חתונת העשור”. תיקייה זו תספק לכם הרבה יעילות וסדר. אחרי שתבחרו את כל אנשי המקצוע כמו, דיג’יי, את המקום שבו תעצבו את השיער, את חברת הקייטרינג וכו’,  תכניסו לתוך התיקייה את כל החוזים או המסמכים שעליהם חתמתם מול כל מקום. בחוזים הללו למעשה יופיע פירוט על השירות שסיכמתם עם החברה. כל שינוי או תוספת תכניסו לתיקייה. למעשה תיקייה זו תכיל כל דבר שיש לו קשר לחתונה וכך תדעו תמיד היכן לחפש בכל הזדמנות שתחפשו מסמך או חוזה.

טיפ 3 – משימות של חודש מראש

על מנת שהדברים לא יתקבצו לשבוע אחרון לפני החתונה, מומלץ חודש מראש לבצע מספר משימות חשובות. הראשונה היא שליחה של הזמנות, בחירה של זר כלה, בחירת רכב ותיאום של קישוט רכב, רכישת טבעות, בחירה של שירים לחתונה, תיאום ימי חופש מהעבודה, פתיחת חשבון בנק משותף והתכוננות לקראת ירח הדבש שלכם. 

טיפ 4  – צורת הגשת המזון 

אחת החלטות שתצטרכו לקחת תהיה – איך יוגש האוכל ביום החתונה? באמצעות מזנונים או באמצעות מלצרים שמגיעים לכל שולחן. היתרון בהגשה באמצעות מזנון הוא הבחירה החופשית שעומדת מול כל אורח לאכול כפי שהוא רוצה, בזמן ובנוחיות שלו. על מנת שלא יהיה תור למזנונים ניתן לשקול לפתוח אותם כבר בזמן שקיימת התקהלות ברחבת הריקודים. במידה ותבחרו הגשה באמצעות מלצר, היתרון הבולט יהיה, שהכל יוגש לאורחים בלי שיעשו כל מאמץ, אך החיסרון הוא שנאלצים להפסיק לרקוד לפחות פעמיים בזמן החתונה ולהתמקד בשולחנות האוכל.

טיפ 5 – רחבת הריקודים

זכרו שרחבת הריקודים היא המוקד של כל החתונה, האזור שמושך את כל השמחה אליו רוב שעות האירוע. כדי להתסיס את הרחבה, ניתן להגיש לצד או על הרחבה עצמה, קינוחים שאתם תבחרו, להקפיץ בה כדורים מתנפחים, מיצים טבעיים וקוקטיילים משובחים וכו’. עוד מומלץ יהיה לחלק למוזמנים שלכם כפכפים להחלפה, שיכולו לרקוד בנוחות ולאחר מכן לקחת אותם הביתה. בחתונה בעונת הקיץ חשוב להזרים כל הזמן לרחבה קרטיבים, שתייה קרה מכל סוג, פירות ומזון מצנן. בחתונה שמתקיימת בחורף, מומלץ להגיש סיידר חם, מרקים כבר בקבלת פנים, צ’אי טעים, סחלב וכו’.

טיפ 6  – שבוע לפני האירוע

אנחנו מתקרבים ליום החתונה והמשימות גדלות. אך אל לכם להילחץ, אתם פועלים נכון והרבה משימות כבר מאחור. בשבוע לפני החתונה תתפנו גם למסיבות רווקות/רווקים שארגנו עבורכם חבריכם היקרים. כעת נותר לכם לעשות וידוא הגעה של כל המוזמנים, ניתן היום להיעזר בשירות מטעם האולם שיחסוך לכם את כל הטלפונים, במקביל לזה תסגרו מקומות ישיבה של כל המוזמנים. ההמלצה היא להושיב את הצעירים קרוב לרחבה ו -“לרעש”, ואת המבוגרים ברדיוס מרוחק יותר.

בנוסף, כדאי כבר לסדר תיק לליל הכלולות ולאולם (תיק שיכיל בתוכו טלית, טבעות, כרית לטבעות, כיפות וכל דבר שחשוב לכם באופן אישי שיהיה אתכם.) בצעו החלטה מי זה שאחראי על הצ’קים שתקבלו. תסגרו פינות אחרונות עם הספקים של החתונה. מומלץ לבקש מבן משפחה קרוב שאתם סומכים עליו שינהל את האירוע ותכינו לו דף עם כמה בקשות מסודרות. תארגנו סלסלה לכל שושבינה ותחליטו מי אלה אותן שושבינות מתוקות.

טיפ 7 יום החתונה

כעת יש להבין שזהו – רוב המשימות מאחור ועכשיו כל מה שנותר לכם זה להתחיל ליהנות. ההתרגשות בשיאה ותחילתו של יום זה יתמקד בעיקר בפינוקים והרגעה של הגוף והנפש בעיצוב שיער, איפור, צילומים וכד’. את הכל תעשו ברכב שארגנתם (בטיפ 3) שיסיע אתכם ממקום למקום עד למתחם החתונה עצמו. מומלץ להגיע חצי שעה קודם על מנת להוריד את הלחץ ולראות שלמעשה הצלחתם להרים את האירוע שלכם בהצלחה גדולה ושכל מה שתוכנן ודובר עליו עומד מעוצב למשעי. תוכלו לקבל את האורחים שמתרגשים לא פחות ולהוריד את מד הלחץ בחיוכים לכל עבר ולא לשכוח להביט בבן או בת הזוג שלכם ולהיות גאים!

טיפ אחרון ליום שאחרי

האדרנלין עוד מהדהד, אבל אתם אחרי ואתם נשואים. כל שנותר לכם זה לסגור את התשלומים האחרונים שנקבעו לאחר החתונה, להפקיד את כל הצ’קים בחשבון המשותף. לסמס תודות לכל האורחים היקרים שלכם. לכתוב המלצה על שירות של ספק שנהניתם ממנו, לארוז מזוודה ולנסוע לירח דבש..

מזל טוב!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES