בדרך להנפקה? כיצד להפיק אירוע עסקי הכי סטייל שיש

by 

לא מעט חברות סטארט-אפ ישראליות הונפקו לאחרונה, או אפילו עושות את דרכן לעבר אקזיט, ואין סיבה מוצדקת יותר מזו כדי להפיק מסיבה מושקעת, טרנדית, שמחה ובלתי נשכחת. מספר אלמנטים שכדאי להקפיד עליהם על מנת לוודא שהפקתם את האירוע הכי שווה שיש

מגיפת הקורונה, שהכניסה מקלות בגלגליהם של חברות ועסקים רבים, גרמה להאטה ולפעמים אף לסגירה של עסקים כאלו או אחרים, בדרך לא דרך עשתה בדיוק את ההיפך לחברות סטארט-אפ טכנולוגיות רבות בישראל. 

חברות סטארט-אפ  שונות שעוסקות בתחום ההי-טק ושוקדות על פיתוח טכנולוגיות שונות שלעתים עשויות לשנות את החיים שלנו, תפסו תאוצה רצינית דווקא בתקופות הסגרים והבידודים, ולעתים דווקא בעקבות המצב, הן הלכו והתעצמו. 

הסיטואציה יוצאת הדופן הזו בארץ ובעולם, הביאה להאצה בהתקדמות המיזמים הללו, שלא רק הלכו וגדלו, אלא גם התקדמו במהרה לעבר הנפקה, ולעתים אפילו זכו לעשות אקזיט.

ואיזו סיבה למסיבה יכולה להיות מוצדקת יותר מאשר הנפקת חברה בבורסה או מכירתה? ובכן, כאן נפתחת הזדמנות להפקת אירוע עסקי עם תקציב נדיב במיוחד, המאפשר לפנק, לרגש ולהפתיע את כל החוגגים בו.

מה הופך אירועים עסקיים לאטרקטיביים במיוחד?

לוקיישן מרכזי ושווה

קודם כל ולפני הכל, ברור שהן הלוקיישן והן מתחם האירועים עצמו, הם נקודת הפתיחה החשובה ביותר לאירוע שלכם, ומהווים תנאי סף לרמת ולהצלחת האירוע. במיוחד אם עסקינן בחגיגות הנפקה של חברת הייטק, סביר להניח שרוב המוזמנים נמצאים במרכז בכלל ובתל אביב בפרט, ולכן, מפיקים לרוב בוחרים בהפקת אירועים עסקיים במרכז, על מנת להנגיש לכל האורחים את המיקום. כמובן, יש עוד שלל סיבות לקיים את האירוע ספציפית בתל אביב, הרי שהיא העיר הכי סטייל, הכי מסיבתית, תמיד רלוונטית ועדכנית, וכמובן – עיר ההייטקיסטים. כמו כן, חובה שהמתחם יהיה מתוקתק, מעוצב אדריכלית ברמה גבוהה, רצוי שישקיף לנוף יפה, ושיהיו בו את הפיסליטיס הכי איכותיים. כאמור, עם נתוני פתיחה כאלו, אתם כבר מבססים את הקרקע לקראת אירוע מוצלח.

ההייטק של האוכל והדרינקים

כידוע, עובדי הייטק רגילים לתנאים טובים מאוד, הן מבחינת המשכורות שלהם שהן הרבה מעל הממוצע, והן לפינוקים וצ’ופרים כמו כרטיסי סיבוס או תן-ביס בלתי מוגבלים, שמאפשרים להם לאכול במסעדות בערך כל יום, אפילו סתם כך לארוחת צהריים עם החבר’ה מהעבודה. במילים אחרות, הם חיים בגבוה ויש להם סטנדרטים גבוהים, שלא תמיד פשוט לעמוד בהם. כיצד הסיפור הזה יבוא לידי ביטוי באירוע עסקי של חברת הייטק? ובכן, עליכם המפיקים לדאוג למנות הטרנדיות, האנינות והמשובחות ביותר עבור האירוע, כאשר פורמט ההגשה המומלץ הוא זה של מסיבת קוקטייל, כלומר מלצרים שיעברו בין החוגגים עם מגשים שעליהם מנות ביס שהונדסו בקפידה ורצוי ביד שף מקצועי. מאחר ומדובר במסיבה שבדרך כלל נמשכת עם הופעה סוערת (נגיע לכך בהמשך) או מסיבת ריקודים, כדאי להעדיף אוכל “קל” יותר כמו מנות דגים בסגנון אסיאתי או מקסיקני, מנות צמחוניות וטבעוניות, שמאוד טרנדיות כרגע וכו’. ואם כבר דיברנו על מסיבה, חשוב מאוד להשקיע באלכוהול איכותי עבור האירוע, ולא רק שיוצעו בבר משקאות בסיסיים של המותגים הנחשבים, אלא גם קוקטיילים מתוחכמים, שמאוד באופנה בימים אלו, אפילו בקרב גברים. ברגע שתדאגו ל”ראש טוב” אצל משתתפי המסיבה, כבר עשיתם חצי דרך לעבר אירוע שמח ומהנה, כאשר כולם מרוצים וטובי מזג. 

אין, אין, אין חגיגה בלי – תוכנית אומנותית

כן, אנחנו יודעים שלא ראיתם את זה בא, אבל האמת שאירוע בלי תוכן אמיתי, שמגיע ללב ונוגע בו, הוא שטחי, משעמם וחסר אופי. במיוחד אם מדובר במסיבת הנפקה, שברוב המקרים מדובר במאורע מרגש בטירוף ואולי אפילו כזה של פעם בחיים, חובה שיהיו גם ברכות, נאומים, אולי אפילו סרטון וידאו, ובקיצור – תוכן. בדרך כלל בחלק זה ייאמרו דברים מרגשים מאוד, ולעתים גם בדיחות פנימיות שיעלו חיוך על פני המשתתפים. אלו הם דברים שהם חלק מההוויי הפרטי ומה”קאלט” של החברה, ויש לתת להם מקום באירוע. כמו כן, חשוב מאוד לדאוג לכל אלו מול מנהלי החברות מבעוד מועד, ולהנחות אותם כיצד לעשות זאת בסדר הנכון. כמובן שיש לארגן ולהכין את אולם האירועים עבור כל אלו, בין שמדובר ב צוות הגברה, תאורה, מקרן ומסכים ועוד – חשוב מאוד להימנע מתקלות טכניות לאורך החלק הזה (ובכלל), שכן אלו יכולות להוות חבלה של ממש באירוע. 

הופעה של האומנים הכי חמים

ואם כבר עסקנו בתוכנית אומנותית, אז כמובן שאירוע עסקי לא יכול להיות מוכתר כהצלחה אם לא הופיע בו לפחות אומן אחד מבוקש. עם זאת, כדאי לדעת שלא כל סוג של אמן מתאים לכל סוג של חברה, ולכן בחלק הזה יש לערוך תחקיר מעמיק שיסייע לכם לדעת לאן לכוון. יש חברות שיש בהן הרבה צעירים, ולכן סביר שיתאימו זמרים, זמרות או להקות שיודעים להרים ולסחוף את הקהל לעמוד על הרגליים ולרקוד. לעומת זאת, ישנן חברות או אירועים להם יתאימו יותר הופעות סטנד-אפ שיקרעו את הקהל מצחוק, וירימו את האווירה במסיבה. 

עיצוב מוקפד וטרנדי

כאמור, למרבית ההייטקיסטים יש סטנדרטים גבוהים. הם עובדים במשרדים מדוגמים ובחללי עבודה שעוצבו ביד אמן, והלייף סטייל שלהם בדרך כלל כולל גם אלמנטים אסתטיים ומסוגננים. לכן, חשוב מאוד שעיצוב האולם בו מתקיים האירוע יהיה מקצועי, מוקפד והכי עדכני שיש. כדאי לשכור חברה המתמחה בתחום, ולדאוג שהמתחם בו מתקיימת המסיבה יהיה מעוצב ברמה שכל מי שנכנס אליו, חש במיידית את האפקט המרשים ומרגיש בבת אחת, שהוא הגיע הרגע למסיבה הכי שווה בעיר.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES