כך תמצאו אולם לכנס בתל אביב שמתאים בדיוק לצרכים שלכם

חברות וארגונים רבים מבינים היום יותר מתמיד את חשיבותה של שביעות רצונם של העובדים שלהם. אחת הדרכים להעלות את רמת שביעות הרצון בקרב עובדי החברה היא באמצעות הפקת אירועים מהנים, כנסים מעשירים ושלל חגיגות אשר מבשרות את הישגי הארגון, תגמול עובדים מצטיינים ועוד.

לשם כל אלה, חברות וארגונים רבים נזקקים לאולם גדול שיתאים בדיוק למטרת הכנס או האירוע. 

אבל אירועים עסקיים לא משמשים רק עבור העובדים. מגוון חברות וארגונים עורכות אירועים עסקיים וכנסים על מנת לקדם מוצר מסוים, לחגוג הנפקה, לערוך הרצאות, להשיק שירות חדשני ולמשוך לקוחות חדשים. 

עבור כל אלה נדרש אולם מרווח ואיכותי שיעזור ליצור את האווירה ואת החוויה הרצויות. 

אז איך מוצאים את אולם לכנסים ואירועים עסקיים שמתאים בדיוק לצרכי הארגון או החברה?

לשם כך הכנו עבורכם את המדריך הבא.

הגדרת צרכים

לפני שאתם יוצאים למסע חיפושים אחר האולם המושלם לכנס או לאירוע העסקי שלכם, הגדירו צרכים ודרישות שינחו אתכם בחיפושים אחר האולם האולטימטיבי. 

הגדירו את סוג האירוע, את סגנון העובדים או הלקוחות שלכם. חשבו מה ילהיב אותם ומה אתם רוצים לשדר: האם האירוע מתמקד באווירה קלילה ומהנה או בחדשנות ורצינות?

שאלו את עצמכם מהם הכלים והאמצעים הדרושים לאירוע שלכם: האם אתם זקוקים לתאורה מגוונת ומתקדמת? אולי למערכת סאונד איכותית? ומה עם בר וקייטרינג לטובת האורחים שלכם?

ככל שתשקיעו יותר במיפוי הצרכים שלכם, כך תוכלו לתכנן את האירוע המושלם באופן מדויק, פשוט וממוקד יותר.

מיקום מרכזי ונגיש

אחד הדברים החשובים ביותר בתכנון והפקת אירוע עסקי הוא המיקום. עובדים ולקוחות רבים פזורים ברחבי הארץ ולכן עשויים להימנע מהגעה לאירוע הממוקם רחוק מהם. הדרך הטובה ביותר לוודא כי מרבית העובדים והלקוחות יוכלו להגיע היא באמצעות מציאת אולם במיקום מרכזי ונגיש. 

כמה נגיש? כזה שקרוב לצירי תנועה מרכזיים, כבישים ראשיים ועם תחבורה ציבורית לאזור לטובת אלו שמגיעים בלי רכב. 

אירועים עסקיים במרכז הארץ הינם בעלי נגישות גבוהה יותר לאורחים המגיעים מכל רחבי הארץ ואם נהיה ספציפיים יותר – תל אביב מהווה את המוקד האולטימטיבי לאירועים עסקיים.

העיר המרכזית הזאת עונה על כל דרישות הנגישות בזכות קרבתה לצירי תנועה מרכזיים, בזכות תחבורה ציבורית ענפה ומגוונת ובזכות המיקום המצויין בלב גוש דן. 

אך גם בתל אביב ישנם מקומות נגישים יותר וישנם מקומות נגישים פחות. התמקדו בחיפוש אחר מקומות שקרובים לכניסות וליציאות מהעיר על מנת שהאורחים שלכם לא יקלעו ליותר מידי פקקים בדרכם למקום האירוע ובחזרה ממנו. בנוסף חפשו  מקום הממוקם בסמוך לתחנת הרכבת ולקווי אוטובוסים. 

נמל תל אביב הוא ללא ספק אחד המקומות אשר עונים באופן הטוב יותר על הדרישות הללו ולכן מהווה מקום מבוקש ופופולרי לכנסים ואירועים עסקיים. 

גודל האולם והקיבולת שלו

לאחר שהגדרתם צרכים ומטרות אתם בוודאי יודעים כמה אנשים אמורים להשתתף באירוע העסקי שלכם. נתון זה יסייע לכם בבחירת האולם המתאים עבורכם, כזה שיכול להכיל את כמות האורחים שלכם באופן מדויק. 

בחירת אולם גדול מידי עבור אירוע קטן, עשויה להיות שגויה ולהעביר מסר שהאירוע לא מוצלח מכיוון שלא הגיעו מספיק אנשים. לעומת זאת, בחירה של אולם שאינו מספיק מרווח עבור כמות גדולה של אורחים, עשוי להעיב על חווייתם של העובדים או הלקוחות שלכם, ליצור תחושת צפיפות ועומס מעיקים ולהבריח את אורחיכם מהמקום בשלב מוקדם. 

התמקדו בחיפוש אחר אולם מתאים למידותיכם שיכול להכיל את מספר האורחים שלכם מאופן מרווח ונעים.

חדשנות ואמצעים טכנולוגיים

בשונה מאירועים פרטיים, אירועים עסקיים לרוב רוצים לשדר חדשנות וקידמה. אחת הדרכים לעשות את זה היא באמצעות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים באירוע. בחנו את התאורה באולם ואת מערכות הסאונד במקום. תאורה וסאונד איכותיים הם הבסיס לאירוע אשר רוצה להעביר מסר חדשני ומתקדם ולכן חשוב שלא לוותר על זה.

אוכל, קדימה אוכל!

עם כל הכבוד לתוכן שלכם ולמטרת האירוע או הכנס, העובדים והלקוחות שלכם עשויים לאבד עניין מהר מאוד ללא אוכל טעים ומבחר משקאות שמתאימים לאווירה. 

נכון, אוכל הוא לא המטרה לשמה אתם מתכנסים אבל הוא בהחלט משחק תפקיד חשוב בשמירה על שביעות הרצון של האורחים שלכם, בשמירה על עניין במה שיש לכם להציע וכמובן על סטנדרט אירוח הולם שרואה את טובת אורחיכם. 

בין אם אתם בעניין של בופה או של הגשה לשולחנות, בחנו את טיב המטבח והקייטרינג באולם ובחרו במקום שמציע מגוון אפשרויות קולינריות טעימות, איכותיות ואסתטיות. 

ואיך אפשר בלי אלכוהול ומשקאות שמלווים את האוכל? העדיפו אולם אשר מציע בר איכותי עם משקאות אשר מתאימים לסוג האירוע שלכם. משקאות איכותיים מעניקים אווירה טובה לאירוע ולכנס, מסייעים ביצירת חיבורים עסקיים ומינגלינג ותורמים לשביעות רצונם של האורחים שלכם. 

מתחם חניה

זכרו שלאירוע העסקי שלכם צפויים להגיע לא מעט אנשים. רובם יגיעו ברכבם הפרטי ולכן הם זקוקים למקום חניה סמוך לאולם. בחרו אולם עם מתחם חניה מרווח, נגיש ונוח הממוקם בסמוך למקום.

הקפידו כי מתחם החניה לא יהיה חולי או בדרך כורכר על מנת לאפשר נגישות גבוהה של אורחיכם וכדי ליצור להם חוויה טובה ונעימה מהרגע הראשון. בנוסף זכרו כי אדמה יבשה בקיץ, תהפוך לבוצית בחורף מה שיהווה מכשול גדול עבור האורחים שלכם בהגיעם לכנס או לאירוע העסקי שלכם. 

בחירת אולם מתאים לכנס או לאירוע עסקי הוא לא עניין פשוט ומצריך היערכות ותכנון מוקדמים. לאחר הגדרת הצרכים שלכם, תוכלו להתחיל בחיפושים אחר האולם המתאים ביותר עבור האירוע שלכם או שתוכלו לחסוך את תהליך החיפוש המייגע ופשוט לפנות אלינו. 

אולם האירועים “טראסק” ממוקם בנמל תל אביב, ממש על הים ומציע אלטרנטיבה מצוינת לכנסים ואירועים עסקיים. במקום תמצאו אולם רחב ומרווח אשר מתאים לכמות גדולה של אורחים. בנוסף האולם מוקף קירות זכוכית אשר מכניסים את יופיו של הים לאולם ומעניקים תחושה חמימה, פתוחה ויוקרתית. 

הקולינריה המשובחת, הבר האיכותי ומערכות הסאונד והתאורה המתקדמות יוצרים יחד חוויה איכותית, יוקרתית ונעימה בכל אירוע עסקי. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES