כל היתרונות של גני אירועים ליד הים וטיפים למציאת המקום המושלם

by 

גני אירועים ליד הים הם מצרך מבוקש בקרב זוגות רבים ובקרב אנשים שרוצים לחגוג אירועים משמעותיים ויוקרתיים על רקע הנוף הכי יפה בארץ. 

אבל למרות הביקוש הגדול, ישנו מספר מועט של אולמות וגני אירועים אשר ממוקמים בסמוך לים ומאפשרים לזוגות ולחוגגים אחרים ליהנות מכל הטוב שיש למקומות אירועים על הים להציע. על אלו יתרונות אנחנו מדברים ואיך מוצאים את אולם האירועים המושלם על הים?

ארזנו עבורכם את הסיבות והטיפים הטובים ביותר לאירוע מושלם על הים.

למה דווקא גני אירועים על הים?

בשלוש מילים: רומנטיקה, נוף ואווירה. 

אהבה יש באוויר 

מאז ומתמיד הים היווה מקום רומנטי במיוחד עבור זוגות. לים הולכים כשמאושרים, כשנופשים, כשעצובים וכשמבלים. זה רק מתבקש שבים תרצו גם לחגוג חתונה חלומית או אירוע אחר שיקר לליבכם. אירוע על הים מכניס שמחה ללב, התרגשות גדולה והמון אהבה ורומנטיקה שמרחפות באוויר. וזה בדיוק מה שאתם רוצים בחתונה ובאירוע שלכם. 

ים עד האופק ושקיעה מרהיבה

מראה של יום הוא אחד הנופים היפים ביותר בכל מקום בעולם. הים מגיע עד האופק ומתחבר לשמיים כחולים ואם הגעתם בשקיעה – בכלל מדובר במראה מרהיב ועוצר נשימה של שמש כתומה צובעת את צובעת את השמיים בשלל צבעים. איזה כיף להתחתן ולחגוג מול נוף כזה וכמה נפלא להעניק את החוויה המדהימה הזאת לאורחים שלכם. אם אתם מחפשים גן או אולם אירועים לחתונה על הים, מובטחת לכם חופה מרגשת וחלומית על רקע הנוף היפיפה של הים והשקיעה. 

אווירה מדהימה מהרגע הראשון 

לים יש קסם מיוחד שגורם לנו להרגיש טוב ממבט ראשון. כשהאורחים שלכם יגיעו לאירוע שלכם הם מיד יחושו באווירה המיוחדת של המקום, ירגעו, ישתחררו ויהנו. וכשהאורחים שלכם נהנים, אתם תהיו בעננים. האווירה בים קלילה, נעימה ומלאה בתחושת חופש. את כל ההתרגשות והלחץ שצברתם לפני האירוע תוכלו לשחרר ברגע אחד כאשר תגיעו לאולם הממוקם על הים וזה שווה הכל. 

איך תבחרו נכון את המקום המושלם לאירוע שלכם?

יש מספר פרמטרים חשובים שחשוב לעשות ולשים לב אליהם בכל הנוגע לבחירת גן או אולם לאירוע על הים:

בדקו אילו מקומות נמצאים בקרבתכם

ערכו מיפוי של גני ואולמות האירועים על הים באזורים הגיאוגרפיים הרלוונטיים עבורכם. אם אתם גרים בחדרה למשל, כדאי שתבדקו אלו אולמות וגני אירועים על הים נמצאים ברצועת החוף בין חיפה לתל אביב. 

מיקום מרוחק מידי אולי יעניק לכם את האירוע שאתם רוצים אבל יהווה בעיה גדולה בהגעה שלכם ושל האורחים שלכם למקום. לכן חשוב לבחון אך ורק את המקומות שנמצאים במיקומים רלוונטיים עבורכם. קיום אירוע או חתונה בתל אביב יכול להוות עבורכם פתרון אידיאלי ונוח להגעה עבור אורחים אשר מתגוררים ברחבי הארץ. 

בדקו האם המקום יכול להכיל את כמות המוזמנים שלכם

ישנם לא מעט אולמות וגני אירועים על הים אשר מיועדים לאירועים קטנים. אם אתם רוצים לערוך אירוע בינוני או גדול, מקומות אלו לא יתאימו לצרכים שלכם. מומלץ לבדוק את כמות האורחים האפשרית כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם מקום האירוע. בשונה ממרבית האולמות וגני האירועים הממוקמים על הים, בטראסק אנו מעניקים פתרון אידיאלי לאירועים גדולים מול הים. המקום גדול במיוחד ומעניק חוויה עוצמתית בכל אירוע רב משתתפים. אתם לא צריכים לוותר על חלום החתונה הגדולה רק כדי להגשים חלום אחר – להתחתן ולחגוג על הים. כל שעליכם לעשות הוא פשוט להתמקד באותם אולמות אירועים שכן יאפשרו לכם ליהנות משני הדברים ולחגוג עם רשימת אורחים גדולה ובמיקום מושלם מול הים. 

בדקו האם האולם מתאים לכל עונות השנה

במרבית המקרים אירועים על חוף הים מתקיימים בחודשי האביב והקיץ כאשר האירוע כולו או חלקו נערך בחוץ. אם אתם רוצים ליהנות מהיתרונות ומהיופי של חתונה על הים בחודשי החורף, יתכן שתגלו שמספר אולמות האירועים הרלוונטיים עבורכים הולך ומצטמצם. בשיחת הטלפון הראשונה עם מנהל המקום, שאלו האם האולם מקיים אירועים בחודשי החורף ואם כן, האם האירוע נערך בחוץ או במקום מקורה.

אמנם החורף הישראלי קליל ברובו אך לא ניתן לצפות מראש את מזג האוויר ביום האירוע. למרות שאירוע בחודש פברואר יכול להתקיים במזג אוויר בהיר ונהדר, הוא גם יכול ליפול על יום גשום וקר. חשוב למצוא אולם אירועים מקורה לחלוטין לחתונה בחודשי החורף כך שהחופה וקבלת הפנים יוכלו להתקיים בפנים. 

בטראסק, האולם גדול וערוך לחתונות חורף מרהיבות אשר מכניסות את היופי של החורף ושם הים לתוך האולם באמצעות חלונות ענקיים המקיפים את כולו. 

הדרך לליבם של האורחים שלכם מתחילה בבטן 

אוכל טוב הוא אחד הדברים החשובים ביותר בכל אירוע. אולם או גן אירועים יפה על הים לא מבטיח לכם חוויה קולינרית איכותית. חשוב לבדוק מיהו הקייטרינג של המקום ולקבל המלצות מאנשים אחרים על ניסיונם עם האוכל במקום האירוע. יתכן שתשמעו שמבחר המנות מצומצם, שההגשה מרושלת או שהאוכל פשוט לא טעים. חפשו את אולמות האירועים שגורפים חוות דעת טובות על האוכל שלהם ואם יש לכם אפשרות, הגיעו לאירוע במקום שמעניין אתכם והתרשמו בעצמכם מהאיכות, המבחר ומההגשה של המנות ושל האוכל. 

שימו לב לעיצוב ולפרטים הקטנים

ישנם אולמות וגני אירועים רבים אשר במבט ראשון נראים יוקרתיים ומרשימים אך במבט מעמיק יותר עולים ליקויים או עיצוב זול ורשלני באזורים מסוימים. שימו לב לעיצוב בכל רחבי מתחם האירוע. במקומות איכותיים ויוקרתיים תוכלו לראות אלמנטים עיצוביים מרשימים בכל פינה ועיצוב מוקפד בחלל כולו ומחוצה לו. בחירה באולם אירועים יוקרתי ומעוצב על הים תיצור עבורכם אירוע יוקרתי ומושלם. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES