גן אירועים על הים – יש יותר רומנטי מזה?

by 

אם החלטתם להינשא ליד הים – אתם יודעים מה אתם עושים. האווירה הרומנטית, הנוף הפסטורלי והבריזה הנעימה הם בילט אין. האם אפשר לערוך חתונה על החוף רק בקיץ? החלטות שצריך לקבל אם מחליטים ללכת על חתונה בלוקיישן הכי שווה

אין ספק שחתונה המתקיימת על רקע חוף ים היא שיא השיאים של הרומנטיקה. רחש הגלים הנשברים על החוף, הבריזה המלטפת, האוויר המלוח שנשאף בריאות… ובשורה התחתונה – אווירת חופש שאין שניה לה. התפאורה הזו היא בדיוק מה שזוגות רבים חולמים עליה עבור האירוע שלהם, ולא סתם – מדובר בקלף מנצח. 

ברגע שיש לכם את נתוני הפתיחה האלו, אין ספק שהחתונה שלכם הולכת להיות מרגשת, יפה, נעימה ומוצלחת.

החלטות שצריך לקבל ודברים שיש לקחת בחשבון, במקרה שהחלטתם ללכת על חתונה על הים.

דבר ראשון – להיסגר על מועד החתונה, בדגש על העונה

אם אתם חולמים על חתונה שתתקיים בסמוך לחוף הים, כדאי לדעת שכיום לא חייבים שזו תיערך דווקא בעונת הקיץ. כלומר, אם תרצו לקיים את טקס החופה ו/או את האירוע כולו בחוץ, וממש לדרוך על חוף הים, כמובן שהחתונה צריכה להיערך בעונות החמות, בהן אין חשש לגשם. אבל חשוב לציין שכיום, גם אם אתם מתכננים חתונה הצפויה להתקיים בסתיו, בחורף או באביב (שגם הוא עלול להיות בלתי צפוי מבחינת מזג אוויר), ניתן לבחור בגן אירועים על הים, שמציע גם מתחם מקורה, שערוך לכל תרחיש של מזג אוויר, ומהצד השני, מצויד בחלונות גדולים או קירות שקופים, המאפשרים בכל זאת ליהנות מהנוף המטריף שמבחוץ.

יש לציין שחתונת קיץ, יהיו פרוסות בפניכם יותר אופציות מבחינת טקס החופה וקבלת הפנים, שיוכלו להתקיים בחוץ ללא חשש, כשאתם והאורחים שלכם נהנים מהמזג המיוחד ומהאווירה יוצאת הדופן שליד הים. בטראסק, לדוגמא, תוכלו להנות מהגג החדש שנפתח שם, בו ניתן לקיים את טקס החופה וגם את קבלת הפנים, והוא מציע זווית יוצאת דופן על הים.

עם זאת, בחתונות חורף יש לא מעט יתרונות, כמו למשל מחירים נגישים יותר, יותר אופציות של מתחמי אירועים וספקים, שהביקוש להם בעונת החתונות המתקיימת בקיץ, הוא גבוה בהרבה, ואילו בחורף – אתם יכולים לבחור בדיוק את המקום, התאריך והספקים השונים שהכי רציתם. כמו כן, בעונת החורף, חתונות על הים הן הרבה יותר רומנטיות, מאחר והגלים סוערים יותר וישנה תאורה טבעית רכה ומהממת, שתהנו ממנה עוד שנים קדימה, כאשר תעיינו בתמונות מהחתונה שלכם.

בכל מקרה, יש קודם כל להחליט באיזו עונה אתם מתכננים להינשא, על מנת שהן אתם והן המקום בו תתחתנו, תוכלו להיערך בהתאם, ולעשות את השינויים והככנות הדרושים בהתאם למזג השורר בחוץ.

להחליט – האם אתם מעוניינים בחתונה גדולה או באירוע מצומצם? 

בעקבות הגבלות הקורונה, יותר ויותר זוגות החליטו לערוך חתונה בהיקף מצומצם יותר. אבל נכון לעכשיו, ההגבלות הוסרו וניתן לחזור ולתכנן אירועים גדולים, שמחים והמוניים, כמו שאנחנו הישראלים הכי אוהבים. אנחנו רוצים את האירועים שלנו גדולים, ואוהבים לחלק הזמנות לכמה שיותר חברים ובני משפחה, קרובים ורחוקים כאחד. אם אתם חולמים על חתונה על חוף הים, תשמחו לשמוע שאירוע מסוג זה מתאים לכמות גדולה של מוזמנים, מאחר ובדרך כלל מדובר בקומות רחבי שטח, הן במתחתמי החוץ שלהם – על החוף, והן באולם המקורה הסגור. בארץ, פחות נהוג לערוך חתונות קטנות על הים, כך שכדאי לקחת פרמטר זה בחשבון, שכן הוא עשוי להשפיע על בחירת המקום בו תינשאו.

הולכים על חתונה על הים? כדאי להתאים את העיצוב, המנות והאווירה

אם נסגרתם על הרעיון, ואתם הולכים להינשא ליד הים, כדאי שכבר מרגע סגירת מועד החתונה מול האולם, תתחילו לחשוב על הקונספט של האירוע, שכן רצוי מאוד שהוא ידבר בשפה של הלוקיישן. הכוונה היא קודם כל לעיצוב האולם, שבמקרה שהוא ליד הים -זכיתם, כי החלונות הגדולים דרכם נשקף המחזה הכחול המרהיב, כבר עשה עבורכם את רוב עבודת העיצוב, אבל כן כדאי לתת אזכורים לאלמנטים הקשורים לחוף הים. לדוגמא, לעשות שימוש בצדפים בקישוט השולחנות, לעשות שימוש בפלטת צבעים של כחולים-לבנים וכו’. גם המנות צריכות להתכתב עם הלוקיישן, כאשר מנות דגים כמו סביצ’ה, קרפצ’יו דג וכו’, לא שהן קלאסיות כמנות פתיחה בקוקטייל של קבלת הפנים, הן גם תפורות על חתונת חוף וגם סופר טרנדיות כרגע. גם קוקטיילים צבעוניים הם מאוד באופנה כרגע, כאשר אלו עם המרכיבים האקזוטיים, כמו אננס, פסיפלורה, רום וקוקוס, ואלו יושבים בול על חתונת ליד הים. יש זוגות שלוקחים את הקונספט של מסיבת חוף עד הסוף, ומעצבים את האירוע בסטייל של מסיבות אקזוטיות כמו הפול מון בתאילנד, או כמו מסיבת קוקטייל צבעונית בהוואי, ועוד אלמנטים שזורקים את האורחים ישר לחופשה חלומית מעבר לים. במקרים כאלה, חובה שגם המוזיקה המתנגנת ברקע תהיה בהתאם, שתכניס את האורחים לוייב הנכון, ותעניק להם כמה שעות של אסקפיזם מהקורונה, הפוליטיקה ומהמזרח התיכון ששם בחוץ. באנו להנות.

מזכרת מהים – מתנות לאורחים 

לא רק העיצוב, המנות והמוזיקה שבחתונה על הים, צריכים לדבר בשפת החוף, אלא גם האלמנטים שמסביב. העניים צריך להתחיל כבר מעיצוב ההזמנות לאירוע, שיכולות להיות למשל עם תמונה רומנטית שלכם על רקע החוף, או פשוט מעוטרות באלמנטים כמו צדפים או חול ים. המתנות שתעניקו לאורחים בסוף האירוע, צריכות גם הן להתאים ללוקיישן הייחודי, ותוכלו לעשות זאת בקלות. לדוגמא, להעניק להם איזה אלמנט דקורטיבי עשוי צדפים, או פשוט פריטים שמדברים קיץ (בהנחה שאכן מדובר בחתונת קיץ), כמו משקפי שמש, כובע מגניב וכו’.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES