חתונה בים – לאילו זוגות זה מתאים?

by 

העולם נחלק לסוגים רבים של אנשים – ולפני שאתם בוחרים איפה יהיה אולם האירועים בו תינשאו, עליכם לעצור רגע ולהבין איזה סוג של אנשים אתם, במיוחד אם אתם שוקלים להינשא על חוף הים. כמה הכוונות שיסייעו לכם לבחור נכון

העולם נחלק לכל מיני סוגים של אנשים – אנשים של עיר ואנשים של כפר, אנשים של קיץ ואנשים של חורף, טיפוסים חובבי טבע, וכאלה שיעדיפו שתמיד תהיה מקלחת בסביבה, אנשים של חומר ואנשים של רוח… ועוד ועוד. כל אחד ומה שהוא אוהב ומה שמתאים לו. המאפיינים וההעדפות הללו פוגשים אתכם ישר בפנים, במהלך תכנון החתונה שלכם, ומשפיעים לא מעט על הבחירות שתעשו עבור האירוע המיוחד והמרגש שלכם. אחת ההחלטות הקריטיות שתצטרכו לקבל, כבר בתחילת הדרך של ארגון האירוע, היא כמובן – באיזה מקום תקיימו את האירוע. הבחירה הזו תהיה מושפעת באופן ישיר בההעדפות האישיות שלכם ובסגנון המאפיין את כל אחד מכם, וכמובן רצוי שתהיו מסונכרנים במידה מסוימת, אחרת התהליך הזה עלול להתסבך ולהקשות עליכם, ולא מעט זוגות יוכלו לספר ולהעיד שהקטע הזה עורר ביניהם מריבות ומתח לא נעים. אי לכך, ההמלצה שלנו, ממש בתחילת הדרך, לעצור רגע, לשבת ביחד בשקט ובנחת בבית, ולחשוב יחד מי אתם, מהו הסגנון המועדף עליכם, ואיך הייתם מדמיינים שהאירוע הזה ייראה. במידה והפערים בין איך שכל אחד מכם ראה בעיני רוחו את החתונה גדולים למדי, זה הזמן לנסות לחשוב על אולם אירועים שהמאפיינים שלו פוגשים את שניכם איפשהו באמצע הדרך, ושניכם יכולים להתחבר אליו. 

למי מתאים לערוך את אירוע החתונה בים?

חתונה בים היא החלום והפנטזיה של לא מעט אנשים, מאחר ומדובר בתפאורה רומנטית ופראית מאין כמותה, וזה משהו שקשה להתווכח איתו. עם זאת, לא לכל אחד זה מתאים, וגם לא לאורחים ולבני המשפחה של כל זוג זה יכול להסתדר. ישנן מספר שאלות שעליכם לשאול את עצמכם, במידה ואתם שוקלים לערוך את האירוע על חוף הים. 

קודם כל, ברמה הבסיסית ביותר – האם שניכם טיפוסים של ים? כאמור, לא בטוח שכל אחד מכם הוא טיפוס של ים, שמקבל באהבה גם את גרגרי החול שנדבקים לבגדים, ומוכן לשלם כל מחיר על הנוף המשגע, הבריזה ואווירת החופש שמאפיינת את הלוקיישן הזה.

שנית, עליכם לבדוק מהיכן מגיעים מרבית המוזמנים שלכם, ולוודא שאתם לא גוררים אותם לנסיעה ארוכה מדי, רק כדי להגיע לטקס החופה שלכם, שייערך על רקע הגלים הסוערים. באותה הזדמנות, כדאי גם לבדוק נתון נוסף לגבי האורחים שלכם – מהם הגילאים של רובם? אם מדובר באירוע עתיר באורחים צעירים, הרי שחתונה על חוף הים יכולה להתאים כמו כפפה, אבל אם, לעומת זאת, בין האורחים יש הרבה מבוגרים, יש לתת את הדעת לכך, ולכל הפחות, לוודא שהמקום בו אתם רוצים להינשא מנגיש את המעברים ואת דרכי ההגעה לטקס החופה ולכל מקום נחוץ אחר, לרבות חדרי השירותים, גם עבור האורחים שכל אלו עלולים לאתגר אותם, כשהם נמצאים על חוף הים. 

במילים אחרות, חתונה על חוף הים יכולה להיות מרהיבה ורומנטית מאין כמותה, אך חשוב מאוד לקחת בחשבון את המאפיינים האישיים, הן שלכם בני הזוג והן של מרבית האורחים שלכם, ולוודא שהפנטזיה שלכם אכן יכולה להתממש במציאות. 

מה צריך לקחת בחשבון כשמתחתנים על הים?

עם כל הקושי שבדבר, צריך לשים רגע את הרומנטיקה בצד, ולזכור שחוף הים הוא מקום פתוח, בטבע, שתנאי מזג האוויר המשתנים נותנים בו את אותותיהם, ויש להיערך בהתאם. אם החלטתם להינשא על רקע הגלים המתנפצים על הסלעים, חשוב להיערך לכל תרחיש אפשרי של אקלים – החל מחום ולחות בלתי נסבלים ועד לגשם, במקרה שהחתונה צפויה להתקיים בין החודשים אוקטובר למאי. הפתרון הפשוט והאידיאלי הוא פשוט לבחור אולם אירועים שיכול לספק מענה לכל אלו, ולהציע גם מתחם מקורה וממוזג, בו תוכלו לערוך הן את קבלת הפנים, הן את טקס החופה, את הגשת הארוחה וכמובן את מסיבת הריקודים.

כמו כן, במידה וטקס החופה צפוי להיערך קרוב לשפת הים, מומלץ לוודא שהכל תוכנן ואורגן במקום, באופן מקצועי, בטיחותי ופרקטי, שייאפשר לאורחים שלכם להגיע לרגע המרגש מבלי לדשדש בחול, להתאמץ ולהתלכלך.

חתונה על הים – לא רק בקיץ: היופי שבחתונות חורף

כשחושבים על חוף הים, כמעט באופן אוטומטי עולה קונוטציה של קיץ בראש, אבל תתפלאו לגלות שהלוקיישן הזה יכול להיות לא פחות היסטרי עבור חתונת חורף. אז נכון שלא תוכלו לקיים את טקס החופה ממש על חוף הים, אם תתחתנו בעונה הקרירה, אבל אולם אירועים הממוקם בסמוך לחוף, ומצויד בחלונות שקופים גדולים, דרכם תוכלו לראות את סערת הגלים – לגמרי ייתנו את הטון ואת התפאורה המהממת והייחודית לאירוע. מעבר לזה, יש לא מעט יתרונות בחתונות חורף, במיוחד אם רוצים למצוא אולם אירועים על הים, מחוץ לשיא עונת החתונות, תוכלו להנות מהרבה יותר תאריכים פנויים שתוכלו לבחור מביניהם את זה שהכי מתאים לכם להינשא בו.

יתרון נוסף הטמון בכך שתתחתנו במועד רחוק מעונת החתונות ומתקופת החגים, שבדרך כלל מגיעה ישר אחריה, הוא שסף ההתרגשות והפניות של האורחים שלכם יהיה גבוהה בהרבה, כולם יאשרו הגעה ויבואו לחתונה שלכם בכל הכוח לחגוג בשמחתכם – מההתחלה ועד הסוף.

עוד סיבה להינשא דווקא בחורף, טמונה בכך שהמחירים הן של השכרת אולמות האירועים והן של כל נותני השירותים להם אתם זקוקים בחתונה – ממאפרות, צלמים ועד די.ג’יי ושירותי קייטרינג, נמוכים יותר כשהם מוזמנים מחוץ לעונת החתונות, ואתם יכולים להנות מכך.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES