למה זוגות מעדיפים אולמות אירועים בתל אביב?

by 

בעבר, לא מעט זוגות בחרו לוקיישן עם נוף ייחודי באוויר הפתוח עבור החתונה שלהם, אבל הבחירה הזו לא פעם כרוכה במחיר של נסיעה ארוכה, ותנאים לא נוחים כמו אדמה תלולה, יתושים, לחות ועוד. רבים כבר הגיעו למסקנה שעל מיקום מרכזי לא מתפשרים, אך האם זה אומר שחייבים להתפשר על הנוף?

אין זה סוד שזוגות רבים בוחרים להינשא בנקודה מרכזית ככל הניתן על מפת מדינתנו הקטנטונת. אם בעבר, קריטריונים שונים היו מנחים את הזוגות המאורסים בחיפושם אחר המקום המושלם לערוך בו את חתונתם, הרי שהיום המצב כבר שונה, והדבר נובע מכמה סיבות. ראשית, פעם אנשים רבים קישרו רומנטיקה עם טבע ופסטורליה בלבד, ושאיפתם הראשית היתה להינשא על רק של נופים פראיים, והכי ייחודיים ומקוריים שאפשר. כיום, רבים כבר הבינו שהגעה ללוקיישנים כאלה, של בר וטבע, לא פעם מצריכה נסיעה ארוכה ומתישה, וגם התנאים במקום עלולים להוות מכשול להצלחת האירוע. מדשאות תלולות, אדמה בוצית וכביש אפר, פחות הולכים עם שמלת ערב, איפור מתוקתק ונעליים עקב גבוה, ועוד לא אמרנו אף מילה על היתושים, שכל כך אוהבים דווקא את עונת החתונות, ודי קשה להשתלט עליהם במרחבים הפתוחים. כמו כן, כאשר עורכים את החתונה בחוץ, קשה מאוד לשלוט במזג האוויר, וזהו סיכון משמעותי שלא בטוח שמשתלם לקחת.

עניין נוסף בנוגע למיקום החתונה, הוא שבעבר הרחוק זוגות נוצרו לא פעם בסביבה קרובה, כאשר רבים (תחשבו על ההורים שלכם, הסבים וזוגות מבוגרים אחרים שאתם מכירים) נישאו לשכניהם, בני אותו היישוב או אנשים שהכירו בבית הספר המקומי. התוצאה של אלו היתה שרוב בני המשפחה והחברים שהוזמנו לחתונה, הגיעו ממקומות סמוכים ולכן היה מתבקש לערוך את האירוע בקרבת מקום. כיום, הזוגות שעומדים להתחתן כמעט תמיד מגיעים מקצוות שונים של הארץ, ואם זה לא מספיק, אנחנו אוספים חברים שהם כמו משפחה בטיול הגדול, באוניברסיטה, בעבודה וכו’, ומעוניינים להנגיש לכולם את החתונה שלנו, או לפחות לאזן את המרחק שיהיה פחות או יותר שווה עבור כולם.

מתחמי אירועים במרכז – נדל”ן מבוקש ביותר

כל הסיבות האלה, מביאות זוגות מאורסים רבים שהחלו לתכנן את החתונה, לחפש אחר גני אירועים במרכז, אבל מרחק נסיעה סביר הוא לגמרי לא מספיק כדי שיהיה אירוע מוצלח. אחת הבעיות הכרוכות באולמות באזור המרכז, היא שהנדל”ן באזור זה הוא אחד המבוקשים והיקרים, אם לא “ה-“, מה שלא פעם מביא את הבעלים להקים אותם באזורים לא אטרקטיביים במיוחד, כמו אזורי תעשיה שכוחי אל, שהרומנטיקה מהם והלאה. כמו כן, הרבה מאוד זוגות כבר הגיעו למסקנה שקיום החתונה שלהם במיקום מרכזי הוא אידיאלי, ולכן מתחמי האירועים במרכז הם מבוקשים מאוד, ובמקרה שנרדמתם בשמירה, יהיה קשה מאוד להשיג בהם תאריך פנוי. במיוחד בתקופה זו, בה תחום האירועים בכלל ותחום החתונות בפרט, חזרו למסלול בבת אחת, לאחר שנה בה הכל היה רדום וסגור.

חתונה בתל אביב – פסגת השאיפות של זוגות רבים

אם כן, הסיבות לחיפוש אחר אולם אירועים במיקום מרכזי הן ברורות לחלוטין, אבל האם זה אומר שתיאלצו לוותר על הסטייל והרומנטיקה ולהינשא בלב אזור תעשייה מנוכר וחסר חן, רק כדי שלאורחים שלכם יהיה נוח להגיע? ובכן, ישנה אופציה המשלבת גם את המיקום המרכזי על המפה, וגם את שיא השיק והפסטורליות. מדובר כמובן בבחירה באולמות אירועים בתל אביב. העיר ללא הפסקה היא ללא ספק המקום האידיאלי להתחתן בו, ולא חסרות לכך סיבות. מעבר למיקום שאין לו מתחרים, מדובר בעיר שהיא בירת הסטייל, התרבות, האופנה והקולינריה, ואם זה לא מספיק – יש בה גם רצועת חוף מהממת לכל אורכה ממערב, שמכתיבה את הטון, את האווירה וכמובן את היופי שלה. חופי תל אביב הפכו זה מכבר לשם דבר בעולם כולו, והם שמעניקים לעיר את תחושת החופש הניצחית שיש בה. ומה יותר רומנטי מלהינשא על חוף הים?

חופה על חוף הים של תל אביב – שילוב של נוף קסום, בריזה משגעת ואורבניות

זוכרים את העניין של לגרור את האורחים שלכם לאירוע בטבע, וכמה שזה בעייתי? אז נראה שפיצחנו את העניין ומצאנו את הדרך איך לשלב גם טבע, גם חוף עם נוף משגע ובריזה מלטפת וגם נוחות מירבית בחתונה שלכם. מדובר כמובן בחתונה על חוף הים של תל אביב, במתחם אירועים שהוא הכי “פיין” שאפשר – בעיצוב, ב”פסיליטיז”, במחשבה על הפרטים הקטנים, וכמובן בקולינריה. אחד מאולמות האירועים המומלצים (והכמעט יחידים) שיש על חוף הים של העיר הלבנה הוא הטראסק, שאין תל אביבי שלא מכיר, ובצדק. מדובר במתחם יפיפה, ובו אולם ענק ומקורה, מוקף בחלונות עצומים המשקיפים על הנוף הכי פראי של הגלים המתנפצים, ממרחק של מטרים ספורים בלבד. מעל האולם נפרש גג רחב ידיים, שמצדו האחד תוכלו להשקיף על הנוף המרהיב של הים מלמעלה, ומהצד השני לראות את העיר המדהימה במלוא יופיה. לא מעט זוגות בוחרים לערוך את טקס החופה שלהם על הגג, בשעות השקיעה הנוגה, או בצהריי יום שישי. האם יש יותר רומנטי מזה? לאחר החופה, בדרך כלל יורדים האורחים למתחם שמתחתיה לארוחת הגורמה שמוגשת שם, ובהמשך גם התוכנית האומנותית המרגשת שהכינו לכם המשפחה והחברים וכמובן – מסיבת ריקודים סוערת לתוך הלילה, כאשר הפינוקים, הקינוחים והדרינקים ממשיכים לזרום לשם ללא הפסקה.

אז אם חשוב לכם שיהיה נוף עוצר נשימה בחתונה שלכם, אבל לא תרצו להתפשר על המיקום המרכזי, הנגישות והתנאים הנוחים עבור היקרים לכם, חתונה בתל אביב, ובמיוחד על החוף – היא התשובה.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES