8 דברים שחשוב לשים לב אליהם כאשר בוחנים אולמות כנסים במרכז

by 

אולמות ייעודיים לכנסים ואירועים עסקיים חשובים מאוד בכל הנוגע ליצירת התשתית המתאימה לאירוע העסקי שלכם. ישנם היבטים רבים שצריך לדאוג אליהם בכל הנוגע לתכנון אירועי חברה או כנס, ולכן יצרנו עבורכם רשימה ברורה של פריטי חובה בכל הנוגע לאולמות לאירועים עסקיים וכנסים.

מדוע אולמות אירועים לעסקים חיוניים לעסק שלכם?

אולם אירועים עסקי נותן את הטון לאירוע העסקי שלכם ולעתים קרובות האולם יכול להשפיע על האופן שבו אנשים מתפקדים בחלל בהתבסס על פריסה, מבנה, טכנולוגיה, עיצוב וכדומה. אז למרות שזה אולי לא נראה כמו עניין גדול, זה יכול להיות משמעותי במיוחד עבור הצלחת האירוע ותחושותיהם של המשתתפים בו.

מהם כמה מהיתרונות המרכזיים של אולם לאירועים עסקיים?

אולמות ייעודיים לעסקים וחברות מאפשרים ליצור הפעלות קטנות או גדולות, נאומים, מצגות, הדרכות וכו’. הם מהווים דרך מצוינת להקים מרחב שבו אתם, העובדים והלקוחות שלכם יכולים לפעול, לבלות וללמוד בחלל יעיל ונוח.

היתרונות של אולמות כנסים ואירועים עסקיים:

  • אולם ייעודי לכנסים ואירועים עסקיים הוא מקום שבו אנשים יכולים להיפגש כדי לבלות יחד, לחגוג הישגים עסקיים, לדון ברעיונות, לשתף את מחשבותיהם ולבנות מערכות יחסים. זהו מקום שבו אנשים יכולים ליצור תחושה של קהילה בתוך הארגון. אולמות אירועים המתאימים לכנסים ואירועים עסקיים הינם בעלי מאפיינים שמתאימים במיוחד לצרכים עסקיים ולכן הם משמשים בדרך כלל להרצאות, כנסים ושיתופי פעולה.

 

  • יצירת רושם ראשוני חזק על השותפים והלקוחות שלכם תורמת לתדמית המקצועית של העסק שלכם. קביעת אירוע עסקי בסביבה מעוצבת אך מקצועית יכולה לעזור לכם למשוך לקוחות חדשים ולפתח את העסק שלכם.

 

  • אולם בעל חללים נפרדים או בעל סביבה פנימית וחיצונית, מאפשר לכם ליצור כנסים בהם תהיה חלוקה לאזורי פעילות שונים, ללא הסחות דעת מיותרות.

מהם המתקנים החיוניים שצריכים להיות באולם עבור אירוע עסקי?

ישנם מספר דברים שצריך לקחת בחשבון כאשר אתם מחפשים אולמות כנסים במרכז עבור כנס או אירוע עסקי שאתם מארגנים. תזדקקו למקום פונקציונלי, אז חפשו או כללו את המאפיינים הבאים באולם האירועים שתבחרו עבור הכנס או האירוע העסקי שלכם:

1.Wi-Fi

בעידן הנוכחי, אתם צריכים Wi-Fi כדי לתפקד היטב בכל אירוע עסקי. כדאי לוודא שאתם עושים את המחקר שלכם מבעוד מועד ולוודא שהחיבור מהיר ומגיב היטב כדי שלא תבזבזו זמן יקר על ניסיון התחברות לאינטרנט בזמן הכנס.

2.מסך הקרנה וציוד מולטימדיה

כשאתם בוחנים מקומות לאירועי חברה, תרצו לוודא שיש באולם מסך הקרנה כדי להעלות תמונות חזותיות ולוודא שהאירוע או הכנס שלכם אינטראקטיבי. שימו לב לאיכותו ולגודלו של המסך ושקלו האם הוא מתאים לציפיות ולצרכים שלכם.

3.ציוד שמע

אין דבר גרוע יותר מלהשתתף בכנס או אירוע שבו כל מה שאתם יכולים לשמוע הוא פצפוץ של רמקולים גרועים או אפילו גרוע מכך – אתם לא יכולים לשמוע שום דבר. תרצו לוודא שיש מערכת סאונד ומיקרופון זמינים. בהתאם לגודל הכנס שלכם, ציוד האודיו יכול לעשות הבדל עצום ולכן כדאי לוודא שהוא פועל כראוי.

4.סידורי ישיבה

בהתאם למטרת הכנס, יש הרבה סידורי ישיבה שונים לבחירה שיכולים להשפיע על הדינמיקה והזרימה של הכנס שלכם. יש מקומות ישיבה בסגנון חדר ישיבות, סידורי ישיבה בצורת U, חלל גדול פתוח לעומת חללים קטנים וסגורים, ישיבה סביב שולחנות וכן הלאה. הגדירו מה המטרות והיעדים שלכם, זה יעזור לכם לקבוע את סידור הישיבה הרצוי.

5.מיקום נגיש

תרצו לוודא שהמקום שתבחרו נגיש בקלות ממקומות תחבורה מרכזיים כמו מערכות אוטובוסים ותחנות רכבת ובעל קרבה לצירי תנועה מרכזיים הנגישים לבאים ברכבם הפרטי. שמירה על נוחות האורחים בכל הנוגע למידת הגישה לאולם, תהפוך את האירוע העסקי שלכם למוצלח הרבה יותר.

6.אוכל ושתיה

בשל העובדה שרוב הכנסים והאירועים העסקיים יכולים להימשך מספר שעות ולעיתים אף יום שלם, חשוב לוודא שהמשתתפים יקבלו אוכל ושתיה איכותיים ומספקים לאורך האירוע. אולם או גן אירועים במרכז הארץ המותאם לאירועים עסקיים הוא האפשרות הטובה ביותר עבורכם מכיוון שהאולם מספק מגוון קולינרי רחב ואיכותי לרווחת ולהנאת המשתתפים. תוכלו לערוך הפסקות אוכל שיאפשרו לאורחים שלכם לאכול ולשתות בנחת ולעשות שיחות טלפון ומינגלינג. גם בר משקאות מקצועי ומגוון יעניק לאורחים שלכם חוויה מעולה ומרעננת. בהתאם לסוג האירוע שלכם תוכלו לבחור אם להגיש משקאות אלכוהוליים או להסתפק במשקאות קלים וחמים. 

7.מיזוג אוויר

אין דבר יותר לא נוח מסביבת עבודה מחניקה. הקפדה על בחירת חלל אירועים עם מיזוג איכותי ויעיל שיאפשר לכם ולמשתתפים בכנס ליהנות מאקלים נעים ונוח. שימו לב לפרט הזה בכל אולם אירועים שתבדקו.

8.צוות יעיל ושירות מצוין

זה לא מובן מאליו. חשוב לוודא שבכל מקום שתבחרו, קיים צוות אדיב ומקצועי שיעזור לכם להעניק שירות נהדר לכם ולאורחים שלכם. זה יוסיף את הדובדבן של חווית האורחים שלכם.

אירועים עסקיים במתחם האירועים טראסק

באולם האירועים טראסק, אנו מקיימים בהצלחה אירועים עסקיים רבים בהם כנסים, מסיבות חברה, השקות, הרצאות ועוד.

 

האולם ממוקם במיקום מנצח, בנמל תל אביב, ממש על הים. הגישה למקום האירוע נוחה ונגישה מכל חלקי הארץ וסביבת האולם מעניקה לאורחים שלכם תחושה יוקרתית ונוף מרהיב לים התיכון. מתחם האירועים בעל אולם מרווח ומאובזר היטב וחלל חיצוני נעים ומרווח.

 

בעזרת מערכות תאורה, סאונד ומולטימדיה מתקדמות, בשילוב קולינריה מצוינת, בר משקאות איכותי ושירות מצוין, תוכלו להיות בטוחים שהאירוע העסקי שלכם יהיה מוצלח וידברו עליו רבות.

 

לפרטים נוספים על קיום אירוע עסקי אצלנו, צרו איתנו קשר.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES