5 טרנדים חמים בתחום הפקת אירועי החברה בתל אביב

טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

לא עוד מסיבות פורמליות באולמות אירועים משמימים, עם תפריט צפוי מראש ונאומים ארוכים. המגמות החדשות בתחום הפקת אירועי החברה הפנימיים, יוצרות סטנדרטים חדשים. חמישה טרנדים בולטים בתחום, לצד טיפים פרקטיים ליישום מוצלח

הנה חמשת הטרנדים הכי חמים בתחום הפקת אירועי החברה בתל אביב – אלו שמשנים את כללי המשחק ויוצרים חוויות בלתי נשכחות, כאלו המחברות בין אנשי צוות ומחזקות את תרבות החברה.

1. גיבוש צוות באמצעות חוויות שיתופיות וחדשניות:
דרך מצוינת לחשוף צדדים חדשים של העובדים

הטרנד הראשון מתמקד ביצירת חיבורים אמיתיים בין עובדים שעובדים יחד אך לא תמיד מכירים זה את זה מחוץ לסביבת העבודה. במקום פעילויות הגיבוש המסורתיות המשעממות, כיום הולכים על חוויות יצירתיות שחושפות צדדים שונים של העובדים ויוצרות זיכרונות משותפים.

איך זה נראה בפועל? פעילויות כמו קורס בישול משותף, סדנת קוקטיילים בהנחיה מקצועית, משחקי ״חדר בריחה״ בהתאמה אישית לצוותים ולאופי החברה, או אפילו תחרויות יצירתיות המבוססות על כישורים שהם מחוץ לתחום העבודה. כדי ליישם את הרעיון, חשוב לבחור מקום לאירועים עסקיים בתל אביב שיש בו גמישות בחללים, ואפשרות לפעילויות אינטראקטיביות במספר אזורים בו-זמנית.

טיפ מקצועי: הפעילות צריכה להתאים לכל רמות הנוחות החברתית. חשוב לוודא שמוכננות פעילויות המתאימות לכל סוגי האישיות – הן למשתתפים החברותיים והן למופנמים שביניהם, כך שכל עובד ירגיש נוח ושייך לאירוע. מומלץ לשלב פעילויות קבוצתיות קטנות יחד עם פעילויות קולקטיביות גדולות.

2. חגיגת הישגים ואירועי הכרה אישיים:
הדגשת התרומה הייחודית של העובדים לצוות ולחברה

הטרנד השני מתמקד בהכרה ובהערכה של עובדים באופן אישי ומשמעותי. במקום הכרה כללית, בחברות מתמקדים כיום ביצירת רגעי ״זוהר״ אישיים לעובדים המצטיינים, תוך הדגשת התרומה הייחודית שלהם לצוות ולחברה.

יישומים מעשיים: טקסי הוקרה אישיים עם סיפורים אישיים על הישגים, מתנות מותאמות אישית, יצירת “אולם תהילה” זמני המציג את הישגי העובדים, ואפילו הפתעות אישיות למשפחות של העובדים המכובדים. 

טיפ מקצועי: ההכרה חייבת להיות כנה וספציפית. במקום פרסים כלליים, כדאי להתמקד בהישגים קונקרטיים ובהשפעה האמיתית של העובד על הצוות. חשוב גם לוודא שההכרה מתבצעת בפני עמיתים לעבודה ולא רק בפני הנהלה.

3. שילוב משפחות העובדים ויצירת קהילה רחבה:
משקף את ההבנה שהעובדים הם בני אדם, עם חיים מחוץ לעבודה

הטרנד השלישי משקף הבנה שעובדים הם בני אדם עם חיים מחוץ לעבודה, לרבות חיי משפחה. חברות מתקדמות מזמינות את משפחות העובדים לאירועי חברה מסוימים, ויוצרות תחושה של קהילה רחבה, החורגת מגבולות המשרד.

יישומים מעשיים: ימי כיף משפחתיים עם פעילויות לילדים, ערבי ״על האש״ משפחתיים, סדנאות יצירה להורים וילדים, או אירועי חגים המותאמים לכל המשפחה. אולמות אירועים עם מרחבים מגוונים מאפשרים יצירת אזורים שונים – אזור ילדים, אזור מבוגרים, ואזורים משותפים לכל המשפחה.

טיפ מקצועי: התכנון חייב לקחת בחשבון צרכים של גילאים שונים ורמות נוחות שונות. חשוב לוודא היבטי בטיחות עבור הילדים, זמינות של פעילויות המתאימות לכל גיל, ולתת גם לעובדים בלי ילדים תחושה של שייכות לקהילה הרחבה.

4. בריאות ורווחה כחלק מתרבות החברה:
במקום רק אוכל ואלכוהול – פעילויות המקדמות אורח חיים

הטרנד הרביעי מתמקד בקידום הבריאות הפיזית והנפשית של העובדים, כחלק מאירועי החברה. במקום רק אוכל ואלכוהול, משלבים באירועים של היום יותר ויותר פעילויות המקדמות אורח חיים בריא ומעניקות כלים לרווחה אישית.

מה זה כולל? מתקני כושר זמניים, שיעורי יוגה קבוצתיים בחוף, סדנאות מיינדפולנס, תחנות עיסוי ורגיעה, בר מיצים טבעיים בנוסף לבר אלכוהול, ופעילויות ספורט קבוצתיות. אולמות אירועים הממוקמים על החוף, מתאימים במיוחד לפעילויות ספורט ולשיעורי יוגה עם נוף לים.

טיפ מקצועי: הפעילויות צריכות להיות נגישות לכל רמות הכושר והמעורבות. חשוב לוודא שעל אף עובד לא יופעל לחץ להשתתף בפעילות שלא מתאימה לו, ולהציע מגוון רחב של אפשרויות – החל מפעילויות נמרצות ועד לפעילויות מרגיעות.

5. פעילויות תרבות ויצירה:
חשיפה לאמנות, למוזיקה ולתרבות מעודדת יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה 

הטרנד החמישי והאחרון מתמקד בהעשרה תרבותית ויצירתית של העובדים. החברות מבינים כי חשיפה לאמנות, למוזיקה ולתרבות לא רק מעשירה את העובדים אלא גם מעודדת יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה בעבודה.

דוגמאות לפעילויות תרבות ויצירה: הופעות מוזיקה חיה של אמנים מקומיים, תערוכות אמנות זמניות, סדנאות יצירה כמו קרמיקה או ציור, הרצאות מעוררות השראה של דמויות מעניינות מחוץ לעולם העסקים, או אפילו הקרנות סרטים קצרים בחוף.

טיפ מקצועי: התוכן התרבותי צריך להיות מעורר השראה אבל לא יומרני או אליטיסטי. חשוב לבחור באמנים ובתכנים שמדברים לקהל הרחב ומעודדים שיחה ומחשבה, ללא יצירת תחושה שמישהו “לא מבין” או “לא בקטע”.

מדידת ההצלחה של אירוע חברה:
בשונה מאירועים עסקיים אחרים, כאן מדובר על השפעה ארוכת טווח

בשונה מאירועים עסקיים אחרים, הצלחת אירוע חברה נמדדת לא רק ברגע האירוע אלא גם בהשפעה ארוכת הטווח על תרבות החברה, על שביעות רצון העובדים ועל האווירה בעבודה.

אינדיקטורים להצלחה: רמת השתתפות פעילה (לא רק נוכחות), אינטראקציות חיוביות בין עובדים מצוותים שונים, פידבק חיובי בסקרים שאחרי האירוע, ושיפור במדדי שביעות רצון ועובדי החברה בחודשים שאחרי האירוע.

השקעה חכמה בהון האנושי של החברה

אירועי חברה מוצלחים בתל אביב הם לא הוצאה אלא השקעה חכמה בהון האנושי של החברה. הם יוצרים תחושת שייכות, מחזקים נאמנות, מעלים את המוטיבציה ואפילו משפרים את שיתוף הפעולה בעבודה השוטפת.

החברות שיצליחו בעתיד יהיו אלה שמבינים בהן שעובדים מאושרים ומחוברים הם העסק הכי טוב שיש. השקעה באירועי חברה איכותיים המופקים תוך כדי יישום הטרנדים המודרניים, היא דרך מעולה להראות לעובדים שבחברה מעריכים אותם לא רק כמשאב אלא כבני אדם.

טראסק אולם אירועים בנמל תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES